Raskausoireet

Jostain syystä alkanu ihmetyttää kun ei oo viel rintoja arastanu, se on ollut aina merkki raskaudesta mutta nyt vähän pelottaa miksei tunnu (keskenmenoissa ei tuntunu..) Oikein odotan sitä, milloin ne on kipeet😅
Mulla ei kanssa alkuun meinannut tuntua, ja jonain päivinä katosi. Tänään kuitenkin on todella kipeät ja tuntuu että niitä särkee vaikka olisi paikallaan! Ihan kun olis vetänyt jonkun kovan rintalihastreenin🫣

Oon ajatellu ettei oo oireita ollenkaan näin 4+5. Nyt huomaan että on sittenkin: palelee etenkin iltaisin, väsyttää ja ärsytyskynnys on tosi matala.

Mulla on jo viikon ajan ollut etovaa oloa. Nyt 4+3. Ensimmäisinä päivinä voimakkaammin, varmaan kun hcg alkanut nousta. Nyt vähemmän, lievää etomista. Rinnat on arat, ja kylmää vähän väliä. Myös väsymystä on ollut. Niin ja enemmän ja vähemmän nippailee ja tuntuu ns menkkajomoja.

Kylläpä ihmismieli on jotenkin jännä, että heti kun ei ole huono-olo tms epäilee kaiken olevan lopussa. Tänään melkein toivoin että alkaisi kunnon pahoinvointi, että se edes rauhoittaisi mieltä. Ja nuo menkkajomoja kyllä aina säikäyttää. Toivoisin että olisi sitä ensimmäisten päivien venyminen tunnetta mieluummin. 😅

Milloin muuten muilla on kunnon pahoinvointi alkanut

On kyllä lohdullista lukea miten moni kamppailee oireettomuudenkin kanssa. Täällä nyt 5+6 ja välillä havahtuu että taas ei ole ollut pariin päivään mitään, sitten esim liivejä pois ottaessa huomaakin yhtäkkiä, että auts, onhan ne kipeät tai toppatakki päällä kaupassa tulee huonon olon aalto kun tulee liian kuuma.

Mä ehdin tämänkin päivän aikana olla jo varma, että huomenna soitan ja pyydän hcg-mittauksen, nyt taas jo ihan sitä mieltä että hyvin voin odottaa vielä 9 päivää varhaisultraan😅

Mulla on jo viikon ajan ollut etovaa oloa. Nyt 4+3. Ensimmäisinä päivinä voimakkaammin, varmaan kun hcg alkanut nousta. Nyt vähemmän, lievää etomista. Rinnat on arat, ja kylmää vähän väliä. Myös väsymystä on ollut. Niin ja enemmän ja vähemmän nippailee ja tuntuu ns menkkajomoja.

Kylläpä ihmismieli on jotenkin jännä, että heti kun ei ole huono-olo tms epäilee kaiken olevan lopussa. Tänään melkein toivoin että alkaisi kunnon pahoinvointi, että se edes rauhoittaisi mieltä. Ja nuo menkkajomoja kyllä aina säikäyttää. Toivoisin että olisi sitä ensimmäisten päivien venyminen tunnetta mieluummin. 😅

Milloin muuten muilla on kunnon pahoinvointi alkanut
Mull ollut vain etovaa oloa vaihtelevasti, oksentanut en oo kertaakaan. Aamukahvi jäi tänään pois, kun ei tehny mieli. Se auttoi ainakin tänään siihen. Huomenna voi olla jo sitten aivan eri.😅

Täällä tänään 6+6 ja myös samanlaista etomista. Ei oikein tee mieli mitään, väkipakolla pitää kokeilla maistella mikä maistuisi. Jatkuvaa ruuan miettimistä, mitä seuraavaksi.

Sinänsä ollaan voiton puolella, koska edellisessä raskaudessa olin jo tässä kohtaa osastolla. Hieman siis toivoa yllä, että edes vähän pidempään menisi ennenkuin pahaksi yltyisi
Tai tokihan ihanne olisi ettei yltyisi, mutta tähän ei usko riitä. Väsymys myös ihan jotain jäätävää, sohvalla makoillen menee illat ja tosi ajoissa nukkumaan. Väsymys kyllä selvästi taas triggeröi tuota pahoinvointiakin

Takaisin