Raskausoireet

@Kookos22 @Wuwei Nämä tuntemukset on kyllä jänniä kun tuntuu että ihan just menkat alkaa ja tarkistelee vuotaako verta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mutta kuulostaa että ihan normaalia on!
 
Nämä taitaa olla minulla ainakin osittain suolistoperäisiä. Vaikka ei kyllä ennen raskautta ole mitään vatsakipuja ollut. Välillä on voimakastakin kipua (ja ehdin jo panikoida), joka sitten kohta helpottaa, kun vähän liikkuu tai käy vessassa. Ja ne tuntuu ihan menkkakivuilta, eikä miltään vatsanväänteiltä.
 
Kyllähän suolistonkin toiminta raskaudessa muuttuu, että voisiko liittyä siihen? Itsellä ainakin turpoaa maha varsinkin iltaa kohden ihan valtavaksi ja kivistää 😣
 
Nyt on tullut ihan järjetön turvotus.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Pahoinvointia on alkanut olemaan iltaisin väsyneenä.
 
@Wuwei , kyllä varmasti. Pitäisi yrittää liikkua enemmän, se varmasti auttaisi vatsankin toimintaan. Mutta ei tahdo tältä väsymykseltä millään jaksaa töiden jälkeen.
 
Eilen aamupäivällä oli ihan hyvä olo ja töihin päästyäni ajattelinkin, että tänään ei ole ollut pahoinvointia. Niin eikös sitten heti tullut ihan hirveä pahoinvointi. Onneksi se helpotti kun söin vähän.
 
Voikohan korkea leposyke olla oire? 🤔 Mulla on aina älykello kädessä ja tuli ilmoitus, että leposyke on ollut viimeiset 7 päivää korkeampi kuin normaalisti.
 
Voikohan korkea leposyke olla oire? 🤔 Mulla on aina älykello kädessä ja tuli ilmoitus, että leposyke on ollut viimeiset 7 päivää korkeampi kuin normaalisti.
Syjkeet nousee kyllä raskaana ollessa kun verenkierto kiihtyy😇 samasta syystä johtuu jatkuva pissahätä🙈 itseä nyt jännittää kun tuntuu ettei pissatakkaan niin useasti🙄 todennäköisesti huolehdin ihan turhaan ja kaikki on hyvin, mutta loppuuko tää huoli koskaan?😩
 
Hikoilukohtaukset ja yleinen etova olotila🥲 Toivotaan että oireet alkavat helpottaa mahdollisimman pian
 
Paleltaa niin kuin olisi kipeäksi tulossa 🥶 Rinnoissa myös jotain tuntemuksia, välillä tosi lievänä tulee semmoinen samantapainen tunne kuin maidon noustessa.
 
Tänään oli eka aamu, kun jäi kahvi juomatta. Maistui niin pahalle. Rv 8+6. Jännä, että nyt sitten yhtäkkiä. Tähän asti on kyllä maistunut.
 
Tänään oli eka aamu, kun jäi kahvi juomatta. Maistui niin pahalle. Rv 8+6. Jännä, että nyt sitten yhtäkkiä. Tähän asti on kyllä maistunut.
Mulla tekee joka päivä ihan hirveesti mieli kahvia, mut joka kerta kun yhden aiemauksen ottaa ni siihen jää kahvi🤢 ja viikkoja täällä vasta 6+2 ja tätä ollut jo viikon verran🙈 töissä epäilevät jo, että odotan kaksosia kun nyt jo ihan jäätäviä oireita😅
 
Flunssa jatkuu täälläkin jo toista viikkoa. Parina päivänä ollut epämääräistä huonoa oloa/heikotusta. Eilen oli ekan kerran selvää kuvotusta, joka alkoi ennen kuin pääsin edes sängystä ylös. Syöminen helpotti, en onneksi oksentanut.
 
Tsemppiä oireiden kanssa @Haaveilua96 !
Itse olen kyllä päässyt todella helpolla oireiden suhteen ja näköjään tänään kahvikin taas maistuu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Toisaalta tämä oireiden vähyys on kyllä pelottanut välillä, että onko se alkio enää hengissä. Mutta eilen oli ultrassa onneksi kaikki hyvin.
 
Nyt on ollut kyllä viikon tää kuvotttava olo🤢 kahvia ei ole voinut juoda enää muutamaan päivään ja mikään ruoka ei maistu.
 
Pahoinvointi tuntuu hellittävän ja flunssakin parantumassa 😊 parina iltana on ollut aivan jäätävä turvotus, näyttää kun olis toinen kolmannes menossa 😅
 
Takaisin
Top