KylläJoko muilla tulee itku herkemmin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KylläJoko muilla tulee itku herkemmin?
Täällä myös yksi yökkiä. Mulla aamupäivät on n.klo11 parempia ja loppu vuorokausi sitten nukahtamiseen on pelkkää etovaa oloa. Vuokrasin viime viikolla EmeTerm rannekkeen (Tens-laite pahoinvointiin) ja hain viikonloppuna B6 vitamiinia apteekista. Ensin ajattelin että näistä olisi apua, mutta valitettavasti se taisikin olla vain kuvitelma. Rennie auttaa hetkittäin kitkerään makuun suussa eli selvästi mua myös närästää. Aivosumu ja väsy on jatkuvaa, mutta kun työpäivän jälkeen käy sohvalle niin tuntuu hankalalta levätä/nukkua kun etova olo häiritsee.Onko joku kokeillut joskus B6-vitamiinia pahoinvointiin? Oliko mitään apua? En haluaisi vielä turvautua pahoinvointilääkkeisiin, vaikka olo on aivan hirveä. Olen levännyt (en jaksa tehdä kirjaimellisesti mitään), syönyt kokoajan jotain hereillä ollessa, pitänyt rannekkeita kellon ympäri ja olo ei helpota enää mistään. Oksennan muutaman kerran päivässä ja kyökin loppuajan. Alan olemaan hieman loppu.
Sama täällä. Ei oikeestaan mitään oireita paitsi nännien arkuus. Vajaa viikko sitten vähän eto ja nyt ei sitäkään. Saas nähdä.Mites muilla vähäoireisilla menee?
Täällä yritän pysyä positiivisena, viime viikolla tuli pari kertaa hieman äklöttävä olo ja silloin tuntui, että ehkä tässä on kaikki ok.
Nyt tuntuu taas siltä, että oireita saa oikein kuvittelemalla kuvitella.. Yötkin alkaa olla kokonaisia, ehkä alkuun mielessä myllersi vain niin paljon
Juu täälläkin mennään lähes oireitta. Rinnat lähinnä saanu vähän kokoa lisää, mutta sekin ilman kipua. Nenä on ehkä vähän tarkempi, mutta vaikea sanoaMites muilla vähäoireisilla menee?
Täällä yritän pysyä positiivisena, viime viikolla tuli pari kertaa hieman äklöttävä olo ja silloin tuntui, että ehkä tässä on kaikki ok.
Nyt tuntuu taas siltä, että oireita saa oikein kuvittelemalla kuvitella.. Yötkin alkaa olla kokonaisia, ehkä alkuun mielessä myllersi vain niin paljon
Ihan samoilla mietteillä tänään. Rinnat on hiukan hellät+turvonnet ja pissattaa ehkä enemmän, mutta on ollut ihan "normaali" olo tällä viikolla.Mites muilla vähäoireisilla menee?
Täällä 6+0 ja myös hyvin rauhallista oirerintamalla. Tänään vaan nännien arkuutta, ei oikeastaan muuta. Silloin tällöin alavatsassa/kohdun seudulla tuntemuksia. Myös ollut vähän etovaa oloa muutamina päivinä, mutta ei mitenkään pahana tai jatkuvana. Vielä yli viikko pitäis jaksaa odottaa ultraan .Mites muilla vähäoireisilla menee?
Mutta auttoi pahoinvointiin? Taidan kans kysyä sitä lääkettäMä luovutin eilen, pyysin loppu viikon sairaslomaa ja reseptillä pahoinvointilääkkeen. Nyt toivon että tämä auttaisi ja jaksaisi ensi viikolla palata töihin ja arkeen. Kovasti reseptilääke tuntuu väsyttävän. Viime yönä nukuin 3 heräämisen taktiikalla kellon ympäri. Ja aina herätessä nukahdin heti uudelleen. Tähän asti, jos oon herännyt oon saattanut pyöriä 2-3 sängyssä unta etsien. Nyt loppu viikon aion vaan nukkua ja olla, toivoen että pahoinvointi pysyy lääkkeellä poissa tai ainakin taka-alalla.
Jee, podcastit on mulla kovassa käytössä ja oonki miettiny mitä vois äititreffien lisäks kuunnellaMä kuuntelen sitä onnen kuplia podcastia spotifysta niin siinä alkuraskaus jaksossa se haastateltava neuvoo että laittaa kellon soittaa että muistaa syödä jotain taaasisesti. Ja yöllä kun herää vessalle niin jotain napaan silloinkin ja tietty jo sängyssä aamulla.
Kuunnelkaa ihmeessä, muutenkin hyvä podi toi
Kiitos!! Otin ylösMainitsiko joku podcast täältä tulee omat suosikit, tuntuu että olen nyt kaikki kivet kääntänyt vuoden aikana ja uusia ei löydy:
Kätilön kahvitunti, Bisnestä & bebejä, Kierron verran toivoa, Preggopodi, Päiväuniaikaan, Mutsiputki, Kehtaanko kysyä? , Ihan mamina podcast, hei Baby, mammanutturat ja Tutin täydeltä.
Siinä muille kuunneltavaa, jos tuli uusia tuttavuuksia