Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla kans joka ilta.Ai niin unohdin että menkkakipuja/ kohdunkasvukipuja on päivittäin.
Mulla kans päivittäin sellasta kevyttä jomottelua alavatsassa. Tänään kaupan kolmioleipää syödessä ällötti, etenkin ne kinkkukuutiotAi niin unohdin että menkkakipuja/ kohdunkasvukipuja on päivittäin.
Sitä kanssa odotellessa edellisissä raskauksissa oksentanu kyllä pitkälle puoliväliin astiMullaki hävisi huono olo johonki nyt 5+5.. tuleekohan kahta kauheempana kohta takasin..
Hei mulla myös muutaman kerran tuota kohdunsuun/emättimen pistelyä. Viimeksi eilen. Yritin googlettaa asiaa ja löysin keskusteluista, että joillain ollut vastaavaa kun istukka ollut alhaalla. En sitten tiedä voiko siihen liittyä .Mulla nyt ollut erilaista tämä alkuraskaus! Rinnat todella turvoksissa ja molemmat nännit nyt herkät. Alapää kostea. Väsyttää ja on semmoinen aivosumu. Uutena vaikka kahdeksan raskautta jo takana että kohdunsuuta / emätintä on vihlonut tai pistänyt satunnaisesti! Kuin sukkapuikko vihlaisuja loppu raskaudesta. Esikoisesta muistan että oli alkuraskaudessa kanssa sitä mutta vasta ysi tai 10 viikolla!
Mulla myös turvotus päällä . Käytän normaalisti arjessa paljon treenivaatteita ja aika istuvia vaatteita. Nyt kaikki istuvimmat tuntuu makkarankuorilta ja maha näyttää kun olis pidemmälläkin raskaana . Ilmavaivoja myös täällä mutta vatsan toiminta on mulla ollut vaihtelevaa. Välillä pari päivää voinut olla ummella/kovalla jolloin myös ilmavaivoja. Seuraavassa käänteessä voikin sitten taas olla löysällä.Mua kyllä huvittaa tää turvotus ja ilmavaivojen määrä. Onneks kotona saa kävellä vatsa pystyssä, muualla koittaa vähän peitellä turvotusta ylipainoa kun on, niin se valmiiksi isohko vatsa korostuu entisestään eikä toistakseksi kyllä halua vatsan perusteella onnittelujakaan saada
Mä oon ihme kyllä säilynyt suuremmilta turvotuksilta. On vatsaa jo omasta takaa ni tulee olee hauska katsoo miltä se näyttää kun kohtu alkaa työntää itsensä piilosta poisMua kyllä huvittaa tää turvotus ja ilmavaivojen määrä. Onneks kotona saa kävellä vatsa pystyssä, muualla koittaa vähän peitellä turvotusta ylipainoa kun on, niin se valmiiksi isohko vatsa korostuu entisestään eikä toistakseksi kyllä halua vatsan perusteella onnittelujakaan saada
Täällä ihan samanlaista tosin mulla taitaa olla viikkoja kaks vähemmän ku sulla. Pötkötellen ei ole ehkä iha nii karsee olo. Pystyssä alkaa heti kuvottaa kaikki.Onko täällä muut ihan poikki? Niinku voimattomia, mitään ei oikein jaksa ja sänky on kutsuva. Ja kun ylös nousee, niin olo sen kun kehnonee. On sellainen laiska olo koko aika, ja odotan kovin, että se väistyisi. En tykkää maata paikallani.
Olen miettinyt, johtuuko tää sydämestä, raskaudesta vai ferreistä, jotka liian matalat..
Joo, toivottavasti tää loppuisi pian. Kuolen, jos kesä menis sängyssä maatenTäällä ihan samanlaista tosin mulla taitaa olla viikkoja kaks vähemmän ku sulla. Pötkötellen ei ole ehkä iha nii karsee olo. Pystyssä alkaa heti kuvottaa kaikki.
Täällä ihan sama tilanne Tää alkaa olla niin ahdistavaa kun on jatkunut viikkoja, tulee niin alakuloinen fiilis kun sänky on ainoa paikka missä tekis mieli olla ja aamulla oottaa jo sitä hetkeä kun pääsee takas sänkyyn.. + tietty pahoinvointi, joka vielä vähemmän motivoi tekemään mitään.Onko täällä muut ihan poikki? Niinku voimattomia, mitään ei oikein jaksa ja sänky on kutsuva. Ja kun ylös nousee, niin olo sen kun kehnonee. On sellainen laiska olo koko aika, ja odotan kovin, että se väistyisi. En tykkää maata paikallani.
Olen miettinyt, johtuuko tää sydämestä, raskaudesta vai ferreistä, jotka liian matalat..
Voih.. Tää on kurjaaTäällä ihan sama tilanne Tää alkaa olla niin ahdistavaa kun on jatkunut viikkoja, tulee niin alakuloinen fiilis kun sänky on ainoa paikka missä tekis mieli olla ja aamulla oottaa jo sitä hetkeä kun pääsee takas sänkyyn.. + tietty pahoinvointi, joka vielä vähemmän motivoi tekemään mitään.