Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos kokemuksesta, jospa tämäkin olisi sitten normaaliaMitä oon lueskellut, niin ilmeisesti monella krampit ja menkkamaiset kivut olleet aika koviakin, ja olleet silti ihan normaaleja. Mulla se ns. pahin hetki oli juuri silloin, kun menkkojen olis pitänyt alkaa, ja siitä seuraavana päivänä.
Mulla oli ekassa raskaudessa tosi kurjia, kovia vatsakipuja. Oon kirjoittanut muistiin, että dpo 8 ja 9 oli pientä menkkamaista kipua, mutta dpo 10 lähtien kovempaa. Tuli sellaisia kipukohtauksia, joiden aikana ei voinut tyyliin muuta kun maata kippuralla, ne kesti 5-10 min kerrallaan. Otin särkylääkettä ja olin pari päivää töistäkin pois. Dpo 17 oli viimeinen päivä kun tarvitsin särkylääkettä ja kivut alkoi helpottaa. Sillä viikolla kävin gynekologilla, kun pelkäsin kohdunulkoista, mutta ultrassa ei löytynyt kivuille mitään selitystä. Edellisessä ja tässä nykyisessä raskaudessa ei taas ollut mitään vastaavaa. Mysteeriksi siis jäi, mutta lohdutuksena, että alussa vatsakipu saattaa joillain olla yllättävänkin kovaa ja silti kaikki on hyvinOnko tää välillä oikeasti voimakaskin menkkajomottelu normaalia? Ylihuomenna pitäisi alkaa menkat….
Ootko töissä vai pystytkö kotona olee?Jäätävää tää huono olo, illalla/ yöllä 23-00 on jopa siedettävä olo. Muuten olo on kurja koko ajan, eikä enää edes syöminen vie sitä huonoa oloa pois. Aikaisemmin sentään syöminen paranti oloa, joo.. Ei enää... No.. 5-6 viikkoa, ja jos alkais helpottaa... Ehkä...
Esikoisesta oli voimakasta menkkajomottelu ja kipuilua, ja silloin ainakin kaikki sujui hyvin. Nyt tästä kolmannesta on kans jomotellut aika lujaa ja vihlonut, mutta nyt on mennyt sillain ohitse ettei enää pahemmin jomottele. Toivotaan että nytkin kaikki menisi kumminkin hyvin.Onko tää välillä oikeasti voimakaskin menkkajomottelu normaalia? Ylihuomenna pitäisi alkaa menkat….
Onneksi itse voin päättää, miten teen töitä. Joten kotona menee pari viikkoa varmastiOotko töissä vai pystytkö kotona olee?
Myös täällä aina ollut alkuraskaudesta vatsakipuja. Menkkakivut ei ole olleet mitenkään hurjan kovia, alkuraskaudessa ovat olleet monesti voimakkaampia. Viime raskaudesta oli vuotoakin silloin kun menkkojen piti alkaa, mutta vuoto jäi yhteen päivään.Onko tää välillä oikeasti voimakaskin menkkajomottelu normaalia? Ylihuomenna pitäisi alkaa menkat….
Kuulostaa "ihanalle", onneksi pystyt edes tekemään kotoa töitä!Jäätävää tää huono olo, illalla/ yöllä 23-00 on jopa siedettävä olo. Muuten olo on kurja koko ajan, eikä enää edes syöminen vie sitä huonoa oloa pois. Aikaisemmin sentään syöminen paranti oloa, joo.. Ei enää... No.. 5-6 viikkoa, ja jos alkais helpottaa... Ehkä...
Joo, sun pitää vaa nauttia kun ei ole huono olo. Ja sekin kerkeää vielä tulla jotkut on onnekkaampia, että ei saa kauheita oireita.. Kelpaisi mullekinKuulostaa "ihanalle", onneksi pystyt edes tekemään kotoa töitä!
Itsellä on vähän ristiriitainen olo, sillä lähes huolestuttaa, kun viikkoja on kasassa kuitenkin "jo" 6+5, ja mitään pahoinvointiin viittavia oireita ei ole ollut, ja muitakin oireita koko aikana vain marginaalisesti, rinnat sentään on selkeästi kasvaneet/tiivistyneet ja ovat vaihtelevan arat.
Samalla taas olen todella iloinen, että olo on niin hyvä, ja otdellakin toivon, että pysyisikin tällaisena mahdollisimman pitkään. Josko maanantaina saisi varhaisultrassa vähän vahvistusta sille, että pikkuisella on kaikki hyvin...
Mulla ollut kaikissa raskauksissa jauheliha ja ei tulis mieleenkään mennä ite paistaa sitä mikähän siinä jauhelihassa on...Mullakin helpottavan hyvä oli. Vain joskus tulee ne yökkimiset hajuista ja sit lentää laatta lopuksi. Mutta mä en nyt esim paista jauhelihaa vaan mies saa hoitaa. Pekoni sama homma. Mulla oli mun nuorimman kans sama että ei tehny mieli jauhelihaa. Lihapaloja mä välillä himoon mutta jauheliha ei
En kyl tajuu mutta kunnon pihvin voisin syödäMulla ollut kaikissa raskauksissa jauheliha ja ei tulis mieleenkään mennä ite paistaa sitä mikähän siinä jauhelihassa on...
Joo valitettavasti ehtii tässä vielä huono olokin iskeä moneen kertaan! Mutta vielä tuoksuu jauheliha oikein hyvälle!Joo, sun pitää vaa nauttia kun ei ole huono olo. Ja sekin kerkeää vielä tulla jotkut on onnekkaampia, että ei saa kauheita oireita.. Kelpaisi mullekin