Mulla on iltaan asti kestävä tiimipäivä huomenna töissä, joka kaiken lisäksi on risteily. En oikein tiedä miten päin selviän kun voin normaalistikin pahoin veneissä jos on yhtään aallokkoa. Lisäksi tällä hetkellä pahoinvointi pysyy siedettävänä kun syön koko ajan (vähintään kahen tunnin välein). Ei yhtään epäilyttävää kun meille on varattu yksityis buffa ja mulla on omat eväät vielä lisäks mukana
Ollaan siis kummankin suunnan matkat suljettu kokoustilaan välissä parin tunnin kävely maissa. Saiskohan sen maissa olon jättää väliin ja nukkua parin tunnin tirsat..
Oon muuten huomannu, että tulen todella vihaiseks jos en saa nukkua tarpeeks. Mies on sen saanut tuta. Yleensä flippaan koska joudun väsyyneenä hoitamaan meidän esikkoa eikä apua heru kuin nalkuttamalla (en tykkää). Tämmöinen suuttuminen ei ole minulle normaalia mitenkäänpäin.
Ollaan siis kummankin suunnan matkat suljettu kokoustilaan välissä parin tunnin kävely maissa. Saiskohan sen maissa olon jättää väliin ja nukkua parin tunnin tirsat..
Oon muuten huomannu, että tulen todella vihaiseks jos en saa nukkua tarpeeks. Mies on sen saanut tuta. Yleensä flippaan koska joudun väsyyneenä hoitamaan meidän esikkoa eikä apua heru kuin nalkuttamalla (en tykkää). Tämmöinen suuttuminen ei ole minulle normaalia mitenkäänpäin.

Ja jos ei syö vähän väliä, niin olo on hetikohta vielä kamalampi. Tuntuu, että saa olla koko ajan pakkosyömässä jotain, vaikkei yhtään huvittaisi...