Raskausoireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään rv 6+0, eikä juurikaan oireita. Toisina päivinä huomaan niitä enemmän, ja toisina en juuri mitään.
 
anskumama mullaki on kurkku yli kipee, en tiiä haenko vaan panadolia vai meniskö lääkäriin, voi se olla angiinakin tai muuta..
 
Täällä alkoi tänään hormooni päänsärky ja lievä etova olo. Tosin taitaa toi etova olo johtua ihan tuosta päänsärystä. Vielä en panadolia viitti ottaa, katotaan miten tää yltyy ku ilta vuoroon töihin menen. Kunhan ei migreeniä kehittäis.
 
Ja eilen alko ihan järjettömät ilmavaivat. Voi jösses ku koko ajan pylly törisee (anteeksi sanavalintani) :D onneks on melusa työpaikka niin voi aina laskee muutaman ku kukaan ei kuule, hajuki jos tulee niin paineilmalla saa sen menemään toiseen suuntaan :D Hyi oompas ällö ja kauheita paljastuksia :D
 
Mä jouduin ottaa Panadolin tänään ku on kurkku niin kipee ja lisäks hammassärkyä. Onneks hammassärky lähti, mutta kurkkukipu ei. Huomenna meen lääkäriin, voihan kyseessä olla angiina tai joku muu.

Ei tainnu kuulua tänne Raskausoireet palstalle tämä. :D
 
Ei se haittaa, minäki kerran sitte tänne että otin itekki panadolin koska pääsärky meni niin sietämättömäks ja töihin piti kuitenki tulla..
 
Hahhah Wildside, repeilen täällä kun mietin naista hätyyttelemässä pierunhajuja paineilmalla :D Nämä tämmöisetkin jutut kuuluvat raskauteen, musta on vaan hyvä, että joku tohtii todeta ne ääneen! Onhan tuota itselläkin tullut ties mitä epämiellyttäviä vaivoja välillä...
 
Joo voihan se olla vähän hupsun näköstä mut onneks pitää puhaltaa vähän väliä sillä muutenki, niin pystyy sillee smootisti poistaa hajutki samalla :D No hei sitähän sanotaan, että pieruhuumori on parasta huumoria ja pitäähän sitä osata itelleen nauraakki välillä :D Hormoonihuuruissa itekki välillä repeilen ku piereskelen, sit työpari ihmettelee.. Kuuntelen musiikkia samalla siis kuulokkeista niin aina voi sanoo et "eikuhauska juttu tuli täältä radiosta niin sille nauroin" :D

Pikkusenko oon väsyny ku tämmösiä sepostelen tänne :D
 
täällä kans kärsitään kauheesta flunssasta,piti jo panadol ottaa et jos pikkasen hellittäs oloa :(
ilmavaivat on myös täällä!! vanhemmat lapset jo meinaa suuttua,ku koko talo kuulemma haisee :wideyed:
pari viikkoo pitäs vielä ootella,niin pääsis eka kerran neuvolaan,tuntuu vaan että aika mennee niin hittaasti!
mulle on iskeny nyt tää 24/7 krapula olo,pari kertaa on laatta lentäny,ja väsymys vaivaa iltasin,mutta kuitenki sit aamuyöstä oon pirtee ku peipponen :D
 
Täällä halailtu tänään ensimmäistä kertaa vessanpönttöä! Haistoin jonkun ihme hajun ja sit olikin jo kiire!
 
Kiukkupylly ilmoittautuu. Nyt rv 4+4 ja siis tuntuu että hermostun ihan todella helposti. Ei ole yhtään malttia ja kaikki ärsyttää :D
 
Mulla myös pinna todella kireällä ja kun normaalisti olen melko leppoisa tapaus, tässä on vähän kestämistä :D No, jospa tämä menisi ohi jossakin vaiheessa...
 
Ite oon taas jotenki todella rento. Mieskin äsken mainitsi, että ihmettelee kun ei ole saanut tiuskimisia ollenkaan. :D Oon kuullemma ollu paremmalla päällä ja loistanu.
Edellisissä oon todella äkänen ollu ja pinna ollu todella kireellä.
 
Mä oon kyllä ollut kiukkunen kun amppari ja ihme jutut saa ärsyyntymään. Siinä ne oireet taas onkin. Ei ole yhtään sellainen "olen raskaana" olo :D
 
Eilen itkin ku jouduin viemään mun rakkaan frettini eläinlääkäriin ja ku se rauhotettiin niin oli ihan lötkö. Diagnoosiks tuli nielutulehus ja esim fretiltä voi nuha tarttua ihmiseen ja ihmiseltä frettiin.
Onneks sai antibioottikuurin ja pääs takas siskonsa luokse :)
 
Oli vaan niin lohduton näky ku toinen makaa tutkimuspöydällä ja rävelletään suuta ja työbnetään piikkejä, itkuhan siinä pääs väkisinki.
 
Ja hampaiden vihlominen on täällä myös riesana. Ja nyt kun muistelen niin oli myös esikoista odottaessa :o
 
Töissä puhuttiin politiikasta ja se jotenkin herkisti, vaikka yleensä en jaksa olla kovin kiinnostunut :D Muutkin aiheet ovat saaneet nyyhkimään, mutta toi oli naurettavin.
 
Takaisin
Top