Jaha aloitetaanpas jutustelu tässäkin loosissa
Ihan alussa ollaan. Menkat myöhässä tänään kolme päivää... Päivänä jollain menkkojen olisi pitänyt alkaa, alaselkääni juili melkein koko päivän menkkamaisesti. Silti jotenkin iltaa kohti "tiesin", kun menkkoja ei alkanut näkymään, että nyt taitaa olla plussapallot pomppimassa. Sama aavistus/tieto oli edelliselläkin kerralla, kun plussasin. Ja silti olin hyvin epävarma, kun torstaina ekan testin tein... Kauhistuin jo, että nega tuli, kun testiviiva piirtyi niin viiveellä ja hailakkana. "Virallisen" aamupissitestin tein siis eilen aamulla ja sain digiin Raskaana 2-3. Ja tavallaan tuo testitulos on ainut, mistä tiedän nyt, että ollaan paksuna.
Epäsäännölliset menkkamaiset alaselkätuntemukset, repäisykivut nivusissa, mahakipuilut on kaikki sellaisia, mitä minulla voisi olla normaalistikin ennen menkkoja... No, ehkä vatsa on möyrinyt ja ollut tavallista herkempi ja löysempi nyt viime päivinä, mikä poikkeaa tavallisesta... Niin ja eilisestä lähtien on nännit alkanut oleen jotenkin kovemmat ja kosketusherkät (ei varsinaisesti kipeät). Tuntuu, että tisut on vähän mehukkaammat!
Aamulämpö on edelleen normitasoani selvästi koholla: 37.2. Erikoista on myös, että en saa nukuttua öisin! Siis väsymyksen tunnetta on, mutta en vaan saa nukuttua kuin kituliaasti kuutisen tuntia! Onko muilla uniongelmia? Näitä samanlaisia "normaaleita" oireita ja raskausoireiksi tulkittavia oireita minulla oli myös edellisen plussani alkuvaiheissa.
Metsis 4+3