Raskausoireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nepatti mulla ihan sama. Oon muutenkin tosi kova hermoilemaan ja nyt on tällä hetkellä töissä kaikki aivan sekaisin ja levällään niin otan kauheet paineet niistä ja sit mua ketuttaa kun otan paineet niistä.. Muutenkin on pinna aivan todella tiukalla.
 
Lilminni ei se mitään :D Kakkajutut naurattaa. Itekki äsken puhelimessa ukolle selitin miten töissä tuntuu et paska valuu pitkin lahkeita ku maha meni niin löysälle. :D Yritin pidättää naurua kertoillessa mut repeilin ja ukko kans :D
 
Mulla jos on ummetusta, niin mulla tehoo kahvi, jos sitä juo vähänkään liikaa. En oo mikään kahvihirmu ollu muutenkaan, niin kyllä pistää mahan toimiin jos ei muuten toimi.. :)
 
Joo kahvi todettu kans hyväks. Harmi vaan ettei pysty juomaan kahvia ku se tulee ylös samantien ja alkaa ihan järkyttävä närästys. Alkuraskaudessa join vielä kahvia ja suoli toimi ihanteellisesti, mut sit ku tuli se pahoinvointi niin lopetin.
 
Itse en ole ummetukseen muuta apua keksinyt, kun vältellä kaikkea mikä ummettaa ja juon tarpeeksi vettä. Kahvikin tosiaan auttaa ummetukseen. En oo moneen vuoteen tavallista kahvia voinut juoda refluksin takia, mutta aivan tummapaahtoinen luomukahvi kyllä käy, sitä suosittelen kokeilemaan jos tavallinen kahvi närästää :)
 
Mulla on tänään ihan haitaks asti, maistunut rauta suussa.. Siis hyi olkoon! Ihan kun olisin jotain rautaputkee imeskellyt :(
Raudan maku lähtee hetkellisesti pois kun juon jotain, mutta sitten se kohta taas tulee takaisin.
Onko muita kellä samaa riesaa?
Rv 14+1
 
Mulla on ajoittain ollut alavatsa vasemmalta kipeä, semmonen pistävä kipu ja kun painaa tietystä kohtaa niin sattuu.. Nyt eilisestä asti kipu ollut jatkuvaa ja yökin meni kivuissa :( Soitin aamulla neuvolaan ja sanoi et jättää soittopyynnön mun omalle terkkarille, saa nähdä milloin soittaa kun vieläkään ole mitään kuulunut.. Tosi hankalaa kun ei pysty muuta kuin makaamaan :(
 
Mulla on tänään ihan haitaks asti, maistunut rauta suussa.. Siis hyi olkoon! Ihan kun olisin jotain rautaputkee imeskellyt :(
Raudan maku lähtee hetkellisesti pois kun juon jotain, mutta sitten se kohta taas tulee takaisin.
Onko muita kellä samaa riesaa?
Rv 14+1
Mullahan toi raudan maku on ollut joka päiväistä 5 vkon ajan.. ja se varmaan onkin osa syy miksi oksu onkin lentänyt! Tosiaan 11+4 tänään ja sain vkon saikkua huonovointisuuden takia..makaan vaan kotona
 
Mulla on taas ihan kaikki oireet hävinny, ne vähätkin mitä oli. Rintojen arkuus oli pitkään ainoo asia joka piti vähän toivoa yllä, mut nyt sekin on poissa. :(

11+5
 
Anannaa: ei syytä huoleen, noilla viikoilla alkaakin oireet katoamaan ja kaikki voi silti olla hyvin :)
Niin mullakin katosi, ja kaikki hyvin :)
 
Ooh, mäkin haluun oireet pois tai ainakin helpottamaan! Pari viikkoa sit vähän helpotti, mut nyt huonovointisuus ja väsymys on tullut takaisin melkein pahempina kuin aiemmin :hungover: Oikein mitään ei jaksa tehdä, joka alkaa vähitellen ottaan päähän ja kämppäkin on ihan kaaos :smiley-angry016 Noh, ehkä nää tästä vielä helpottaa :happy:

13+3
 
Hansu täällä kans sama meininki! Ja iha ärsyttää ku ei saa töissä käynnin lisäks tehtyä yhtää mitää! Tuossa viikko sit oli pari ihan oireetonta päivää ja jouduin jo ihan paniikkiin että kaikki ei oo hyvin.. nyt toivon että oisin tajunnu nauttia niistä oireettomista päivistä :)

Rv11+4
 
Väsymys helpottanut!!! Jee!! Nyt on alkanut mystinen huimaus. Varsinkin jos kävelen/liikun enemmän yhtäjaksoisesti, niin alkaa heittää päästä. Kävin lääkärillä mittauttamassa kaikki mahdolliset ja selkeää syytä ei löytynyt. Lääkäri totesi, että jos menee pahemmaksi, niin sitten takaisin. Ihme kyllä, mua ei ahdista/pelota/häiritse tämä asia yhtään...
 
Nepatti mullakin ollut nyt parina päivänä aikalailla jatkuvaa huimausta! En tiiä oisko mulla vaan niskat/hartiat niin jumissa tai sit nää 9h/työpäivät ei vaan sovi mulle enää :/
 
Takaisin
Top