Raskausoireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No tottahan toki :D Voi kyllä olla, että niitä ei jää ollenkaan jos vanhat merkit paikkansa pitää :D Hyvä, että itekkään kerkeen niitä koskaan maistamaan kun kaikki vieraat aina mättää menemään :D
 
No voihan kökkö sentään :/ pitäisköhä jättää välistä tuo pohjosen reissu ja tulla vaan suosiolla teille kuokkimaan :'D
Mutta en ihmettele jos tuommoset herkut häviää hetkessä! :P
 
Mulla kans pahoinvointi vaan pahentunu :( eilen eka pyörytti ihan urakalla ja sit ku söin ni oksensin kaiken ekaa kertaa ulos :( olo kyllä helpottu moneks tuntii mut ei täst ny mitään tuu et rupeen oksentelee aina ku syön. Tulee siis joka ruokailun jälkeen huono olo. Sais kyl jo loppua, nyt rv 12+6
 
Mindis hahah :D Joo ne kyl häviää aina. Nuissahan kaikissa on niitä "kiellettyjä" ruoka-aineita, mut meinasin hyvällä ruokahalulla kyl vetää noita herkkuja :)
 
Minä poistun takavasemmalle. Tänään todettu tuulimunaraskaus rv10+5 :-( Teille muille ihanaa odotusaikaa ja toivottavasti kaikki menee hyvin! :-)
 
Lumikatriina jokos sielä alkaa olla parempi olo vatsataudin jälkään vai vieläkö jatkuu? Toivottavasti nopeesti selätätte sen taudin! :)
Oli eilen nuo Wildsiden herkut vaan pomppimassa naaman eessä ni en yhtää muistanu sulle kommentoida, anteeksi :/
 
Täällä on tuoksuyliherkkä nenä terävöittänyt hajuaistia entisestään ja elo on kovin onnetonta, kun kaikki löyhkää ja tulee huono olo. Onneksi vieläkin välttynyt oksentelulta, mutta silti alkaa huumori loppumaan...

On se vaan niin ikävää kun huonoja uutisia tulee edelleen :-(
 
Ps. Myös täällä vietetään omia valmistujaisia lauantaina ja kauhulla odotan sitä tarjottavan määrää kun ruokienkin haju ällöttää. Voisin skipata koko juhlat ja sulkea itteni johonki luolaan kunnes tää helpottaa.
 
Pitkän aikaa ollu oireetonta ja välillä jo meinannu huoli iskeä... Tänään tuli kuitenkin taas huomattua, ettei tää joulutonttu masussa taida tykätä roskaruoasta... Pahoinvointi nosti päätään pizzan syönnin jälkeen, ekaa kertaa sai oikeen kunnolla oksentaa kaiken ulos.:depressed: Enpä oo voinut pahoin viikkoon, joten vissin se oli aikakin... :meh:

RV 10+3
 
Täällä kans järkyttävä pahaolo iski nyt illasta.. Sain aika pahan paniikkikohtauksen ja menetin tajun. Kaaduin suihkussa ollessa ja mies kuuli niin äkkiä tuli ja käänti mut kylkiasentoon ja odotteli vierellä joka sekuntti. Kanto mut heräämisen jälkeen sänkyyn ja on nyt hoitanu koko illan mua. Kantanu ruokaa sänkyyn ja hieronu <3
 
Joo onneks! Tunnistan kun kohtaus on tulossa ja osaan valmistautuu kaatuu silleen et ei satu kauheen pahasti. Joskus meen jo valmiiks makaa lattialle, varsinkin jos oon yksin ja jos vaan kerkeen. Kohtaus etenee joskus todella nopeeta ja sillon ei kyl kerkee tehä mitää. Ja jos mieskin näkee, et alan olee paniikin kourissa niin käskee mut jo valmiiks sänkyyn kylkiasentoon. Mut kyse on sellasista kohtauksista, joita tulee mulle enää todella harvoin vain jos olen tooooodella ahistunu jostain. Kohtaus ilmenee joskus myös muistinmenetyksenä. Mut näitä kohtauksia on tosiaan enää vain pari vuodessa kun joskus sain niitä ihan viikoittain!
 
Kauhistus Wildside_! :o
Toivotaan että säästyt noilta kohtauksilta tulevaisuudessa, ei oo hyvä ruveta kaatuileen masun kasvaessa.. :(
 
Ngale voi ei! Sun pitää vielä koittaa olla siellä juhlissa keskipisteenä! :/ tsemppiä siihen!
Itte oon täällä viikolla alottanu päivät oksentamalla ja lopettanu päivät oksentamalla, ja huomenna ois yhet valmistujaisjuhlat joissa pitäis käyä vierailulla ja kun en ole viikkoihin pystynyt etes tavallista ruokaa syömään niin jännittää mitenköhän yökkimiseksi se vierailu tulee menemään :( saanko sulkeutua sinne luolaan sun kanssa yökkimään? ;)

Wildside hui!! Sullahan on pahaksi mennyt mut onneks miehes oli kotona ja sai sut heti kylkiasentoon ja hoiti sua illan <3

Ainiin täällä alkanut matkapahoinvointi! :/ jännityksellä odotan kun tänään lähdetään ajelemaan (onneksi omalla autolla ja vain me miehen kanssa ja meiä karvavauvva) kainuuseen eli semmonen 200kilsaa ois edessä ja jo pelkässä kaupunkiajossa nousee oksennus kurkkuun! :/ kotiahan mun pitäis palata sitten bussilla/junalla! En kyllä tiiä mitenkä siinäkään tulee käymään :/
 
Mullakin on aina ollut matkapahoinvointia ja nyt ollu tosi vaikee istua ees puolta tuntia bussissa. Sunnuntaina on yhet valmistujaiset parin sadan kilsan päässä, saa nähdä miten auto matka sujuu. Onneksi meen vanhempien kanssa, jotka tietää raskaudesta, niin voi pyytää pysähteleen.

Täällä on pahoinvointi pahentunut viikolla 10-11 ja oksentaminen jatkuu edelleen. Just kävin halaileen pönttöö. Ärsyttää, kun ei edes terveelliset ruuat aina pysy sisällä, esim kaurapuuro mustikoilla. Sen ymmärrän, ettei kroppa tykänny, kun toissailtana vedin kanaa ja ranskalaisia ja jälkkäriks jäätelöä! :D Päänsärky alkoi kans tällä viikolla ja sitä ollut nyt useampi päivä. :/ Mutta kyllä tää tästä vielä, kestän vaikka mitä jos vaan vauva saapuu joulukuussa syliin asti. :)
 
Mulla on muuten myös toi päänsärky vaivannut useampana päivänä tässä lähiaikoina. Varmaan ehkä noin kahden viikon ajan, ja melkein jokapäivä. Jos ei kestä aamusta iltaan, niin sitten tulee sellasia hetkittäisiä särkykohtauksia, ei kuitenkaan mitään pahoja. :)
Rv 12+2
 
Takaisin
Top