Raskausoireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä tuo aamuyön heräileminen on myös tuttua. Nyt on myös parina yönä käyny niin, että herään kädet puutuneina, vaikka en ole edes makoillut niitten päällä, vaan ovat olleet selällään maatessa mahan päällä tai vieressä.
 
Unettomuus on mullaki ollu molemmissa raskauksissa yks oire.. Nyt ei oo vielä ollu Onneks ei oo jokaöistä vaan aika satunnaista..
 
Nyt soi päässä pikku perunat :'D Ja joo, unen laatu on täälläkin heikentynyt, yöt on yhtä pyörimistä...
 
Sori TSC92 . Mä oon vaihtanut Postimies Pateen... Mullakin muuten puutuu kädet välillä, ihan viime päivinä sitä ei oo tosin ollut. Ja viime yönkin meni pitkästä aikaa paremmin, siis pääasiassa nukkuen.
 
Mulla alko unettomuus nyt viime keskiviikkona ekan neuvolakäynnin jälkee, tai se alko neuvolaa edeltävänä yönä O.o unta ei meinaa saada millää, aina ku nukahtaa nii sitte "säpsähtää" takas hereille ku nukahti? :/ ja aamuyöstä heräillää puolentunnin välein. Unirytmit inhottavasti menny vinksalleen tän takia ja nyt joutuukin ottamaan päiväunia :/
Sit kauhee oksentelu aina aamusin. Oksennus tulee ja lujaa huuto-oksentamisena vaikka yrittäis mitä poppakonsteja. Lisäks on kauhee päänsärky, ja kun en suostu edes panadolia lääkevastaisena ottamaan, niin kärsimystähän se on o.o tissit on kans vieläkin niin kipeet ettei mahallaan pysty nukkuu, kasvanu 2-3 kuppikoolla :0 Lisäks itku tulee kaikista ihmejutuista, esim. Kokkiohjelmia kattoes :D
 
Mä itken raskausaikana herkemmin omaa pahaa oloa tai suuttumusta mut en ikinä oo ollu mikää liikkis et itkisin ku vauva syntyy tms..
 
MindiS kokkiohjelmat on mulle taas syömistä silmillä :D intohimoni, mutta nyt ne itkettävät jostain syystä? "Voi tuota sipuliparkaa, jos sillä onkin sielu!?!" :D
 
Hahahhaha, sullahan on kunnon hormonimyrskyä :'D
Itte oon kans ennen oikei syöny silmillä ja kahtonu kuola valuen noita kokki ohjelmia mut nyt vaan etoo ne :'D
 
Ite itken täällä ku mies lähti kaverinsa luokse istumaan iltaa eikä mua oltu kutsuttu.. Tai ensin niiden piti mennä baariin jollekki punkki keikalle, enkä siks lähteny mukaan.. Siks suutuin miehelle kun hän ei ilmottanu mulle ettei lähdekkään, kun olisin voinu mennä muuten mukaan sinne sen kaverille. Veikkaan ettei siks sanonu mitään kun eivät tainneet mua haluta vaan mukaan. Ärsyttää kun ei voi suoraan sanoo et haluu omaa aikaa jne... Voi olla, että reagoin liian voimakkaasti tässä hormooni myrskyssäki.. En vaan osaa tehhä muuta ku itkee ja väittää miehelle et hän ei rakasta mua ku vaan koska ootan vauvaa sille ja sen pitää pitää velvollisuudesta kiinni. Vähän tyylillä et jos panet niin vastuun otat seurauksista... Oonko ihan huono tyttöystävä ku tollasia ajattelen? :(
 
Wildside ne on ne hormonit. Ne pistää ajattelemaan kaikenlaista hullua. Koitahan pärjätä siellä :)
 
Joo arvelinkin että hirmoonit jyllää. En normaalisti suutu moisesta asiasta ja nyt se tuntuu ihan ylitsepääsettömältä. Ehkä meijän alivuokralainen on vielä matkassa homooneista päätellen <3
 
Nuo hormonimyrskyt on kyl oikeesti pelottavia :o yhtäkkiä tulee tunne ettei mistää tuu mitää, nyt, eikä enää KOSKAAN, on loukussa eikä pääse pois ja vaikka pääsiski nii kaikki on nii kurjasti ja pahasti, toivoa ei ole, kaikki on menetetty ja tulevaisuudessa kaikki on vaa pahemmin.. sit yhtäkkii havahtuu ja silmät pyöreenä kauhistelee kuinka äsken kauhisteli niin ei mitään asiaa, kuin se olis ollu maailmanloppu :D kauheeta oikeen tajuta se tilanne että se johtuu oikeesti hormoneista :D jos hormonit valtaisivat maailman... :D
 
Joo on nää kyl semmosia hirviöitä että... Olin äsken jo ihan varma että jätän mieheni ja nyt en voiskaan kuvitella enää tekeväni sitä. Mies parka kun joutuu olemaan myrskyn kohteena.
 
Mä oon kyllä kans yhdenlainen hormonihirviö! Just eilen tuli taas miehelle vähän avauduttua siitä, että on mun kanssa vaan koska odotan lasta sille niin sen on pakko. :D Ja sanoin että mun puolesta voi vapaasti lähteä vieläkin, että kyllä me pärjätään kahdestaan! Nyt jälkeenpäin naurattaa oma impulsiivisuus, huomaa miten herkillä edelleen on.. Ja sit itkettää kun sanoo miehelle niin ja kuvittelee päässään mitä jos se oikeasti lähtee :D Vaikka tietää ettei se ikinä lähtis, se rakastaa mua enemmän kuin mitään muuta vaikka oonkin hormonihöyryissä :D Voi miehet mitä ne joutuu kestämään!
 
Mäkin tossa taannoin suutuin miehelle verisesti kun hän oli bileissä joissa oli toisten tanssikoulujen esiintyviä ryhmiä ja hän oli sitä mieltä ettei pääse kuitenkaan niihin bileisiin joissa meidän esiintyvä ryhmä on. Sanoin sitten hälle että tää johtuu nyt hormoneista mutta sanonpa silti, sä et nyt yhtään tue mua mun uralla etkä halua tehdä mun kanssa mitään mutta muut kyllä kiinnostaa :D Pääsin tästä sitten yli kuitenkin... :'D

Mies väittää että tissit on turvonnu! Haluan nyt uskoa sitä vaikken mitään eroa itse huomaakaan :D
 
Mun täytyy kyllä NIIIIIIN nostaa hattua tuolle omalle miehelleni! Vaikka sekin osaa olla tosi ajattelematon törppö välillä, on se kuitenki ollut enimmäkseen ihan kullanarvoinen<3 Kantaa aamupalan sänkyyn kun en itse pääse ylös, kuskaa mehujäätä kaupasta mun ällötysoloihin, laittaa ruoat kun en itse kykene, antaa jalkahierontoja, jos niihin sattuu yms. Itselläkin vielä hormonit heittelee siihen päälle, niin koville on herra joutunut.
 
Heräsin viime yönä siihen, kun yöpuvun housuni olivat märät. Olin ihan unenpöpperössä, ja sitten iskikin melkoinen paniikki. Housuissa oli ihan kunnon märkä läntti.
Ajattelin, että olenko vuotanut paljonkin verta, ennen kun pääsin vessaan. Verta se ei kuitenkaan ollut. Olisikohan ollut todella vetistä valkovuotoa, kun ei haissut miltään?
Vessakäynnin jälkeen mitään ei enää vuotanut, mutta säikähdin oikeen kunnolla että tässäkö tämä nyt sitten oli.
Onko muilla ilmaantunut erityisen vetistä valkovuotoa?
Mietin että pitäisikö soitella neuvolaan asiasta, tosin menen sinne muutenkin keskiviikkona kuopuksen neuvolakäynnille.
Rv 11+5
 
Mulla on ollut jokaisessa raskaudessa tuollaista valkovuotoa!

Jippii. Oksennustauti löysi tiensä meille. 4.30 alkoi taapero oksentaa, ja on nyt kolmen tunnin aikana oksentanut kahdeksan kertaa. Ihanaa, kun koko perhe saa takuulla tämän ja itselle tulee aina tosi rajuna.

11+1
 
Takaisin
Top