Raskausoireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on viimeisimpänä oireena kehitetty jonkin sortin allergiaa tai sitten mulla on vain pitkittynyt flunssa. Joka aamu herään tukkoisena, aivastelen pitkin päivää ja nyt silmiäkin on alkanut kutittamaan. Sinänsä omituista, sillä en ole koskaan aiemmin ollut allerginen millekään!
 
Toivottavasti Lumikatriina säästyt taudilta ja muutenkin olisi nopeasti ja kevyesti ohimenevää sorttia.
 
Toivottavasti ei kovin raju ja pitkä tauti olis kysees :/ millon porukalle on muuten ilmaantunu ensimmäiset raskausarvet? Millä aineilla/rasvoilla niitä vois parhaiten ehkästä ja mitä rasvoja/aineita jo suntyneisiin arpiin kannattaa käyttää?
 
Sairastupapäivitys. Taapero alkaa olla kunnossa, mutta neljä- ja kolmevuotiaat alkoivat eilen iltapäivästä oksentaa todella rajusti. Hohhoijaa.
 
Lilith Mist, mä käytin viime raskaudessa Weledan raskausöljyä eikä ihme kyllä tullut raskausarpia, vaikka vatsa olikin aikamoinen. Ja mulla on sellainen iho ja perintötekijät, että olin ihan varma, että raskausarpia tulisi. En kyllä usko, että raskausarpia voi varsinaisesti estää tulemasta, jos ne ovat tullakseen. Ehkä niitä voi rasvoilla ja muilla hiukan lieventää, että arvet eivät ole ihan niin näkyviä... Ja vaikka näin sanonkin, niin aion kyllä tässäkin raskaudessa käyttää tuota öljyä - jos se sitten kuitenkin oli se, joka esti arpia tulemasta :joyful: ja kyllähän se vatsa kiristää (varsinkin suihkun jälkeen), joten on senkin takia kiva laittaa jotain rasvaa tai öljyä.

Yhdelle kaverin kaverille tuli kuulemma raskausarvet niinä viimeisenä kahtena viikkona joina raskaus meni yli lasketun ajan. Yhdelle hyvälle ystävälleni tuli ensimmäiset raskausarvet jo tosi aikaisessa vaiheessa, olisikohan ollut jopa ennen puolta väliä. Eli taitaa olla aika yksilöllistä tämäkin asia.
 
Pitääpä ostaa ja kokeilla tuota weledan raskausöljyä :) ja jos on tullakseen niitä arpia nii siinäpähän sitten tulee :)
 
Mulla kävi kanssa niin, että raskausarpia alkoi tulla vasta lasketun ajan jälkeen, ei onneksi kovin paljoa silloinkaan. Mitään en niiden ehkäisemiseksi tehnyt, sillä uskon että niitä tulee jos on tullakseen, teki sitten mitä tahansa.
 
Mulla takana siis kolme raskautta eikä arven arpea ole tullut yhtään kertaa, eli ei niitä välttämättä tule.

11+3
 
Mulla on tainnut kans käydä hyvä tuuri raskausarpien kanssa, meillä ei vissiin kellään suvun naisista oo tullut eikä tullut mullekaan. Rasvailun kanssa oon ihan onneton, muistan ehkä kerran pari kuukaudessa rasvata...

Täällä vaan pahoinvointi jatkuu, päätä särkee, väsyttää, huimaa... Kohta lähtö ajotunnille ja siitä illaks töihin. En oikein oo tännekääm jaksanut edelleenkään kirjoitella kun olo niin voimaton.

13+1
 
Tsc täällä kans sama fiilis, että pahoinvointi, huimaus, mega väsymys ja päänsärky on ottanu vallan ja lähinnä vaan jaksaa taustalla ja lukee muitten kuulumiset.. jospa tää helpottais meillä molemmilla pikkuhiljaa.. tosin sähän oot jo noi hurjan pitkällä! Eikö olot oo yhtää helpottanu?
 
Mulla ei onneks enää ole pahoinvointia. Tosin tänään oli eka aamu pitkään aikaan kun vähän heikotti herätessä.
Viikonloppuna olis kaiken maailman leipomuksia tehtävä omiin valmistujaisiin. Tulee kinkkuvoileipäkakkua, lohivoileipäkakkua, mansikka juustokakkua ja sitruuna juustokakkua, kolmioleipiä jne.. :) Huh..
 
Mulla ei onneks enää ole pahoinvointia. Tosin tänään oli eka aamu pitkään aikaan kun vähän heikotti herätessä.
Viikonloppuna olis kaiken maailman leipomuksia tehtävä omiin valmistujaisiin. Tulee kinkkuvoileipäkakkua, lohivoileipäkakkua, mansikka juustokakkua ja sitruuna juustokakkua, kolmioleipiä jne.. :) Huh..


Nam!!! Mulle kans! :)
 
Mulle tuli ainoat raskausarvet synnytyksen aikana. Vaikka olisi voinut mahan koon perusteella tulla aikaisemmin ja paljon!
 
Wildis nam! :P hitsi ku on reissussa viikonlopun ja alku viikon mut palaan kyllä keskiviikkona aamusta kuopioon, ni jos hiippailisin teille syömään loput herkut mitä on jäljellä? :)
 
Takaisin
Top