Raskausoireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitäisköhän iteki neuloa minisukat... niihin vois sinni ehkä piisatakin! Kylläpä mulla taas eilisillan ja yön turvotti. Maha kipeenä ja pinkeenä ilmasta eikä pieru silti pörissy, että olis helpottanut. Nukkumaan laittaiss oli pakko ottaa yks panadol ja pitää kuumavesipulloa suoliston päällä. Silti heräilin kipuiluun monta kertaa. Auttaisko se cuplaton tähän, mitä Darkmint mainosti?
 
Metsäläinen auttaa!! Edellisessä raskaudessa otin iltasin mut nyt oon joutunu monesti aamulla tai päivälläki ottaan. Saikohan niitä neljästi ottaa, ja vaikuttaa tosiaan paikallisesti eli ei vaikuta vauvaan.. Oisin ihan pulassa ilman cuolatonia..
 
Mua ei nii haittais vaik ois äänekäski mut ku se vaa kiertää ja kiertää ja maha on kipee.. Sit ku ottaa cuplatonin nii ei ees pieretä ollenkaa :D
 
Mullakin oli maha täynnä ilmaa aiemmilla viikoilla, mut se on nyt loppunut. Pahoinvointikin ehkä loppunut. Alavatsakivut on lisääntyneet nyt parin päivän ajan aika paljon... välillä sellaista jatkuvaa menkkamaista jomotusta ja välillä vihlaisee ihan hulluna, kun jotenkin huonosti kääntyy tai nousee sängystä. Ens maanantaina eka ultra.

11+6
 
Niin ja tsemppiä Wildside, toivottavasti turhat epäilyt siitä, onko kaikki ok! Hyvä, ettei teidän tartte kärvistellä sitä kolmea viikkoa ultraan.
 
Mulla kans ilmaa mut ei tuu mitään reittiä ulos... En osaa röyhtäistä ja tunnen sen ilman tossa kurkun kohdalla ja sit kun lentää laatta niin ensin yökin aina pelkkää ilmaa oikein voimalla ennen kun alkaa tuleen sit mahan sisältöö.

12+1
 
Yöööök... Arvatkaa oliko omassa oksentamisessa pidättelemistä kun ukko sunnuntaina krapulassa oksenti voimalla ja oikein äänekkäästi :D siinä oli itelläänki lähellä pitkästä aikaa :D
 
Hyyyi mulla meinaa aina muutenkin tulla oksennus jos joku muu oksentaa tai jos siivoon vaikka lapsen oksua, yäk... :D
 
Darkmint kyllä se cuplaton taitaa tosiaan auttaa! Eilen otin kolme ja ekan jälkeen jo tuntu että kipu hellitti ja pieru luisti taas eri mallikkaasti.
 
Pitäisköhä munki vihdoin kokeilla sitä ihmelääkettä :D

Ja Wildside hyyyyiiiyöööök, mulla tulis laatta ihan ilman tätä raskauttaki jos joku oksentaa :O
 
Wildside mitenkä unohin sulle vastailla!!! Toivottavasti sun pelot on turhia ja siellä pieni heiluu ja pomppii ultrassa menemään :)
 
Lumikatriina hahahahha :'D onneks siellä on toinen tahvelo :'D kyllä tää raskaus saa pään ihan mössöksi :'D
 
Valvottaako muita? Tai onkohan siitä jo puhuttu tässä ketjussa.

Herään aina aamuyöstä vessaan ja sen jälkeen ei meinaa uni tulla. Päivällä toki nukuttais. Viime yönä ilonani oli myös päässä nonstoppina soiva pikkuperunapikkuperunapikkuperunapikkuperunaaaaaa. Ei pitäis katsoa Pikku Kakkosta.
 
Takaisin
Top