Raskausoireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kipujen kanssa taisteleville: itse en enää neljännessä raskaudessa hätkähdä noita koviakaan kipuja, jotka ovat kuitenkin kohtalaisen paikallisia eivätkä muistuta supistuksia. Nykyisin ajattelen, että kaikenlaisia tuntemuksia sitä voikin tulla, kun jokaisessa raskaudessa niitä on ollut :happy:.

Toivon täydestä sydämestäni, että kaikki sujuu tällä kertaa hyvin, Wildside! Sulla ei ole mahdollisuutta päästä käymään ultrassa kuin vasta tuolloin kolmen viikon päästä?

Itsellä välillä pahoinvointi ollut helpompana, mutta tänään taas karsea olo kaverina. Pitäisi ahkerasti tehdä töitä, mutta yök, mikä olo.

10+
 
Kunnallisella en pääse, mutta rahaa olisi kyllä käydä yksityiselläkin. Mietin että mies on toukokuun loppuun lomalla niin hän kerkeis tulla mukaan. Aattelin että jos varaisi ens viikolle aikaa kun ollaan päästy tuon 9+6 yli. Helpottais ainakin oloo. Ja tukikin olisi vielä mukana.
 
Suosittelen käymään! On kolme viikkoa kuitenkin pitkä aika elää, jos, kun pelottaa. Mullahan noita ultria on ollut tiivistetysti kriittisten viikkojen yli - eilen viimeksi. Kaikki oli tosi hyvin: vauva liikkui tosi paljon ja oli kasvanut mallikkaasti. Nyt kun on yli kymmenen viikkoa, elimet kehittyneet ja alkiosta tullut sikiö, on seuraava ultra sitten kahden viikon päästä. Sitä seuraavaankaan ei ole pitkä aika, kun aika äitipolille 24.6. Nyt ultrassa perusrakenteet näkyivät jo ja lääkäri pystyi jo nyt näkemään, ettei tällä kaverilla ole turvotusta.

Tilasin juuri HenkkaMaukan nettimyymälästä vähän kesävaatteita. Tämä pallo ei kyllä mahdu tavallisiin shortseihin, kun ilmat lämpeävät.

10+
 
Wildside jospa tällä kertaa pieni pysyis matkassa tiukasti <3
Varasitteko sinne sataman röntgeniin sen ajan? Se vissii edullisin kuopiossa..
 
Toivotaan. <3 Eiku inovalle. Siellä ollaan aiemminki käyty ja meillä siellä jo paperit. :)
 
Tääl pidetään peukkuja Wildside! :) itsekin haluaisin varhaisultraan kun en oo viel kertakaan nähny et onko mitään oikeesti sisällä ja mun eka ultra on vasta 10.6. Harmittaa vietävästi kun itselläni ei ole varaa maksaa yksityisellä käynnistä :( täytyy vaan pitää peukut pystys ja toivoo et ois joulutonttu masussa ja kaikki hyvin...

RV 9+1
 
APUAAAA!!! Raskaus näyttää parhaita puoliaan. Tai sitten ei. Mua närästää aivan helvetisti!!! En pysty olemaan mitenkään päin, ja tätä on jatkunut tuntikausia. Tuntuu, että kuolen tähän poltteeseen ja vanteen tunteeseen ylävatsassa. Oksettaaaaaa.


10+
 
Lumikatriina ootko kokeillu rennietä? Mulla autto pahimpaan närästykseen. Pyörin yks yö kun kans voinu olla mitenkään päin ja itkee vollotin kun niin pahalta tuntu. Jouduin ukonki herättää. Mut ostin sit rennietä ja pahin närästys meni ohi. Se on heti vaikuttava. :)
 
Tuo yksityisellä käytävä ultra on jo neljäs mulle. Täällä pelko alko hiipumaan luokse kun oireet alkaa olee olemattomat ja tuli tuo selittämätön tunne, ettei kaikki ole hyvin. Siksi varasin ajan, ettei tarvitse kolmee viikkoa odottaa epätietosesti. Toivon todella, että tää mun vaisto olis nyt todella pahasti väärässä. Viikon päästä se nähdään.
 
Pitääpä hankkia Rennietä. Nyt alan olla vähitellen taas tolpillani, mutta olipa elämäni karsein närästyskokemus.

Toivon, toivon, toivon niin täysillä, että kaikki olisi kunnossa, Wildside. Jospa tuo tunne on kuitenkin vain pelkoa. Minullahan on noita vanhoihin traumoihin liittyen, ja aina toistaiseksi osoittautuneet vain menneisyyden jäänteiksi. Sulla on kuitenkin piinapäivät menossa.
 
Toivon että mullaki olis vain trauma peräsiä pelkoja koska aiemminkin on näillä viikoilla kuollu..
Pelkään, että mun kroppa ei pysty siihen. Pelkään, että musta ei oo mihinkään.
 
Wildside toivotaan parasta että pienellä kaikki hyvin.

Täällä kans mennään pelon sekaisin tuntein kun edellinen raskaus päättyi vkolla 9 ja nyt on juuri kyseinen viikko menossa. Töissä lohduttelevat että kaikki menee varmasti hyvin, mutta niin edellisenkin kerran luulin ja vkon 12 ultrassa totuus iski. Tokihan vuoto antoi jo suuntaa tulevaan ja muutenkin oli koko ajan olo ettei kaikki ole kunnossa.
 
Voi ei sullakin Heikun... Mulla tuli myös totuus julki 12 viikon ultrassa. Mulla ei edes ollu vuotoo mistä ois voinu päätellä. Toki sitten alko vasta pieni vuoto kun oltiin käyty ultrassa, mut sitten jo tiedettiin mistä johtu. Jännä kun ei mitään verta ennen ultraa ja sit ku ultra niin veri alko. Veikkaan, et kroppa oli jossain stressi tilassa eikä antanu veren alkaa ja sit ku saatiin tietää niin kroppaki rentoutu...

Sori vuodatus, on vaan niin inhottava olo!! Voin miehellekkin puhua onneks tästä ja onneks häntä kiinnostaakin miten voin, mutta hän ei ole kuitenkaan nainen ja kokenut keskenmenoa.. Mietin, että jos näistä viikoista yli pääsen niin haluan "palkita" itseni ja vauvan jotenkin.
 
Mulla alkoi vuoto samana päivänä kun vko 12 tuli täyteen. Mä kans ajattelin että jos ultrassa kaikki hyvin, niin kaivan virkkaukset esille ja jatkan peittoa joka jäi tammikuussa kesken :)
 
Ihania askartelijoita ootte :)
Pitää kahtoo jos sitä ittekki uskaltais sitte heinäkuussa vaikka alotella jotain projektia :) mulla kun tuonne ultraan on vielä kuukaus!
Täällä siis vasta 8+3
 
Takaisin
Top