Raskausoireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla loppu tosi äkillisesti kaikki aamuoksentelut sekäkahvin hajukaan ei oo enää ällöö ...säikähdin tietenkin ja soitin neuvolaan niin neuvola täti r
auhotteli mua että niinhän sen kuulukin mennä että oireiden pitäis rauhottua! :D nyt on taas jorakin pientä oireilua ollut sillon tällöin.. :)
Mut kyllä säikäytti.. tätä pikkusta on yritetty yli 3 vuotta niin toivoo tietenkin että kaikki menis hyvin .. niin kun me kaikki varmasti!!
 
Monet pääsee ultraan tiirailemaan. Itse joudun odottaa vielä tooosi pitkään, 8.6. olisi aika.
 
Heikun mulla on tod näk samoihin aikoihin nt ultra. Huomenna eka neuvola ja siellä varmaan varataan sit se aika. Mulla on poikkeuksellisesti naistenpolilla se ultra eikä neuvolassa.
 
Mulla eka neuvola vasta perjantaina ja todennäköisesti eka ultra vasta vähä ennen juhannusta :( odottavan aika on pitkä... pirun pitkä...
 
Mulla alkuraskuden ultra kunnallisella epäsäännöllisen kierron takia. Kun ei tiedetä viikkoja. Menkoista laskettuna ois np-ultra jo..
Ja jos on pierut tiukassa nii ostakaa cuplatonia, aivan pelastus, ilma tulee ulos eikä ees nii paineella.. :)
 
Jahas. Pahoinvointi teki paluu huonosti nukutun yön jälkeen. Tai no, ei se kuvotus ollut mennytkään ohi mutta ei ollut tarvinnut yli viikkoon oksentaa.. Ei ollut kyllä yhtään ikävä noita mahanesteitä kurkussa ._.

11+6
 
täällä alko tiputtelu ja pieni alamahan/munasarjojen(?) vihlonta:meh: ei kai auta kun toivoa parasta ja pelätä pahinta:sorry:
 
Nyt kun omin silmin näin eilen, että masuasukki on, niin suhtaudun positiivisin mielin aika ajoin tuntuviin menkkamaisiin juilintoihin! Että kyllä ne kasvukipuja varmasti ovat.:) Itselläni onneksi pääsääntöisesti helpottanut se paha olo. Tsemppiä TSC92:lle ja muille yhä pahan olon ja oksentelun kanssa taisteleville.
 
Mulla iski eilen iltapäivällä ihan järkyttävä kipu vasemmalle alavatsaan, ja paheni iltaa kohden, lopulta oli niin että joka liikekin sattui. Semmoinen oikein viiltävä kipu. Mistähän voisi johtua? Mitä tuossa vasemmalla alavatsassa sijaitsee? :D Yön aikanakin heräsin kipuun mutta aamuun mennessä oli onneksi pois.. On jo joskus aikasemmin ollut samaa mutta ei kyllä näin kipeää ole tehnyt.
 
Mulla on viimesen viikon ajan ollu alamahakipua jatkuvasti. Sitä ennen ei yhtään.. Ke ja to oli koko päivän kipee, sen jälkeen vähän lievempää.. Mut eilen ku näin tyypin ultrassa nii jaksaa taas näitä kipujaki paremmin..
 
Täällä alko tunti sit ihan jäätävä mahakipu ns navan korkeudella, ei siis mikään menkkamainen jomotus. Sillein ihmeellisesti aaltoileva/puristava kipu. Olin ottaa kenkiä pois siinä tuntu ekan kerran... Nyt kun makaa sohvalla ni ei tunnu mitään. Neuvolaankin jo soitin, sanovat niin kauan kun ei vuoda ni eivät laita ultrattavaksi. Pysyis nyt pikkuinen matkassa :Heartred tänään 11+1
 
Taitaa olla aika yleistä tuo alavatsan kipuilu 1/3 lopussa..? Toivotaan että kaikilla pelkkiä kasvukipuja :)
 
Mulla ei oo enää edes mitään nipistelyjä eikä repäsykipuja ollu. Pieni etova olo vain ja tissit kipeet..
Mennään nt-ultraan kolmen viikon päästän skepitisin mielin, koska koskaan aiemminkaan en oo päässy näiden viikkojen yli. Pisimmälle menny raskaus oli 9+6 ja nyt mennään 9+2..
 
Täsmennetääs viel eli jos navan alapuolelle laittaa käden ni semmoselle käden kokoselle alueelle ja napa ois ehkä maks ylälaita johon koski.. mutta nyt ei auta kun odotella mitä tapahtuu... Nyt en oo liikkunut ni ei oo koskenut :) jospa tämä ei ois mitään pahaa...

Niin ja koski aina eniten jos kyyristy ottaa jotain laittialta tms, et maha meni kaksin kerroin.. Kenkien laitto, housujen vaihto sai pahimmat kivut aikaan..
 
Takaisin
Top