Mindis, mulla kans heittelee oireet jonkun verran. Tissit on kipeät vain aamuisin yön jälkeen, nyt on pari päivää alavatsa ollut aaltoilevasti kipeä, olen sen meiltänyt kasvukivuiksi, ja neuvolatäti keskiviikkona sanoi samaa että kuului asiaan. Toki minä nyt sitten tuon johdosta joka vessakäynnilla analysoin vessapaperin tarkkaan että näkyykö mitään poikeavaa väriä edes vähän ja välillä pitää peilailla että onko paikat ulkoisesti kunnossa. Hulluksi tässä ehtii tulla ennen joulua!
Onneks tiistaina ultra neuvolalääkärillä ja siellä nähdään onko asukasta vai ei, siihen asti olen raskaana vaikka mieli yrittää kiusata kokoajan. Sitten sen jälkeen jännitetän sitä niskapoimu ultraa ja verikokeita, olemme mieheni kanssa päättäneet että mikäli vauva olisi sairas niin emme jatkaisi raskautta. Toki ensin pitäisi saada täysi varmuus tuloksista että miten vakava asia olisi kyseessä, mutta uskoisin että jo down lapsi saisi lähteä isäni vierelle meitä suojelemaan.
Maailma on julma paikka, enkä halua vaikuttaa nyt kylmältä ihmiseltä, mutta perhepiirissä on pari kehityshäiriöistä aikuista, ja ei heidän vanhempien ja sisarusten elämä ole kyllä nautinnollista ollut. Ei ole halutti ulkopuoliseen hoitolaitokseen laittaa ja sitten kun vaaditaan 24/7 hoitoa niin se on rankkaa elämää..