Täällä on näitä "krapula-aamuja" (ílman päänsärkyä kylläkin) on ollut jo ihan kiitettävästi. Oksennusta ei onneksi ole vielä tullut mutta, olo on muutoin hyvin samantyylinen kun kunnon bileillan jäljiltä.
Onko teillä muilla vatsalla paineen tunnetta? Esim. itse en voi oikein enää kyykkiä tai kumartua kunnolla, muutoin tulee mahan päälle sellainen paine ja siitä seuraa huonoa oloa. Ja myöskään mitään muutakaan painetta ei vatsa siedä (nojailua esim. pöytää vasten, vyörärön on oltava joko tissien alla tai ihan vesirajalla..)
Ja selällään ei oikein ole enää hyvä, tykkään esim. saunassa maata selälläni peppu kiinni saunan seinässä jalat kohti kattoa, mutta nyt ei oikein sekään tunnu hyvältä. Hetken pystyy olemaan, mutta sitten alkaa tuntumaan vatsan aluella huonolta.
Ja sen olen huomannut että jotenkin käsi/kädet on jatkuvasti mahan päällä, välillä päällä, välillä siellä alavatsalla "kannattelemassa" tuota kumpua. Ja se tuntuu hyvältä, siis vähän esim. kädellä nostaa mahaa ylöspäin.
Minulla on tuota ylimääräistä tuossa vatsalla ja sitten kun siihen päälle turvotus niin näytän ihan siltä että oisin pidemmälläkin raskaana. Saa jo hieman töihin miettiä millaista vaatetta laittaa päälle.
Nyt siis 7+1, mutta laskeskelin että voisi myös olla hyvällä tuurilla jo 7+6 sillä ovulaationi saattoi tulla hieman aikasessa, mutta mennään tuolla 7+1 jokapauksessa eteenpäin.