Raskausoireet

Aika vähän mulla on ollut kaiken kaikkiaan oireita, mutta ihan tässä parin päivän sisään on kadonnut oikeastaan kaikki, aamuisin ollut älytön turvotus ja tänä aamuna ollut enää sitäkään.. :sad001
 
Onko kellään ollut alkuraskaudessa semmosta ruskeeta vuotoa? Joka olisi muuttunut äkillisesti vanhasta verestä "kunnon vereksi"? Mulla tuli pönttöön äsken teelusikallisen verran verta ja siteeseen viiruja.. Pelottaa. Soitin päivystykseen ja sanoi ettei kannata hätäillä kun ei vuoda runsaasti ja ei koske. Ainakaan vielä. Jotenkin vaan tuntuu ettei kaikki ole kunnossa.. Huomenna kuulemma pitää soittaa neuvolaan...
 
Täällä ei oikei oo miuta oireita kun jäätävä väsymys, vetäsin tossa 2,5h päikkärit ja vieläki ois voinut jatkaa.. Pakko ois jaksaa siivota kun miehen serkku tulee huomenna kylään eikä se oo ennen käynyt meillä....
 
Sohvinen84 tiedän tapauksia että vuotoa on ollut ja on ollut täysin normaalia. Toivotaan parasta :Heartred
 
Pauliina24: mulla oli myös jokunen viikko sitten pari täysin oireetonta päivää. Hätäännyin itsekkin, mutta oireet palasivat sen parin päivän jälkeen.
Ootko ollut vielä neuvolaan yhteydessä? Toivotaan, että sullakin oireet palaisivat!
 
Tänään rv 8+4, ja tänään sitten oksennettu ekan kerran tässä iltasella. Alavatsalla myös jomottelua välillä ja rinnat aristaa edelleen.
 
Mulla tulee iltasin hirmu palelu.. Ja ihme ettei noi (äiti ja siskot) jo kohta kysele oonko raskaana ku ei tota mahaa peitä enää mikään jätesäkkipukeutuminenkaan.. Edellisen raskauden pömppö ja kiva turvotus, näytän niinku oisin puolivälissä jo :/ Eikä tosiaan oo aikeita kertoo ennen np-ultraa..
 
Darkminttu Et oo ainoo jättimaha :D
Just tänään naureskelin (manasin! :D ) että hittoku vasta seiskaviikolla ollaan ja näyttää ku puolesvälissä mentäis! Jopa tuulihousun resosi kiristää :arghh:
 
Nee mulle ei enää ees mahu tuulihousut reisistä ylöspäin :'D
Täällä vasta 6+2 :'D ihan naurattaa kun on levinny joka suuntaan vaikka en oo mitenkää muuttanu ruokailussa annoskokoja tai ruoassa en muutenkaan oo muuttanut mitään.. en tiiä mihinkä vaatteisiin mä mahun sit ens talvena :'D
 
Joo täälläkin vatsa rupee olee jo samaa luokkaa ku kakkosesta viikolla 18 (laitoin tänne sen kuvanki xD ). Eilen oltiin kaverin muksun synttäreillä jossa oli paljon tuttuja jotka eivät tienneet raskaudesta mitään ja vaikka mulla oli teltta päällä niin eräs näistä tutuista otti katseen mun vatsaan ja onnitteli :D kysy vielä et kuinka pitkällä on ja kyllä hävetti sanoo et vasta huomenna on yheksän viikkoa täynnä :D:cool:
 
Pauliina24, mullakin eilisestä asti ollut tosi oireetonta, vaikka sitä ennen ollut jatkuvasti vahvoja oireita ja paljon. Ehkä ne alkaa jo helpottaa? Mä ainakin haluan uskoa niin...

rv 9+4
 
CiCaDo / Pakko kysyy mitä se sun kaveri tokas ku kerroit viikot?! :D
 
Oli aika hiljaa :D yks miespuolinen tuttu huomas kans mun paisuneen ja oli kysässy sit kaverin mieheltä ennen ku tuli onnittelee ja kysyy kuinka pitkällä, se ei osannu olla hiljaa vaan kysy et onks toi normaalia xD sanoin et kaippa se on ku kolmas muksu jo kysees eikä viel oo tietoo kuinka monta siellä on :D
 
Oi ei :)

Toi on muute niin totta et esikoista oottaessa näillä samoilla viikoilla meni omat farkut jalkaan ja vähä ehkä piti nappia avata jos istu kauan esim autossa mut nyt ei oo kyllä asiaa normi vaatteille! :D

Koitin viimeviikolla korkea vyötäröisiä strets farkkuja ja johan oli pinkeet jalas :D Ei tarvi enää pesun jälkee kyllä koittaa mahtuuko :)
 
Mäpäs oottelen esikoista ja silti oon turpeessa!! :'D kait tää johtuu siitä että oon aiemmin painanu vähä enemmän ni varmaan jotenki iho sit venyy herkemmin edelleen :/ saas nähä mitä ne neuvolassa sanoo mun painosta! Painoa on edelleen 3kiloa liikaa niin ei varmaan hyvällä katsota neuvolassa :/
 
Mulla kans maha aikas turvoksissa. Kauhulla odotan että töissä asiakkaat huomaa tän. Onneksi on legginssit ja jegginssit! Edellisen kerran jouduin aika pian siirtyy mammafarkkuihin, siinä vaiheessa tosin omistin vain napillisia farkkuja :D

7+2
 
Mulla kans on useampi liikakilo. Ei oo kerinny laihduttaa edellisiä pois kunnes aina on uudestaan raskautunu. Esikoista imetin yli vuotiaaksi ni ei voinu oikeen laihduttamalla laihduttaa ja P*SKAT ne kilot imettämällä lähteny! Ainakaa multa :D Kakkosen kohdalla imetin vaan puolivuotta ja tässä puolessa vuodessa kerkisinkin melkeen kaikki pikkukakkosesta aiheutuneet kilot hukkaamaan (lopetin vaan suklaan syönnin :p) mutta tässä sitä taas ollaan. Tavotteena ettei lihois ylimääräsiä (mikä on todella vaikeeta kun ainoa mikä maistuu tällähetkellä on se kirottu hesen kanahamppari...)
 
"Ihanaa" että muutkin kärsii jo näin vähillä viikoin turvotuksesta.:grin Mä pukeudun töihinkin jo mekkohin, ettei vatsaa kiristäis. Ja kaikki normihousut muuten kiristää jos ylipäätään saan niitä etes kiskotuks jalkohini.
 
Takaisin
Top