Täällähän oli tällänen raskausoire ryhmäkin! Saisko tänne hyvällä omatunnolla vielä vähän avautua tästä olosta mikä mua on 3 viikkoa piinannu. Oon sairaslomalla koko ton ajan ku oksennan päivittäin useita kertoja (puhutaan siis kymmenistä), mikään ei oikein pysy sisällä ja on niin paha olo että mitään ei pysty tehdä kun maata. Tipassakin käyty ja mietin et koskahan kehtais mennä uudestaan. Tänään pomppas ekaa kertaa lämmötkin sinne 37,5 ja on todella kuumeinen olo, mulla on melkoisen alhainen lämpö normaalisti (suunnilleen siellä 35,3 paikkeilla) ja jo pelkästään toi tähän asti ollu 36,5 suunnilleen on ollu mulle kohonnut lämpö nyt tän raskauden ajan. En olis koskaan voinu kuvitella et tää on näin hirveetä, ja tällä hetkellä tuntuu et tää on eka ja vika raskaus puhumattakaan vielä siitä et synnytyskin in edessä :/ vaikka onkin maailman ihanin syy kärsiä niin alan olla jo melkoisen väsynyt tähän. Tuntuu että vaan harvat ymmärtää mitä tää oikeasti on, ystävilläkään ei ole olkut pahoinvointia lähes ollenkaan heidän raskauksissa. Mietityttää mitä töissäkin ajatellaan, vaikkei pitäis stressata sitä ollenkaan...
Pahoinvoinnin lisäks mulla on ollut rinnat kipeät ja etenkin nännit tosi herkät ja nukkuminen on vaikeaa. Ehkä muihin oireisiin ei sit oo tullu kiinnitettyä huomiota tältä pahoinvoinnilta.
-rv 8+5-
Pahoinvoinnin lisäks mulla on ollut rinnat kipeät ja etenkin nännit tosi herkät ja nukkuminen on vaikeaa. Ehkä muihin oireisiin ei sit oo tullu kiinnitettyä huomiota tältä pahoinvoinnilta.
-rv 8+5-