Raskausoireet

Vilijonkk4 kyllä ainaki itte lenkillä huomannu että nopeemmin hengästyy tai ainakin siltä on alkanu tuntua :)
 
Joo siis mullaki on tota hengästymistä. Sängystä aamulla ku nousee ylös niin on pahinta. Pittää ihan aikalisä ottaa ennenku lähtee liikkeelle ja sitten vieläki hengästyttää. Välillä on tosiaan hirmu vaikeeta hengittää ja siis oon ihan normaali painonen ja solakka vartaloinen.
 
Minäkin normaalipainoinen ja liikuntaa olen aina harrastanut, joten peruskunto on hyvä.
 
Täällä kans hengästyttää helposti! Tuli tuossa mieleen että mulla ei ainakaan viime raskaudessa pätenyt tuo " lapsi voi sitä paremmin mitä huonommin äiti voi"..pahin oksentaminen alkoi mulla itse asiassa sen jälkeen kun alkio oli jo 7+5 menehtynyt. Ultrassa 9+4 lääkäri tutki ja sanoi tuolloin että kohdun kokokin vastaa viikkoja eli keho ei ilmeisesti jotenkin ymmärtänyt että pienen kehitys oli loppunut vaan yritti jatkaa ja ylläpitää raskautta. Ei niihin oireisiin siis ole ihan aina sokeasti luottaminen. En tiedä sitten olenko joku luonnonoikku :/
 
MindiS, saatiin viikon päästä perjantaille uus ultra aika. Se neuvolantäti soitti ja oli jutellut tämän neuvolan lääkärin kanssa joka just sattui olemaan se sama joka mut ultras siellä terveyskeskuksessa.
Se sanoi että siellä on kaikki niinkun pitääkin mutta se voi se lasku heittää sen takia että ovulaatio on ollut myöhemmin. En ymmärrä mitä se tarkoittaa. Ilmeisesti se on hedelmöittynyt myöhemmin kuin aluksi luultiin. Sydän siellä sykki ja kaikkee mutta tuntuu niin pahalta kun toinen sanoo toista ja toinen toista. Mutta kyllä mä siihen lääkäriin luotan ennemmin kuin johonkin sairaanhoitajaan vai kuka lie se ultraaja on... Se ois vähän voinut miettiä sanomisiaan :sad001
 
Sohvinen ihana kuulla että saitte uuden ajan ens viikolle! Tuo on kyllä ihan törkeetä että eivät siellä mieti sanomisiaan koska huolihan siitä tottakai syntyy kun tommosia puhuuvat eivätkä selitä kunnolla! Ihana kun pieni sydän siellä sykki kuitenkin :Heartred niin no voihan se tietty olla että ovulaatio on ollut paljon myöhemmin ja hedelmöitys on tapahtunut myöhemmin sen takia. Mutta onpa aika iso heitto!?! Toivottavasti ens kerralla saat jonkun toisen ultraajan!!
 
täällä kans en varmaan tietäs koko raskaudesta jos en plussaa olis tehnyt:laughing002 nyt tosin himpun rintoja kihelmöi ja väsymystä kans mut se nyt voi olla ihan muutenkin, painoa ehkä kilon verran lisää tullut ja mahan turvotusta etenki iltasin.nii ja mies oli sitä mieltä että rinnat kasvanut:grin
rv8+6
 
mindiS: minkä verran juot päivässä? Jos meinaan juo liian vähän, niin sillonhan pissa on tummaa ja voi vähän haiskahtaakin.
 
Ja tosta hengästymisestä, niin kyllä on havaittavissa täälläkin. Oikeestaan vähän kaikki hengästyttää, jos jotain vähänkin tekee.
 
Tääl kans koitettu tsempata vähän ton juomisen kanssa, aina oon ollu huono siinä :D nyt on kyllä joutunut parina yönä käymään kahdesti vessassa et ehkä oon parantanut tapojani jo hieman, en ala jos tää jatkuu loppuun asti. Hyvät unenlahjat menee hukkaan. :D Normaalisti mun ei oo tarvinnu käydä ollenkaan yöllä...
 
Sohvinen84 tylsä homma kun kukaan ei selittänyt mitä tarkoittaa, inhottavaa tollanen epätietoisuus. Toivottavasti kuitenkin kaikki hyvin :Heartred

Mindis mullekin tuli ekana mieleen että ootko juonut tarpeeksi?

Vilijonkk4 hengästyttää todella helposti ja pulssi nousee helpommin.

Täällä on alkanut pahoinvointi jollain tasolla. Kauhee nälkä päällä ja oksettaa ja kun yrittää syödä niin tekee niin pahaa ettei pysty. Leipä jota yleensä syön aivan törkeästi, tökkii niin paljon.

6+4
 
Tuhina saattaa olla että täälläkin rupee tulla yölliset vessareissut tutuksi koska pakko nyt kyllä tehostaa tuota nesteytystä! :D
 
tuhina täällä myös yksi jonka ei normaalisti tarvihe käydä yön aikana ollenkaa vessassa :D Ollut niin outoa kun nyt on joutunu viimeistään aamuyöstä käymään! Tosin seksi on semmoinen unilääke et ku harrastaa ennen nukkumaanmenoa niin ei herää seuraavan kerran kun aamulla, hirveeseen pissahätään :D
 
Mulla myös alkanu vessassa juokseminen ja janon tarve. Pahoinvointi äityi tänään niin pahaksi että töissä en iltaa voinut olla. Jatkuvasti hirvee turvotus ja kuvotus. Inhottaa ku mitään nesteitäkään ei voi juoda ettei alkais turvottaa..
Ja sitten tää tissien ihmeellinen suonenveto :sad001
Olo on kyllä tällä hetkellä kaikkee muuta ku hehkee :D vaikka ystävä eilen mainitsi miten säihkyn enemmän ku missään muussa raskaudessa ja kasvot on jotenki erinäköset.
 
Ööh... Tuleeko teillä muilla orgasmin jälkeen sellasta vaimeeta menkkamaista jomotusta hetkeks aikaa?! :/

Rv 5+4
 
Anannaa kyllä tulee :D on tullu erittäin tutuksi ne tuntemukset kohdulla/alavatsalla. Joka kerta säikäyttää vaikka onki melkei joka iltasta!
 
Tulee eikä niin vaimeetakaan! Ja jatkuu usein seuraavaan päivään niin etten saa nukuttua...
 
Takaisin
Top