Raskausoireet

Välillä oon jopa kateellinen teille oireettomille :D mutta juu ei muuta kun yrittämään syömistä. Pitää yrittää syödä rauhallisesti ja lukea jotain ettei ajattele mitä tekee :)
 
Joo nauttikaa te joilla ei oo oireita. Mulle pamahti tänä aamuna pahaolo eikä loppua näy, rannekkeet vähän helpottaa mut silti on huono olo.
Voi kun olisin nauttinu oireettomista päivistä. :D
 
Pah, täällä anoppi väläytti että mulla on pahoinvointia vaan kun en yritä tarpeeks. Jos vaan söisin normaalisti ja yrittäisin kovemmin olla oksentamatta niin voisin hyvin. Ja kuulemma oon sen verran pyöreämpikin kun viimeks ettei pahoinvointi nyt oikeesti kovin paha voi olla.
 
Huoh joo... Kuubalaisilla on monesti se asenne että kun meillä länkkäreillä on kaikki hyvin ja elämä helppoa, ja Kuubassa on oikeita ongelmia niin me ei saada sanoa poikkipuolista sanaa mistään..
 
Onpas töykeästi sanottu anopilta :/ Ei tällaisia asioita voi toisen puolesta tietää tai sanoa,

Itsellä on koko ajan vaikeuksia keksiä syömistä.. Jo ennen raskautta oon ollu huono päättämään syömisistä, ja sitten on saattanut mennä ilta paastoten :D Nyt täytyis tehdä ryhtiliike tähän asiaan mutta vaikeutena on jatkuva kuvotus vaihtelevia ruoka-aineita kohtaan. Tällä hetkellä en kestä sipulin tai paistetun kananmunan hajuakaan. Pari viikkoa oon oksennellu parin päivän välein, mutta nyt on jo useampi päivä ilman yrjöjä takana. Ei muka uskalla olla tyytyväinen, kun ultraa odotellessa huolehtii, että pysyyhän pikkuinen hengissä riskiviikkojen yli :)
 
No huhhuh, mitä sammakoita jotkut voi päästää! Törkeästi sanottu anopilta.

Ja niille, joita pelottaa oireettomina sanonta "lapsi voi sitä paremmin, mitä huonommin äiti voi", niin mä alan uskoa, että se sanonta on vaan lohduttamaan oireisiin uupuneita odottajia. Mä ainakin voisin vaihtaa jonkun kanssa paikkaa oireista oireettomaksi! Tänään koirien kanssa aamulenkillä oksensin äänekkäästi oikein useaan kertaan niin, että varmasti kaikki läheisellä bussipysäkillä olleet näki ja kuuli kaiken...että mua hävetti...äkkiä lähdin kotiin itkua pidätellen
 
piiemm, tsemppiä tohon oksenteluun! Mulla sama homma menossa :/ Viime raskaudessa sain kuulla sellasta huutelua ja haukkumista kun oksennus tuli ulkona etten loppuraskaudessa oikeen edes halunnut lähteä pois kotoa. Oksennuspussi, paperia ja pastillit kulkee nytkin mukana aina kun pitää lähtee ulos
 
Mulla epäilyttää koko raskaus kun ei oo mitään oireita... Alamahaa juilii välillä kovastikkin mutta ei muuta! Neljässä edellisessä raskaudessa (yks keskenmeno) on jokaisessa ollu aamupahoinvointia... Ehkä se kerkeää vielä alkaa, viikkoja nyt vasta 5+3!!
 
Mä voisin ottaa teiltä niitä pahoja oloja niin tuntuis että oon edes raskaana :) varsinkin eilisen neuvolakäynnin jälkeen.. Ehkä tuolla ei ookaan kaikki niin kunnossa. Ilmeisesti se alkio on pienempi mitä sen kuuluis näillä viikoilla olla. Selitystä en tiiä kun en selkeää semmoista saanut. Lääkärillä kun kävin viime viikolla sen vuodon takia ja se kurkkas nopeesti, se oli kirjoittanut että pieni viikkoihin nähden tms. Kivalta tuntuu. Ja yritin kysellä pariin otteeseen siltä neuvolantätiltä että mistä on kyse niin ei se sitä kovinkaan juurta jaksaen selittänyt. Tai niin että oltais kumpikaan ymmärretty...
 
Sohvinen onpa inhottavaa kun ette oo saanut vastauksia siihen teiän mieltä vaivaavaan asiaan, koska tottakai on huoli että miksi näyttää pieneltä viikkoihin verrattuna! Toivottavasti saatte siihen vastauksen vielä. Toivon kuitenkin että kaikki on massu asukkaalla kunnossa! :Heartred
 
Onko täällä ketään kenen pahoinvointi on alkanu jo helpottaa? Ite oksensin rv 6, 7, 8 nyt 9 menossa ja tuntuu että vähän helpottaa enää ei tarvi oksentaa ku aamulla :D jeeee.. Täytyy varmaan koputtaa myös puuta *kopkop*
 
Sohvinen toivottavasti teillä olisi kaikki kunnossa :Heartred Tässä alussahan on vaikea vielä pikkuista mitata kun sen verran pieni. Meilläki alkio vastas viikkoja 6+1 vaikka piti olla 6+3 mut sydän siellä pompotteli kuitenkin.
Paljonko teillä pitäis olla viikkoja? :)
 
Takaisin
Top