Raskausoireet

Meillä kävi tänään joitan huoltomiehiä putsaamassa ilmastointikanavia ja hyi, kun se toinen haisi aivan karsealta :meh:
 
Voihan kökkö! Nyt niitä näppylöitä alkoi pukkaamaan! Toivottavasti raskausoire eikä merkki keskenmenosta :/
 
Mä vihaan tätä hajuaistia! Kaikki haisee pahalle ja mies varsinki ku vetää röökii! Rupee aina oksettaa ja sattuu päähän ku se tulee lähellekkään. Muutenki tää kesto vitutus on perseestä :D en muista et olisin ollu näin kauhee kahen ekan odotusaikana mut nyt oon ihan hirvee monsteri :sad001 voiku tää olis vaan hetkellistä ja loppuis pian. Erohan tässä kerkee tulla ennen ku muksu syntyy :/
 
Joo tää hajuaisti on ärsyttävä. Tytön ruuat haisee kamalalle. Suurin osa ruuista haisee. Kaupassa käynti on kamalaa ruokahaluttomuuden vuoksi. Eilen mies joutu hakeen (oli muutenki menossa kauppaan) mulle niitä pirkan burgereita :D Joihin sit tungin väliin kaikkee salaatista sinappiin. Hyvältä maistu :)
 
Mulla myös hajuaisti todella herkistynyt. Kaikkein pahimpia ovat hajusteelliset pesuaineet. Ihan kaikki siis. Piti ostaa hajusteetonta shampoota ja suihkusaippuaa, että selviää suihkusta. Pyyhkäisin äsken pöydän, ja hyi oksennus, kuinka sekin pesuaine haisi :meh:.

6+6
 
flunssa + pahoinvoinnit.. KAUHEE yhdistelmä.. aamupahoinvoinnissa ei tee muutenkaan mitään mieli ja viel flunssa päälle.. yäk! onko kenelläkään ollut?

RV 7+4
 
Itsellä myös kamala olo.. Kuin jatkuva krapula.. Aamulla saa kakoa tyhjää altaaseen.. Helpottaa kun syö jotain. Ei mene ikinä kauaa kun paha olo tulee takaisin. Pahoinvoinnin takia en voinu töissä pitää salassa raskautta kun olo on hirveä.. Eilenkin vaan itkeskelin illalla kun inhottaa tämä jatkuva huono olo.. Tänään olisi töistä ollut 4h koulutus mutta jouduin soittamaan etten pysty lähteä.. En pysty istua neljää tuntia tällä ololla kun sohvalla makaaminenkin on tuskaa.. Toista on töissä itse kun ajatukset saa välillä harhautettua muualle.. Vielä muutama viikko tätä oloa niin toivottavasti helpottaa..
7+9
 
Muokattu viimeksi:
Hihhei täälläki alkanu aamu pahoinvoinnilla. Kerkesin jo huolestua mutta turhaan :D Olisi pitänyt nauttia oireettomuudesta sillon ku sitä vielä oli :D
 
Ja mielenkiintosta lähtee töihin. Pitänee varata roskis työpisteen viereen :D
 
Pahoinvoinnin kanssa ollut nyt hankalat päivät :/ Eilenkin koko päivän tuntu, että oksettaa (kerran oksensin) ja illallakin kävin yökkäilemässä vielä. Aamulla taas sama juttu, hetkeks saattaa helpottaa. Nälkä on, mutta melkein kaikki ruoka ällöttää :/ Toisaalta olen kamalan tyytyväinen oireiden olemassa olosta, mutta ei tarviis koko päivää olla kökkö olo...
 
Minun nenään kävi tänään pahasti lasten mustikka-vadelma pillimehu, jota kaatui pöydälle. Hyi kun haisi pahalta :/
 
Oon tosi pahoillani kaikkien teidän puolesta kenellä on ihan kunnon raskausoireita :sad001 itte oon aiemmin oksennellut/yökkinyt aina kun olen jännittänyt, ollut innostunut tai saanut paniikkikohtauksen! Pahimmillaan etova olo ja oksentelu kesti monta päivää ja oli muutenkin päivittäistä. Onneksi nyt vanhempana tuo vaiva on kadonnut, mutta voin kyllä samaistua hyvinkin teiän raskausoireisiin :)
Minulla ei vielä ole alkanut raskausoireet ja aion nauttia nyt joka hetkestä ilman oireita :)
 
Toivottavasti tästä pystyy nauttimaankin muutaman viikon päästä.. Jos tämä kurja olo menisi ohi niin ehkä elämänilokin palautuisi kun ei huvita tehdä edes mitään kun jos ei kokoaika syö niin on surkea olo eikä kukaan nyt ruokakipon kans voi 24/7 asuilla.. :sad001
 
Mahtaakohan ihminen elää pelkällä vesimelonin syömisellä?o_O Yritin tsempata ja söin tonnikalaa ja pastaa ja voi elämä mitä krapulakuvotusyökkäilyä ollu kohta parin tunnin ajan :wtf: en tiedä onko parempi ns pidättää oksennusta vai mennä yökkimään pönttöön..
Taidan lähteä tallille lappamaan hevosenpaskaa, koska voin siinä samoihin kottikärryihin sit laattailla:meh: Jos joku tulis nyt hehkuttamaan into piukeana kuinka iiiihanaa raskausaika on, niin turpaan tulis.
 
:D :D Anteeks mut pakko oli pikkuisen naurahtaa IkuinenUnelma sun turpaan vetelyille!
Voi teitä yökkijöitä, mä voisin mieluusti ottaa vähän pois teidän pahasta olosta itselleni, niin olis jotain konkreettista että tietäis olevansa paksuna ja teillä olisi helpompaa! Minä kun olen taas ihan toinen ääripää ja melkein elämäni kunnossa :D Tsemppiä kovasti naiset!!
 
Ja myös huolestuttaa se, että kun aina just puhutaan että mitä huonommin äiti voi sen paremmin vauva voi.. Lähes päivittäin saa sen täältä foorumilta lukea ja aina kouraisee mahasta itteä että mitenhän mun vauva voi kun mä voin näin hyvin :sad001
 
Mulla tänään töissä tuli oikein superhuono-olo kun ruokaväli venähti liian pitkäksi. Piti käydä nappaamassa ruokalasta näkkäri että selvisi omaan ruoka-aikaan asti. Kiva selittely oli siinä hoitolapsille kun vedin voitonta näkkäriä keskellä pihaa. Pitää varmaan ostaa jotain hedelmiä töihin mukaan.
 
Takaisin
Top