Hei kaikille
, hääty alkaa itekkin kirjoittelemaan, kun olen jo reilut kaksi viikkoa seuraillut muiden keskusteluja:). Arvelini jo viisi päivää ennen plussausta, että taidan olla paksuna, kun oli etovaolo syönnin jälkeen, paleli aivan älyttömästi varsinkin iltaisin, nännit arat ja menkkakipuja, mitä ei koskaan muuten ole.
Nyt on sitten edelleen etovaolo, tissit kipuilee ja tulee sama tunne kuin maitonousis rintoihin ja lisäksi tunteet heittelee hetkessä naurusta itkuun.
Edellisistä raskauksista on hurahtanu aikaa sen verran, että on oikein pitänyt pinnistellä, josko muistais milloin tuli oireita (-95,-97,-06). En kyllä muista, että olisin aikaisemmin tiennyt ennen kuukautisten pois jääntiä olevani raskaana.
Poikien ja tytön raskauden oireet oli kyllä erilaisia, esikoiselta lensi kyllä eka kolmanneksella ihan laatta aamuisin
ja finnejä pukkasi poskiin enemmän kuin murkkuiässä. Toisen pojan odotuksessa en muista oliko mitään muuta oiretta kuin, että välillä meni hermot helposti. Tyäreltä teki sitten kaikki voimakkaat tuoksut pahaa, en voinut mennä kaupassa pesuaine hyllyille ja jouduin heittämään PartyLiten tuoksukynttilöitä roskiin, kun en sietänyt niiden tuoksua :arghh:, vasta sitten jälkeen hoksasin, että oilis voinu vaikka antaa net jollekin
, niin ja panetti aivan hulluna
Mulla on ollut kans poikien välissä yksi tm-raskaus ja muistelisin, että siinä mulla ei ollut muita oireita kuin menkkojen pois jäänti, alko muistaakseni vuotamaan vk11+ ja jouduin kaavintaan koska ei tyhjentynyt kunnolla.
Kylläpäs mulla olikin asiaa, niin ja nyt on 5+5, että tosi alussa ollaan.