Raskausoireet

Täällä kans valkkari lisääntynyt hirveesti, väsyttää kaiken aikaa, vähä alamaha kipuilua. Ruokahalu palannut.

Ja sama homma, että pastaa en vois kuvitellakaan syöväni :S
 
Mulla kans alkoi ensimmäisen raskauden aikana tökkii pasta ja bolognese kastike ja se tökkii edelleen. Kiva päiväkodissa selittää lapsille etten tykkää siitä.

Mulla ihon kunto parantunut. Mulla pukkaa näppylöitä yleensä aika huolella mutta nyt alkaa taas näyttää paremmalta.
 
Tosi epämiellyttävä tunne mahassa! Ihan ku joku kutittais mua mahan sisältä yhdestä ja samasta kohdasta!! :O onko muilla tämmöstä?
 
Ninni22 joo tää on tosi epämiellyttävä tunne kun kutittaa ja ei voi raapia :O
 
mindiS: odotappa sitä aikaa, kun vauva potkii niin, että kylkiluut paukkuu :D tekee meinaan melko kipeetä.. Ja avot - kun alkaa se virtsarakon tökkiminen :D
 
Mulla ihon kunnossa on tapahtunut vuoristoratamaista kehitystä. Olen kärsinyt koko aikuisikäni huonosta ihosta, joten sinällään en näistä heilahteluista järkyty :laughing002 Aluksi raskauduttuani pukkasi hormoninäppyä leukaan, mutta muualta iho alkoi parantua. Sitten ehkä n. parin viikon ajan hormoninäpytkin olivat poissa ja olin jo vallan innoissani harvinaisesta tilanteesta. Vaan nytpä ne ovat tulleet taas takaisin! Ihoni kunnon vaihtelu on selvästi hormonaalista, olen tiennyt sen jo pidemmän aikaa, mutta hormonaalinen lääkitys ei sovi minulle ollenkaan... Siksipä olenkin vain oppinut hyväksymään asian, sillä pari näppyä naamassa on helppo sietää, mutta luonteen muuttumista hirviömäiseksi ei ole :)

Miten muiden nukkumisasiat? Vaikka olenkin itse huomattavasti väsyneempi nykyään, päikkärit aiheuttavat sen, että välillä tulee sitten näitä yökukkumisia. Vaan mikäpä neuvoksi, kun ilman päikkäreitä olisin koko päivän melkoinen zombie? Yökukkumisista huolimatta nukun hyvät yöunet, sillä yleensä koulupäiväni alkaa vasta 10-12 maissa.

Äyriäinen rv 7+5 (6+6)
 
Muokattu viimeksi:
Mulla alkanut kans joitakin oireita ilmetä!

-jäätäviä paukamia pitkin naamaan tai selkäänki tullut
-jatkuva nälän tunne
-jatiuva wc:ssä ravaaminen
-lopetin 17 vuoden tupakan polton niin joko sieltä tulee et haju aistit parantunu tai raskaudesta

meillä tosiaan oli 3 vuotta yritystä takana ja VIHDOIN tärppäsi... ens kuussa meilläkin olis hoidot alkanu :)

Oon maailman onnellisin :Heartred
 
Eilen ei ilmaantunut veristä vuotoa sen enempää, kun mitä sillon aamulla näkyi. Paperiin oli siis jäänyt hiukan vessareissulla, mutta myöhemmin ei näkynyt enää mitään.
Rauhallisin mielin tässä nyt vielä mennään, että kaikki olisi kunnossa. Mietin vaan että viitsinkö parin veriviivan takia soitella neuvolaan, vai annanko olla..?
 
LilMinni voithan soittaa jos itsestä tuntuu et se rauhottaisi mieltä, vaikka tuskin on mistään kyse kun noin pienestä määrästä oli puhe :) Taitaa olla alussa aika yleisiä pienet verenpurkaumat.

Täällä on pitkästä aikaa aamu aloitettu taas huonolla ololla, aamupala tökki niin pahasti :sad001 Toivottavasti ei tämän enempää kuitenkaa pahoinvointia tule! Nälkä on kyllä koko ajan.. Tosin tää aamun oksetus voi johtua jännityksestä, tänään viimeiset tutkinnot koulua varten suorituksessa ja jännittää niin kovasti!

P.s. Täällä myös yksi jolla on ihan hervottomat rinnat :D kauhistelin just peilistä.....

8+6
 
Äyriäinen täälläki huomattu tuo yökukkuminen. Eli jos vaan mahdollista niin nukun päikkärit ja kukun sit yöllä. Unirytmi siis jotenki sekasin. :O

Kyfi aivan tosi ihanaa että teillä on tärpännyt ilman hoitojakin!! Hurjan paljon onnea!! :)

Lilminni mitä näitä foorumeita on tullu seurattua niin aika yleistä tuntuu olevan tuo pieni vuoto. Tottakai oman mielenrauhan kannalta voi asiasta varmasti neuvolaan soitellessa mainita :)
 
Huuh, täällä on tissit niin kamalan kipeät että jo nukkumista vaikeutti viimeyönä :D ja joo mullakin unta tulee semmonen 10h joka yö ihan helposti, tosin tuli jo ennen raskautta joku 9h. Nyt vaan tulee mentyä vielä aikasemmin nukkumaan...
 
Vähän luulen, että jos soitan neuvolaan, niin sieltäkin vaan sanoo, että oli jotain ihan harmitonta tiputtelua.. Ehkä mainitsen sitten sillon, kun meen ekalle neuvolakäynnille vajaan kahden viikon päästä :)
 
Mäki heräilin yöllä kun nukkui kyljellään ja tisseihin otti kipeää kun niin raskaat :/ urheiluliivit yöksi? Hehhe.
Mun iho on parantunut huomattavasti mutta voi myös johtua tupakoinnin lopettamisesta :)
 
Äyriäinen, olen älyttömän väsynyt kaikenaikaa ja sitä pahentaa vuorotyö. Yöt nukun heräämättä ja vaikka päiväunet nukkuisin, niin nukun yölläkin hyvin. Ennen en päiväunia edes nukkunut. Päivällä väsyttää ja olo on kuin zombiella :D
 
Takaisin
Top