Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ei enää mitään oireita, ei edes tissit kipeet. Ei väsymystä, ei nipistelyjä, ei kerta kaikkiaan mitään. Vähän kyllä huimaa, mutta johtuu eilisen lääkityksen alottamisesta kyllä.

Mullakin ajoittain kutittelee mahaa sisäpuolelta Lisäks tissit on kipeet, mutta lähinnä päiväaikaan. En mä yöllä sitä niin huomaa :O nii ja nälkä on jatkuvasti. Miehen mielestä mun mieli vaan kuvittelee kaikenlaiset oireet, mut mä varottelin sitä että tää saattaa vielä olla pientä ja musta voi vielä tulla hirviö. :D Viime yönä heräsin kovaan menkkamaiseen kipuun. Se meni kyllä nopeesti ohi, mut säikäytti kyllä. :( Toivottavasti kaveri nyt pysyy kyydissä :)

Mulle iski yllättäen sellanen olo, että ei tässä mitään raskaana olla.. Rinnat kyllä turvoksissa, ja nännit on vähän arat, mutta ei mitään muita oireita.
En tiä johtuneeko sitten siitä eilisestä veritiputtelusta, mutta nyt vaan tuntuu siltä. Yrittäny vähän tota alavatsaakin tunnustella, jos olisin löytäny kohdun sijainnin tms, tai saanu jotain tuntoja aikaseks, mutta eihän siitä mitään tullu..
Vaikka on niitäkin päiviä, ettei oireita pahemmin ole, mutta on tää jotenkin hermoja raastavaa.

LilMinni mulla on samanlainen fiilis ja se vaihtelee päivittäin. Välillä oon onnellinen ja nautin raskaudesta ja välillä kans ajattelen että en mä mitään raskaana ole.. :( tein testinkin vaan mielenrauhantakia, mutta ei se välttämättä kerro sitä totuutta..

Anannaa, mie heräsin kanssa viimeyönä alavatsakipuun! Osittain laitoin vessahädän piikkiin, mutta kyllä oli joku hetkellinen omituinen kipu, onneksi meni ohi. Tänään on kyllä ollut koko vatsa hieman erikoinen, sellainen omituinen tunne koko vatsalla, ei mitenkään siis kipeä, vaan sellainen kauttaaltaan oleva tunne, en oikein osaa selittää tarkemmin.. Tiedostan siis vatsani kokoajan ja vyötäröä saa kyllä olla kokoajan nostelemassa.

Ja voi luoja tuota turvotusta! Eimitään toivoa tunkea mitään tiukkaa vaatetta päälle.

Ja nää hormoonit! Nollasta sataan ja itkupotkuraivareita tekis mieli heittää ihan koko ajan. Riittää vaan että joku asia ei nyt mene mun mielen mukaan (vääränlainen asiakas, kollegan kommentti, väärä sää, ei oo vettä lasissa, vessa on liian kaukana jne jne.) Siis ihan typeriä syitä joista normaalisti en välitä, mutta nyt sitten tuntuu että maailma kaatuu kun radiosta tulee huono kappale.

Rinnat on kipeet jos ei oo liivejä, ja toki painellessa tuntuu. Etovaa oloa ei oo tänään ollut samalla tavalla, mutta väsymystä senkin edestä. Voisin vaan ryömiä peiton alle nukkumaan.

Eikiko, mulla sama homma, että koko ajan tiedostan vatsan olemassaolon. Se ei siis oo kipee tai mitään, mut se on. En mäkään osaa sen tarkemmin selittää. :D
Soitin tänään neuvolaan ja varasin ekaa aikaa. Sanoin samalla tosta viimeöisestä. Niitä kuulemma tulee mut jos ei oo vuotoo tai vuoto on normaalia kuukautisvuotoo vähäisempää, ei kannata heti pelätä pahinta.

Ninni22: joo ei ne enää myöhemmin tehdyt raskaustestit välttämättä kerro sitä totuutta. Jos on mennyt kesken, niin se positiivinen tulos näkyy siellä testeissä vielä kuitenkin jonkun aikaa... Eikä oikeen osaa ottaa rennosti, kun ekaan ultraan on vielä hiukan päälle kuukausi aikaa, eikä tiedä onko siellä masussa elämää, onko oikeessa paikassa jne.. Ei oo helppoo tää alkuraskaus :( mutta ei se helppoo oo siellä viimesillä viikoillakaan.

Oon ollu kyllä niin itkuherkkä tänään, että ottaa oikeen aivoon. Ja jos asiat olis hyvinkin, niin sillonkin vaan mökötän ja nyrpistän nokkaani.. Huoh..!

Täälläkin itkuherkkyyttä, uutisia ei parane katsoo ollenkaan. Pahoinvointi myös jatkuu, ylläripylläri.. Oikeastaan pahoinvointi on ainoa kunnon oire, väsymys, päänsärky, herkkyys, huimaus ja kiukkuisuus selittyy pahoinvoinnilla ja jatkuvalla nälällä kun ruoka ei maistu/pysy sisällä.

mie ooon niiiiiiin turpeessa, vaakaa en uskalla etes kokeilla :nailbiting: väsymys on onneksi vähän helpottanu eikä enää ole etova olokaan, että jotain positiivista:happy:

Luulin että tänään olis ollu oireeton päivä, mutta on niitä sitten ilmaantunutkin. Rinnat on kipeät nännien lisäksi, ja pirun turvoksissa - kunnon utareet oikeen :D tursuaa liiveistä ulos.
Sitten tuli vielä iltapahoinvointi seuraksi, ajatuskin ruoasta ällöttää. Ja masu tuntuu vähän raskaalta.

Lilminni.. kuulostaa kyl iha harmittomalta, mut mä kyllä silti soittaisin varmuuden vuoks neuvolaan ...eikai siit haittaa oo.. :) mut tietty jos se ei stressaa sua nii teet minkä parhaaks näät :)

Just kerkesin kirjotella tänne ettei oireita enää oo. Nyt ne nipistelyt alko uudelleen ja rinnatki ihan mielettömän kipeet. Tosin tissikipu voi johtua lääkkeestäkin. Mut kuitenki..

Täällä myös edelleen melko oireetonta. Ainoastaan lantiosta alaspäin takaa kaikki lihakset aivan jumissa. En tiedä jännitänkö koko kroppaa jotenkin kun tällä tavalla oireilee..

Normaalisti B kupin rinnat... Tilasin uudet rintsikat hmltä ja huomasin kun avasin paketin että koko oli 75 D vaikka piti tilata Ctä :0 kokeilin kumminkin päälle ja kas kas... Ne oli juuri sopivat! Järkyttävää :'D saapa nähdä mitkä rapisevat paperipussit jää imetyksen jälkeen ;)

Mua alkanu vaivaa mieltä kun joku täällä sanoi että mitä huonommin äiti voi sen paremmin vauva voi..... Voiko mun vauva sit huonosti kun minä voin näin hyvin :D
Mä oon melkein elämäni kunnossa, muita oireita ei ole kuin vaan nännit on arat ja väsyttää, pahoinvoinnista ei tietoakaan, syön vaan edelleen kun possu ja koko ajan tekee mieli syödä! Melkein mikä vaan menee, paitsi entisten aikojen herkkuni lohi ja kahvi jäänyt lähes kokonaan pois.

9+0

hunajameloni: mulla kans esikoista odottaessa kasvo rinnat niin että ihan hirvitti. Ja synnytyksen jälkeen kun ne oli vielä täynnä maitoo, niin turpos vaan entisestään, näytti siltä kun olisin silikonit ottanu. Ja semmosiksi jäivät, ja nytkin turpoavat :D ennen siis b-kuppi ja nyt d-kuppi.

Täällä ollu tänään rinnat ihan hullun kipeet, nännit vaan vähän. Kohdun kasvukipuja myös havaittu, ja painon tunnetta alavatsalla selällä maatessa. Myös repäsykipuja ollut, jos on pitäny tehdä äkkinäisiä liikkeitä.

Takaisin