Tänään tehty vielä digi, näytti raskaana 2-3 viikkoa ❤ oireina etovaa oloa jotakuinkin kokoajan, välillä enemmän välillä vähemmän. Vatsaa nippailee ja välillä vihlasee sieltä täältä. Järkyttävä turvotus edelleen, rinnat vähän kipeät, etenkin aamuisin. Ja nämä tunteet, itkuherkkyyttä ja järkyttävää vit***sta vuorotellen asiayhteydestä riippuen..
Kertoisko joku mulle että mikä se mun oikea viikko ja päivä on menossa, kun eri sivustot heittää päivällä tai kahdella. Menkat alko viimeksi 24.3, kierto 26pv. Eli onko nyt rv4+3, rv 4+4 vai mikä?? Yks laskuri sanoo etttä LA 27.12, toinen 28.12 .. Tokihan ne vielä muuttuu sit ultran ja neuvolan jälkeen mutta että nyt jotai ees tietäisi..
Niin ja sit tämä jatkuva pelko perseessä, en oo ikinä ennen ollut raskaana tai saanut plussaa näkyviin ja osittain ehkä siksi kauheasti pelottaa että menee kesken. Täältä kun vielä lukee muiden kommentteja että onkin ollut tuulimuna tai kemiallinen ja jotenkin sit saa käsityksen että sulla on pakko mennä ainakin yks tai kaks raskautta kesken jollain tavalla ennenkun voit päästä loppuun asti niin sit ahdistaa vielä enemmän!
Toki on niitä joilla koskaan ei tule keskenmenoja ja kaikki menee hyvin, mutta sit tosiaan täältä kun saa lukea niin paljon niitä toisenlaisia tarkoita että välillä ihan ahistaa tulla tänne lukemaan juttuja mutta sit taas toisaalta kun on uutta kaikki ja ei vielä voi kertoa kellekään tutulle niin hakee sitten täältä sitä henkistä tukea ja kanssasisaria..
En tiedä kirjoitinko selvästi vai epäselvästi, pointti se että minä, esikoistani odottava melkein kolmekymppinen nainen pelkään tällä hetkellä järkyttävästi että miten tässä käy, enkä oikein osaa nauttia tästä elämäni suurimmasta ja tärkeimmästä asiasta yhtään. (ja kohta mä taaaas itken!!!)