Raskausoireet

Mua alkanu vaivaa mieltä kun joku täällä sanoi että mitä huonommin äiti voi sen paremmin vauva voi..... Voiko mun vauva sit huonosti kun minä voin näin hyvin :D
Mä oon melkein elämäni kunnossa, muita oireita ei ole kuin vaan nännit on arat ja väsyttää, pahoinvoinnista ei tietoakaan, syön vaan edelleen kun possu ja koko ajan tekee mieli syödä! Melkein mikä vaan menee, paitsi entisten aikojen herkkuni lohi ja kahvi jäänyt lähes kokonaan pois.

9+0
ihan terveen muksun minä ainakin synnytin kun edellinen raskaus oli myös hyvin oireeton ja helppo kaikin puolin :)
 
Hmm.. Mulla on nuo repäsykivut loppuneet aikalailla. Onkohan normaalia ettei niitä saata tulla viikkoon esim? Mulla on kohtu sellasen "täyden" oloinen jotenki. Onko muilla tämmöstä? Mietin tässä, että eihän se kohtu näin alussa kasva niin nopeaa.. Että esim viikko ilman tuntemuksia on ihan normaaliako? Repäsykipuja ei tosiaan enää oo tuntunut äkkiliikkeitä tehdessä. Alkaakohan nekin uudelleen myöhemmillä viikoilla? Ja menkksmaisia kipuja on ollut ajoittain melkein joka päivä, sekä tuo täysi olo.
Apua auttakee panikoijjaa!!
 
Mulla taas repäsykipuja tuntuu olevan aika paljon. Lisäks tänään on ekaa kertaa ollu etovaa oloo ja huimausta. Niin ja välillä tuntuu että en ehdi muuta tehdä kun ravata vessan ja jääkaapin väliä :D
 
Mulla kans tänään tuli todella huono olo. Aamullakin olo vaan paheni kun söin, mutta meni onneksi sitten ohi.

6+0
 
Mulla siis rv 6+1 tänään.... Oon itkeny täällä silmäni päästä ku ei oo alamaha tuntemuksia jne..
 
Wildside ei mullakaan ole mitään oireita pahemmin, yöllä vaan niitä repäisykipuja pari jos huonossa asennossa on. Ja joskus ei ole yhtään mitään. Aaltoilevia nää oirielut, välillä on oirieta paljonkin ja nyt taas ei yhtään. o_O

Silti uskon kaiken olevan hyvin. :S
 
Ihana kuulla, että en oo yksin tän asian kanssa. Joo millaki tuntuu aaltoilevan melko paljon. Yritän olla murehtimatta,mutta todellisuus on että koskaoon saanu kolme keskenmenoo niin riskikasvaa huomattavasti saada uusi.

Ainiin edellisessä raskaudessa saatiin tietää että vauvalta löyty yks ylimääränen 11 kromosomi ja tod näk siihen kuollu. Vquvva oli myös tyttö.
Oon aina nähny umta että eka on mulla poika ja toivon että vaikeuksien kautta meille olis nyt se poika tulossa. Haluan uskoo ettäkaikki edelliset on olleet tyttöjäja siks menneet kesken kun meille kuuluutullaekana poika. :) en tiedä onko miten perää asiassa, mutta helpottaa käsittelemään edelliset menetykset. :)

On mulla jotenkin seesteisempi olo tässä raskaudessa kun edellisissä ja oletan kyllä näkeväni sydämen pompottelut parin viikon päästä. Silti se pelko kuitenki on takaraivossa kummittelemassa.
 
Minä en muista oikein missään aiemminkaan pahemmin mitään repäisyjä tunteneeni.
 
Mulla ei ollenkaan ollu mitään repäisykipuja vaan semmosta pientä nipistelyä sillon tällöin. Ja siitä huolimatta tunnen olevani raskaana,nyt 6+1.
 
Salamanteri: meillä samat viikot :) Ihana kuulla ettei repäsykipuja tartte välttämättä ollakkaan kovin paljoo.
Oon niin ilonen, että en oo ainoo.

Herkkuttelin tänään itsetehdyllä pizzalla kun sisko ja sen mies kävi kylässä. Nyt sitten turvottaa ja närästää, mut oli se sen arvostaki. Tuli syötyä ihan kunnolla ja vietettyä mukava ilta. Pelattiin 8 bittistä nintendoo, sitä oikeesti vanhaa alkuperäistä konsolia :) Oli nostalgista!
 
Minäkin olen ollut huolissani repäisykipujen loppumisesta, mutta torstaina sydän kyllä sykki terhakkaasti ja erittäin kokenut äitiyspolin lääkäri sanoi, ettei minun tarvitse moisesta huolehtia. Olkaa siis rauhallisin mielin. Joo, tiedän, ettei se ole helppoa. En minäkään ole...

Minulla muuten raskaudet hoidetaan neuvolan sijaan äitiyspolilla ja aina samalla lääkärillä. Mulla on tosi raju insestitausta ja siitä johtuen mulla on tosi isoja ongelmia kehoni kanssa. Vaikka on kolme lasta, en edelleenkään pysty tunnetasolla uskomaan, että viallinen kehoni voi tuottaa jotain tervettä ja elävää. Myös gynellä käynnit ovat taustan vuoksi hirveän vaikeita, joten siksikin sama lääkäri aina.

Viikkoja nyt 6 +4
 
Muokattu viimeksi:
Wildside_: ei mullakaan ole paljoa repäisykipuja ollut, joten on varmaan ihan normaalia. Toisille tulee enemmän, kun toisille :)
 
Oooh kannattaa kysyä täältä, saa helpotusta omaan tilaansa kummasti :)

LumiKatriina: Insesti. Miten joku on voinut olla noin ällöttävä. Olet varmasti kaunis, olen sitä mieltä että kaikki naiset ovat kauniita!
Kauheeta kun ihan järkytyin, en saa sanoja suustani. Jos koskaan haluat avautua niin täällä sinua varmasti kuunnellaan. Minä ainakin :)
 
Kiitos, sinä ihana Wildside_! Merkitsee tosi paljon, kun saa puhua kipeistä asioista, kun ei tarvitse enää kaikkea kätkeä syvälle itseensä.
 
Lumikatriina: mäkin ihan järkytyin, kun mainitsit insestitaustasi. En voi itsekkään käsittää, miten sellaista oikeesti tapahtuu.
Mutta kuten Wildside_ jo mainitsi, täältä saat varmasti tukea. :Heartred
 
Todella sairasta touhua. Toivittavasti tämä ihminen on saanut rangaistuksen teosta!! Ihan suututtaa sun puolesta tollanen.
Olet kuitenkin todella rohkea kun olet uskaltanut saada omia lapsia. Tai niitä ylipäätään halunnut. Itse en varmasti olisi koskaan ollut kykenevä hankkimaan lapsia saatika sit harrastamaan seksiä.. Ymmärrettävää, että et anna kenen tahansa gynen itseäsi tutkia.
 
Viime raskaudessa ilmestynyt, ei niin hehkeä tai odotettu oire eli ummetus saapui visiitille... Pukamia odotellessa. Raskaushehku saa ihan uuden merkityksen... Muuten oireetonta.

Rv 6+2
 
Olen pystynyt saamaa lapsia, sillä minulla sellainen häiriö traumojen vuoksi kuin dissosiatiivinen identiteettihäiriö, eli vanhalta nimeltään sivupersoonahäiriö. Eli osa minusta elää aikuisen elämää ja osa minuuksista on jäänyt lapseksi. Aikuiset kykenevät ulkoisesti täysin normaalii elämään (olen siis ihan kelvollinen äiti ja mulla on maisterinpaperit), kun taas lapset elävät vanhoissa kauhuissa. Näitä eri osia sitten terapiassa yritetään yhdistää yhdeksi minäksi.

Tämä insestityyppi ei ole saanut rangaistusta, mutta jouduin myös myöhemmin urheiluvalmentajan hyväksikäyttämäksi, ja tämä paskapää sai sitten kuuden vuoden ehdottoman vankeustuomion.
 
Takaisin
Top