Raskausoireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
RV 7+0.

Oireita on ollu ihan älytön turvotus ja nipistelyt vatsassa, voisin myös nukkua koko ajan...
 
Mulla ei vielä oo nälkä iskenyt päälle. Pinna on kireellä mutta sitä se on toisaalta ollut viimeiset neljä kuukautta.
 
Viikkoja 4+4, oireina rintojen järjetön turvotus, alavatsan ja alapään nippailu, hajuherkkyys ja mieletön väsymys.

Tein yhteensä neljä raskaustestiä; yhden tikkutestin sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa (tuli hailakka, mutta selkeä viiva), seuraavana päivänä tein digitaalisen testin (positiivinen) ja kun en vielä tästä suostunut uskomaan niin tein vielä kolmantena päivänä menkkojen poisjäännistä yhden tikkutestin ja digin. Kaikki positiivisia. Melko paksukalloista meininkiä!
 
Joo kerroin kaverille et maha kipuja ollu viikon ja alaselkää sattuu. No sieltä sit tuli heti et näillä oireilla hänellä mennyt kesken. Joo eipä luo kovin paljoa luottoa enää. Joo josko luovuttaisi itsekkin.
 
anskumama: ei nuo oireet välttämättä mitään merkitse, että jokin olisi huonosti, voivat olla myös ihan normaaleja oireita :) koita ottaa rennosti, eiköhän se masuasukki voi ihan hyvin :)
 
Joo no näin mä kans ajattelisin.. viikko vielä ultraan. Taidan pysyä julkisesti hys hys kun saan vaan kuraa niskaan.. ja noin. Ja pitää yrittää olla stressaamatta.. ärsyttävää kun. Vaan pillitän koko ajan.. :(
 
Joo mä itkin jo tuon takia.hyvä etten ukolle soittanut.. onneksi la näen ukon ja pääsen kainaloon hetkeksi pakoon tätä. Tänään saanu muutenkin haukkuja yms. Ja sit nää hormonit. Kiihdyn nollasta sataan.. ja eikä nää kivut oo koko ajan vaikka päivittäisiä onkin.
 
Kiitos teille.Mä en ymmärrä mikä sillä on Mua vastaan. :( kuivaako muilla suu yön aikana? Tosin mulla on tätä kurkkukipua et johtuisiko siitä sitte.
 
Mulla on kanssa niin jano et vois litratolkulla juoda vettä, varsinkin iltaisin, ja yöllä on sitte kiva rampata vessassa!
 
Takaisin
Top