Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Manitoba mäkin tein 5 vai 6 testiä kun en meinannut uskoa todeksi että oli tärpännyt! :'D jos sitä huomenna sen digin tekis :)

Anskumama eikä! Kyllä se pieni siellä on tiukasti kiinni!!! Itsekkin veikkaan että ihan normaalia on tuo tunne alaselässä. Voimia niin jaksat vielä viikon odottaa ultraan <3
Täälläkin yks jolla koko ajan jatkuva jano :D

Ja ihana kun täällä on myös vähän "vanhempaa" porukkaa jotka odottaa esikoistaan :)

Mulla kipuilu tuntuu ajoittain myös nivusissa. Juurikaan muita oireita ei ole ja sekös tässä ahdistaakin. Mäenkestä!

Mulla on myös välillä yön jälkeen suu kuiva, kun saharan autiomaa.. Kieli kuivuu kitalakeen kiinni :D

Tänään rv 7+0 :)

onko muilla ollut sitä pahoinvointia ilta-yö aikaan? minulla on nyt parina iltana yökkäilyttänyt ja yöllä jos olen herännyt vessaan niin sama homma jatkuu... mutta aamulla ei sitten taas mitään!? lisäksi janottaa koko ajan varsinkin iltaa kohden.. kehitänköhän itse nyt näitä oireita :D viime raskaus oli melko oireeton eikä kertaakaan tarvinnut oksennella.

viuhti12: mulla oli tossa ihan lähipäivinä samaa iltapahoinvointia, ja häiritsi nukahtamista. Yöllä jos heräsin, niin sillon ei enää jatkunut, ja aamulla myös hyvä olo.
Nyt on kyllä pahoinvointi loppunut :)

Eilen oli pitkästä aikaa semmonen päivä että oikein himotti lähteä koiran kanssa hölkkälenkille! Muuten oon siis jo pari viikkoa vaan laahustanut :D Muutenkin eilen oli jotenkin pitkästä aikaa kunnolla virtaa tehdä vähän kotihommia töiden jälkeen. Toisaalta sitten kun pysähdyin ysin aikaan ni puol kympin jälkeen olinkin jo valmis kaatumaan sängynpohjalle, hyvin nukuttikin aamulla 7.30 asti :)

Ällötysoloja ei oo tällä viikolla juurikaan ollut :) Finnit on kylläkin alkanut taas kukkia ihan kiitettävästi dekolteella parin viikon tauon jälkeen, ennen raskautta ei oo ikinä tonne niitä ees tullut!

onko muilla ollut sitä pahoinvointia ilta-yö aikaan? minulla on nyt parina iltana yökkäilyttänyt ja yöllä jos olen herännyt vessaan niin sama homma jatkuu... mutta aamulla ei sitten taas mitään!? lisäksi janottaa koko ajan varsinkin iltaa kohden.. kehitänköhän itse nyt näitä oireita :D viime raskaus oli melko oireeton eikä kertaakaan tarvinnut oksennella.

Täällä on pari päivää sitten alkanu noi ilta/yö pahoinvoinnit, mutta aamulla häviää viimeistään aamupalan jälkeen olot. Ei kyllä ole oksettanut, etonut vaan.

Joo mä en näköjään pysty juomaan vettä. Tulee heti paha olo.mitä mä nyt voin juoda ? Ja voi kyllä. En mä uskaltanu myöntää sit olevani raskaana ees. Huoh

Täällä kans kukkii naama :banghead: Sama oli myös viime raskaudessa ja muistan, kun äitinikin jo kyseli, että miten mun iho on noin huonossa kunnossa.... ja mikään vedenjuonti ja puhdistuksesta huolehtiminen ei muuten auta! Iho parani muistaakseni joskus viikon 12 jälkeen... sitä ootellessa....

okei elikkä jospa tää on nyt jotain aamupahoinvointia vastaavaa :D

minäkin oon huomannu että finnit alkaa nousta:sour: varsinkin niskaan ja takamukseen (mikä nautinto!)

tukka kyllä kasvaa hirveätä vauhtia ja on huomattavasti paremmassa kunnossakin ihan ilman hoitoaineitakin :) nyt meinasinkin että täytyy värjätä kun ennen plussaa taisin just viimeks värjätä niin on vähän päälle kuukauteen tullu yli sentin kasvu :grin muuten kyllä aion taas jättää mahollisimman vähälle värjäilyn jos parilla värjäyskerralla selviäisi tämän raskausajan :happy:

Täällä ei janota ollenkaan enkä juokse vieläkään kusella. Mitään oireita ei enää pahemmin ole.

ei se tarkota Wildside_ välttämättä mitään pahaa, esikoisen raskaus oli minulla oireeton, tietysti tuo vessassa juokseminen tuli ja nivus kivut myöhemmin, mutta lippu korkeelle ennen kun toisin todistetaan:3some

Kaikissa kolmessa aiemmassa on loppunu oireet niihin aikoihin kun kesken menneet. Aina kun oireet loppunu niin kesken menny

Mullakaan ei ole juuri mitään oireita, ei oo vähään aikaan ollut, niin vaan kuitenkin löytyi eilen pikku papu ja sykkivä sydän :)
Älä heitä vielä kirvestä kaivoon, tsemppiä huomiseen ultraan, toivotaan hyviä uutisia! :)

Täällä nyt 4+6 ja valkovuodon määrä on lisääntynyt ihan merkittävästi, oikein säikähdin. Taitaa kuitenkin kuulua asiaan. Rinnat kipuilee ja ovat edelleen turvonneet varmaankin noin yhden kuppikoon verran, alavatsaa nippailee satunnaisesti. Ja se väsymys! Voi krooh pyyh.

Takaisin