Raskausoireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Metsäläinen: mulla ei myöskään oikein oireita ole ja kolme keskenmenoa jo takana. Rinnat on kaikissa edeltävissä ollut kaikki vähän eri vaiheessa kipeet. Edellisessä mm oli oviksesta asti nännit kipeet ja kun nännikipu alko hiipua niin tiesin ettei kaikki ollut hyvin. Kuvotukset ja pahatolot on alkanu yleensä vasta 6+.. Nyt tuntuu olevan tissit vähän vaihtelevasti kipeet mut miehen mielestä ovat iltasin ainakin turvonneet ja siitähän mies tykkää :D Hupsuja noi miehet :D
 
Mä oon alkanut heräämään aamulla ennen kellonsoittoa, useimmiten vessaan ja sitten on turha haaveilla saavansa unta enää.
Mulla rinnat oli arat jo ennen plussaa ja aika pian huomasi myös niiden kiihtyvän kasvun ja nännien myös :D Mutta kaikki on yksilöllistä, ei kannata verrata liikaa muihin vaan ajatella että oma raskaus etenee ihan omaan tahtiin :)
 
Mulla ei oo rinnat turvonneet yhtään, arat kyllä oli plussauksen aikoihin mutta nyt sekin on helpottanut. Ihan mielelläni ottaisin vähän turvotusta, tällanen lättänä kun oon :D

Täällä edelleen kaikki oireet kietoutuu pahoinvoinnin ympärille, pah. Hiukset näyttää myös lähtevän, ihan niinkun viime raskaudessakin. Tuntuu että justhan se hiustenlähtö vasta loppui vajaa vuosi sitten >. <
 
Metsäläinen hahahah aivan :D mä oon ajatellu että ootan nii kovasti raskausoireita ja sitä että pääsee digitestin tekemään etten malta vaan nukkua :'D onneks siis en oo ainut uneton!

Wildside ihana miehet :D luulen että munki mies luulee että täällä kotona oottelee joku pamela tissinen emäntä kunha se kotiutuu poikien mökkireissulta :'D
 
Täällä onneks pahin pahoinvointi on laantunut. Se tietysti pistää mietityttämään onko kaikki hyvin.

Pinna on kyllä hyvin kireellä ja toisinaan tulee pillahdettua itkuun ilman hyvää syytä :grin
 
Joo on ne miehet ihania ku tykkäävät tämmösistä maitotonkista :D Mulla on muutenki isot tissit, F-kuppi ja sitte ku ne on vielä turvoksissa :D muutenhan oon tosi hoikka, oon jotain 165cm ja painan vaan 50kg :D
 
Anskunen mulla oli päivä pari ennen plussaa vähän itkunen olo! Ja nyt kun aloin miettimään ni töissä työkaveri huomautti perjantaina (plussasin lauantaina) että mun posket punottaa mutta en kiinnittäny siihen sillon mitään huimiota. Kyllä noita oireita pikkuhiljaa löytyy kun oikein kovasti ehtii ;)
 
Meillä on täällä jo päivisin täysin kesäilmat ja mitä mä teen..nukun sohvalla,sängyssä tai vaihtoehtoisesti makaan sohvalla/sängyllä ja katon ipadista jotain aivan typeriä ohjelmia. Väsyttää koko ajan!! Mua ärsyttää tää olo jo melko paljon, koska normaalisti oon hyvin aktiivinen enkä ikinä nuku päikkäreitä tms.:meh: Ja sit iskee syyllisyys, että miks hitossa mä valitan, koska tää raskaus on ollut vuosien toteutumaton unelma:oops:
 
Ikuinenunelma täälläkin aivan mahtava ilma mut mua vaan väsyttää :O kait se että oo pariin yöhön osannu nukkua ni nyt sit nuokun ja torkun koko päivän :/ koiranki kanssa ois super ihana käyä käppäilee oikee pitkä lenkki, mut väsyttää. Tosin nyt kyllä taitaa olla jo lähettävä tuonne ulos ni virkistysin ees vähän :)
 
Mäkin oon joutunut pakottaa itseni lenkille ja puuhailemaan noiden elukoiden kanssa. Mulla on siitäkin huono omatunto, kun ne näyttää niin tylsistyneiltä välillä(tai sit ne on tyytyväisiä, et jes toi ei oo raahaamassa meitä joka paikkaan koko ajan) :) Liikkuminen kyllä piristää hetkeksi, mutta se makuuasennosta ylösnouseminen on se ongelmallisin juttu..
 
Nyt rv 6+4, ja rinnat kipeytyneet vaan entisestään. Lisäksi kuvioihin tullu mukaan iltapahoinvointi ja palelu. Vaikka onkin pahoinvointia, niin vielä ei ole tarvinnut pönttöä halailla. Väsymys on pysynyt alusta asti mukana. Miten sitä väsyykään nyt niin älyttömän helposti..? Ei ollut tämmöistä aiemmissa raskauksissa..
 
Tänään rv 4+6 ja ihan mielettömästi tässä illan aikana tuntunu nipistelyjä. Itseasiassa molemmin puolin kohtua, kahdesta kohtaa :) välillä menkkajomotuksia väliin ja sit lisää nipistelyjä ja paineen tunnetta.
Kaippa siellä vielä Tiitiäinen on matkassa <3
 
Eilen palelin kaverin luona.kysyin onko täällä kylmä.heillä oli lämmin. Nyt alkanu etova olo olemaan... Oksentaa ei kumminkaan..
 
Wildside mullakin eilen nippaili massussa kummasti ja etenki urheillessa tuli paineen tunnetta ja alkoi kylkeen pistämään. En malta odottaa että selviän ar-ultraan <3
 
Aaaw <3 Millonkas sulla se on? Olet varmaan maininnutkin mutta ei millään jää päähän :D
 
Mainitsin eilen juuri miehelleni, että mulla on varmaan kaikki mahdolliset raskausoireet :D Tänään on nyt luultavasti rv 5+2, hieman vaikee sitä laskee kun ennen raskautta kuukautiskierto on vaihdellu 27 ja 34 päivän välillä :D

Viime viikon maanantaina tosiaan alkoi pahoinvointi, josta aloinkin oikeastaan epäillä, että olenkohan raskaana! Tuota pahoinvointia sitten jatkui jokainen aamu joko ennen tai jälkeen aamupalan. Tämä aamu on ollut nyt ensimmäinen kun tuota pahoinvointia ei ainakaan toistaiseksi näy!

Mua on myöskin närästänyt, turvottanut, rinnat ovat herkät, mieliala pomppii ihan äärilaidoilla (kummityttöä hoitaessa rupesin itsekin itkeen kun kummityttö itki...), jatkuva pissahätä jne jne.
 
Nonniin just töihin saavuin ja työmatkan kuljen bussilla nii meinas oksu lentää ja nyt täällä töissä sit vaan yökitään iltaan asti :/ ja minä kun just valitin ettei ole oikein mitään r-oireita :'D
 
Takaisin
Top