Meillä ei enää auttanu tyyny hajumuurina, nykyään minä nukun pää jalkopäädyssä ja mies toisin päin :D
Minä oon kyllä ollut muutaman päivän kiukkuinen ku pikkupörriäinen :/ öisin ei saa nukuttua, ko joka paikkaan koskee ja on niin pirun kuuma, peitto on liikaa tai sitte on rupeaa palelemaan. Sappidieettia noudatan, eli kaikki rasvat ja mausteet yms närästystä aiheuttavat on pois ruokavaliosta ja silti närästää! Ja oon nyt lopettelemassa paniikkihäiriö-lääkitystä ni nämä vierotusoireetkin kiukuttaa. Ja ku aikani kiukuttelen, niin sitten itkettää ko oon niin kiukkuapina. Ja hävettääkin tämmönen kiukuttelu.
Suihkussa ollessa ja suihkun jälkeen valuu jo valkeaa nestettä tisseistä, ei ihan maitoa vielä kuitenkaan van ei kaukaa heitä. Van kuitenki pitää turvautua jo rintaliivien suojiin.
Oon varmasti ihan SuperIhananMahtavanParas puoliso tällä hetkellä :D Onneksi tuo mies käypi päivittäin metsällä, ni saa omaa aikaa kumpikin. Van ko tässä kaikenlisäksi on miehen edellisestä suhteesta kaks uhmaikästä tyttöä, niin kyllähän sitä välillä on hermot tiukilla..
Anteeksi tämmönen aamuinen avautuminen. Taidan avautua lisää neuvolassa parin tunnin päästä, saa neukkutäti sitte pyöritellä päätään :D