Lounatuuli: Älähän ole huolissasi pienen ihmisen alun ravinnon saannista. Hän ottaa kaiken sen minkä tarvitsee. Sinä itse olet se joka jää vähemmälle. Mulla ei ole hirveästi ollut vielä kohdun kasvukipuja. Ajoittain joitain mutta ei kummenpia.
Aurinkoinen: Minusta tuntuu, että imetyskeskustelu tässä vaihessa ei ihan vielä ole jankohtainen muuta kuin heillä joilla ed imetys on päättymässä tai jotain sen kaltaista. Mut ei kannata ottaa turhia paineita etukäteen uosta, et onnnistuuko se vai ei ku sitä ei tiedä etukäteen miten se menee. Hyvä vauva siitä kasvaa oli imetetty tai ei.
Durina ja muut unettomat: Tää liittyis kans kerhoon. Herään nykyisin joka aamu puol viis...... Plaah ja valvon tuonne seittemään ja sit just ku olen vihdoin saanu uudelleen unenpäästä kii nii sit sit tuo 1v herää. Ja voi vitsit et sit väsyttäis.
Katusutariina: Noi sun työolot vaikuttaa tooosi kamalilta. Voi koita jaksaa. Ja mää kans nii odotan niitä syksyn viileitä iltoja ja "normaalia olotilaa", Jolloin voi vaan yrittää miettiä et nii kannattas ehkä olla syömättä, mut ku kaikki maistuu taas niin hyvältä.
PeppiPitkätossu: Hihi mulla ihan sama ajatus aina noiden yöllä vessassa ramppaamisten kanssa. Normaali tilassa pidätän aamuun asti vaikka mikä olis. Ainoastaan jos pitää tytölle käydä tuttia antamassa ja kauhee hätä niin silloin voi käydä ku kerran jo ylhäällä on mut ei muuten kyllä sängystä jalkojani lattialle laske jos ei kakka ole tulos housuun. Ja aika harvoin sitä tarttee yöllä kuitenkaa tehä

.
Finnejä: joo täälläki! Voi inhaa. Ku tähän asti ei aiemmissa raskauksissa ole ollut finnejä. Mulla niitä on vaan aina silloin jos oma "normaali" hormoni toiminta toimii tosi ihanan huonosti niin silloin eli aina ilman hormonihoitoa. Mut ei raskauksien aikana ei. mut ny on. En sit tiä onko kysessä ny vaan tää aika ku on nii paha olo et ei iltasin jaksa naamaansa käydä pesemässä vaikka kui olis hionnu. Toivotaan et finnihomma helpottaa kuhan olot paranee. Ja voihan tuo jatkuva hikisyyskin tehä lisää finnejä.
Maikkie: Yritetään muistaa sun valittelut kuumuudesta :D. Mulla vain ainakin aiempien raskauksien kanssa on ollut niin, että loppua kohden on vaan parempi mitä viileämpää olisi kun on itellä se lämpöpatteri koko ajan mukana. Jalkoja kumottaa vaikka eka lapseni syntyi lokakuussa. Et saattaapi olla et ei palele vaikka muuten palelis.
Ohhoh. Tänä iltana onkin harvinaisen hyvä olo nii tuli kirjotettua vaikka olin jo päivällä käyny kirjottelemassa.
Niitä hyviä ja erittäin mukavan oloisia hetkiä odotellessa. Mä ainakin menen ravintolaan syömään niin paljon niin hyvää sapuskaa heti ku vaan voin. Ja monta kertaa...