Heippa kaikille!
Pikkasen on ollut hiljaista mulla tämä nettisurffailu viime aikoina... vietimme miehen kanssa kaksi ja puoli viikkoa kesälomaa reissun päällä ja nyt sitten paluu arkeen kotosalla. Miehellä tosin vielä loma jatkuu kaksi viikkoa ja mullahan ei töitä olekaan, joten lomailu jatkuu...
Raskausoireet ovat vähentyneet ihan minimiin ja se kyllä huolettaa välillä. Väkisinkin tulee mietittyä, että onko siellä masussa kaikki kunnossa, kun ei mitään kunnollisia oireitakaan enään ole. Ei ole pahoinvointia enään, vaikkei se kovin pahaa missään vaiheessa ollutkaan. Eikä jomottele mahaakaan juurikaan. Mitä nyt joskus kerran viikossa ehkä ihan pikkuisen.
Ne, mitä on jäljellä on edelleen jatkuva väsymys ja vessassa saa tosiaan ravata alvariinsa. Enpä ole minäkään nukkunut aikoihin yhtään yötä herämäättä ainakin sen yhden pakollisen vessareissun verran. Helteet myös herättivät vähän väliä, kun oli vaan niin tuskastuttavan KUUMA.
Onneksi nyt jo pikkuisen viileämpää ja viilenevää luvassa
Älkää sitten antako mun valittaa syksyllä, kun on kylmä ja palelee koko ajan!
Pikkasen on ollut hiljaista mulla tämä nettisurffailu viime aikoina... vietimme miehen kanssa kaksi ja puoli viikkoa kesälomaa reissun päällä ja nyt sitten paluu arkeen kotosalla. Miehellä tosin vielä loma jatkuu kaksi viikkoa ja mullahan ei töitä olekaan, joten lomailu jatkuu...
Raskausoireet ovat vähentyneet ihan minimiin ja se kyllä huolettaa välillä. Väkisinkin tulee mietittyä, että onko siellä masussa kaikki kunnossa, kun ei mitään kunnollisia oireitakaan enään ole. Ei ole pahoinvointia enään, vaikkei se kovin pahaa missään vaiheessa ollutkaan. Eikä jomottele mahaakaan juurikaan. Mitä nyt joskus kerran viikossa ehkä ihan pikkuisen.
Ne, mitä on jäljellä on edelleen jatkuva väsymys ja vessassa saa tosiaan ravata alvariinsa. Enpä ole minäkään nukkunut aikoihin yhtään yötä herämäättä ainakin sen yhden pakollisen vessareissun verran. Helteet myös herättivät vähän väliä, kun oli vaan niin tuskastuttavan KUUMA.
Onneksi nyt jo pikkuisen viileämpää ja viilenevää luvassa
Älkää sitten antako mun valittaa syksyllä, kun on kylmä ja palelee koko ajan!
itse juurikin kuulun varmaan näihin jotka menee töihin vaikka pää kainalossa.hah.kyllähän tuo mieskin on sanonut että eikai sitä mahataudissakaan töihin tartte mennä. hah.Tottahan tuo..kai sitä pitäs vaan kuunnella itteensä ja olla järkevä.
Vessassa saa ravata ihan koko ajan, siis todella ärsyttävän usein ja sekin tietenkin iltaa kohti vaan pahenee ja usein joudun käymään yölläkin ainakin yhden kerran. Iltaisin iskee myös usein nälkä. Ihan uutena oireena on nyt ilmaantunut ummetusta. Voi jestas, se se vasta ärsyttävää on ja olo on aikas tukala välillä.
Alamahassa tuntuu joskus tosi harvoin pientä hetkellistä jomotusta, mutta en sitten tiedä johtuuko se ummetuksesta vai jostain muusta.
päivitellään taas sisaret