Raskausajan unet

Illalla tulee uni yleensä ihan hyvin, aamuöisin ei niinkään. Vessaan herään vähintään kerran yössä, ja sen jälkeen usein pyörin hereillä 2-3 tuntia. Nyt olen itse asiassa sen takia sairaslomalla, univelat kasvoi vähän liian suuriksi... Ylihuomenna taas töihin.
 
Vitsit mikä uni taas viimeyönä :D Olin muka Alpeilla ja lennettiin jonku ison porukan kans semmosella pienlentokoneella siellä. Sit me hypättiin sieltä koneesta pois, jokaisella oli oma ilmapallo (siis joku perus lasten ilmapallo), joka oli kiinnitetty koneeseen tosi pitkällä narulla. Sit me vaan pidettiin niistä naruista kiinni ja leijailtiin siellä ilmassa, se lentokone niinku veti meitä eteenpäin. Väisteltiin vuoria ja silleen. Oli taas hieman wtf-olo ku heräs :D:D:D
 
näin sitten ensimmäisen synnytys unen :nailbiting:, parempi tietenkin kuin keskenmeno uni.. tapahtui vain liian aikaisin.. sen verran tajusin että lapsivesi meni ja tuli supistuksia ja viikotkin olivat vain 29,.
 
Viime yönä näin unta että kaatuilin koko ajan mutta niin ettei mahaan sattunu :D joku kysy et pitäskö mennä lääkäriin, sanoin vaan että ei tarvii kun ei satu.

Oiskohan pelkoajatukset istukan irtoamisesta tän unen syntymisen takana.. ja se fakta et en oo kaatunu KERTAAKAAN koko raskauden aikana :D
 
Viime yönä näin taas synnytys unen. Edelliset unet eivät ole niinkään jääneet mieleen kun viimeöinen. Synnytin tytön joka painoi 2350g ja oli 47cm pitkä. Miten voinkaan muistaa nuo mitat niin hyvin??????? Kun yleensä aamuisin en muista juuri mitään noin tarkasti.
 
Miekii synnytin viime yönä! :D tosin tytön sijasta pojan ja kysyin että ootko nyt ihan varma, tyttöhän sieltä piti.. kätilö: "juu u poika, isot pallit on" :D
 
Vein eilen ukon kavereinee laivalle. Sitä ennen hän sanoi mulle että et sit v***u synnytä ku hän on laivalla :D

No tästä uniin tuli tietenkin ens viikon nla-lkr käynti jossa tehtiin sisätutkimus ja verinäytteitä jne. Kaiken sanottiin olevan ok, kohdunkaula lyhentyny ja pehmentyny jneee normaalisti ku pitkällä ollaan jo. Sit menin kotiin ja tuli neuvolalääkäriltä tekstari että nyt muuten tuu takas heti, joudut kiireelliseen sektioon. Mulla oli näkyny testeissä kaiken maailman tulehdukset veressä ja lapsivedessä jne. Mä sit kirosin et hitto ei voi käydä näin ku ukko on vielä laivalla!!

Sit heräsinki ties kuinka monennen kerran pissalle..Huh :)
 
Tiistainen synnytystapa-arvio vissiin sen verran jännittää ja askarruttaa, että näin unta siitä ja unessa vauvan painoksi arvioitiin n.8 kiloa!! :nailbiting::eek::laughing021

Kalaäiti & Kyytiläinen 35+5
 
Näin unta, että ensin vauvan jalka työntyi pitkälle mahasta ulos niin, että iho venyi jalan ympärille. Sitten vauva työnsi kasvonsa samalla tavalla mahaa vasten niin, että kasvonpiirteet näkyivät ja vääristyivät pahasti. Jalka näytti vielä hauskalta, mutta naama ei.
 
Voi kauhee sentään, seksiunta näin (oma mies oli unessa, aika harvinaista :D ) ja sehän aiheutti tälle valaalle lievän kiiman -> ukko on saanut "kärsiä" seuraamukset! ;D
 
mies oli nähny viimeyönä unta että olin synnyttäny vauvan "vahingossa" ja se oli pitänyt laittaa vielä takasi.. :rolleyes: Liekö tuokin tajunnut ettei tässä enää kauan kahdestaan olla :)
 
Meillä mies nähnyt muutaman kerran unta että vedet menee. Viimeksi kysy unissaan multa pitääkö soittaa lääkäriin, vähän ihmettelin mitä se nyt höpisee, kunnes tajusin sen olevan unessa. Aamulla sitten kerto unestaan.
 
Noniiiin johan oli uni! Pikkuserkkuni oli synnyttänyt puolestani sillä aikaa kun olin reissussa , katsoinkin kotiinpalattuani peilistä että juu u onhan mun raskausmaha kadonnut , aika paljon ois kiloja vielä tiputettavana. Vauva oli syntynyt kiireellisellä sektiolla (sektiohaava oli vauvassa??) ja tyttö oli kaunis kuin mikä :Heartred :)

Halusin tietää miksi täytyi mennä sektioon ja etsittyäni äitiäni (joka oli ollut synnytyksessä mukana) hetken löysin hänet eläinlääkäristä vanhimman koirani kanssa. Eläinlääkäri kertoi että koiralta täytyy amputoida kaikki raajat koska levottomat jalat vaivaa. Loppujen lopuksi selvittiin yhden jalan amputoinnilla koska loput jalat rauhottuivat sillä. Sain halia koiraa siinä että toipuu paremmin ja mietin että miten minulla nyt riittää rakkautta ja hellimisaikaa kaikille 3 koiralleni ja vauvalle oijoijoi..

olin paniikissa mutta onnellinen kunnes heräsin vessahätään ja totesin että jep yhä vaikeaa kömpiä ylös sängystä, maha tallessa (ja koiralla yhä neljä jalkaa)! :P
 
näin unta että vauva oli 2kk vanha ja oltiin jossain soppailemassa äitini kanssa. Vauva sitten ilmoitti mulle puhumalla että hampaaseen sattuu, ilmoitin äidilleni että hei nyt alkaa tytöllä kasvamaan hampaat - mitä tehdään? Äiti kysyi sitten että no mistäs sen tiedät että kasvaa, ilmoitin että vauva kertoi ja samassa vauva olikin 2v joka selitti sen puhumisen taidon . Jäin vaan pohtimaan että onkohan vauva jotenkin jäljellä kehityksestä kun 2 vuotiaana tulee eka hammas..:rolleyes:
 
Mää näin ekan synnytysunen viime yönä. Siinä alkuun muka viikkoja tuskailin, et milloin se syntyy ja lopulta vkot oli joko 39+1 tai 39+3 kun lapsi syntyi ja sektiolla, joka kesti minuutin.
 
Ite on nähny nyt ihan hirveesti taas unia, enemmän ja vähemmän pimeitä eivätkä liity synnytykseen.. Eikä niit aamul muista ku näkee useamman yössä
 
Mä näin alkuraskaudessa tosi paljon unia ja painajaisia milloin mun mies jahtas mua jossai pimeessä tunnellissa ja halus tappaa mut :-D sitten unet oli pitään poissa ja nyt loppuraskaudessa ne on taas tullut. Tosin ei ainakaan vielä painajaisia. Viimeksi näin unta, että meidän pieni nyytti oli syntynyt ja oltiin kotona. Niin pieni ja suloinen♡
 
O ouuu näinpäs unta että tehtiin pari testiä joiden jälkeen onniteltiin että terve poika se siellä mahassa on, tyttöähän mun piti oottaa.. :nailbiting: :hilarious:
 
Viime yöstä muistan nyt kerranki jotai, olin mönkijä kaupoilla, myöhemmässä unessa vankilassa.. Joopajoo
 
Takaisin
Top