Raskausajan unet

Mä näin viime yönä unta, että vauva syntyi näillä viikoilla, ja sen jalassa oli jotain vikaa, eikä se osannut syödä joten sitä hoidettiin sairaalassa, mutta mut lähetettiin kotiin :D Olin ihan rikki kun en saanut olla vauvan kanssa, ja mietin että kehtaanko mennä katsomaan vauvaa, vai ajaako ne mut pois sieltä. Mietin siinä unessa, että mitä jos tää onkin unta, eikä mulla edes ole mitään vauvaa ja ne lähettää mut hullujenhuoneelle :D Että semmosta..
 
Tässä ukon kanssa pari pv sitten keskusteltiin taas tupakan poltosta, hän sanoi että jos ja kun meinaan joskus vauvan syntymän jälkeen polttaa tupakan niin se tulee maistumaan hitokseen pahalle!

No viime yönä unessa poltin tämän ekan savukkeen ja totesin että hyvää oli mutta saman tien alkoi maistua tupakan natsalle - ja eihän se vauvakaan ollut vielä syntynyt! Jäin miettimään että mitenkäs tässä nyt näin kävi:wideyed:
 
Huhhuh koko yön näin unta synnytyksen käynnistymisestä! Ekat puol yötä limatulpan irtoamisesta ja supistuksista (se limatulppa oli ämpärillinen valkosta töhnää siinä unessa :laughing005) ja toisen puolen yöstä oli hirveen hirveen kivuliaat supistukset joiden kanssa kärsin. Vaikka kävin vessassa joka toinen tunti ja yritin täyttää pääni ihan eri ajatuksilla niin unet vaan jatkui siitä mihin oli jääny :sleep002

Nää unet ei ollu hyviä koska piti mut levottomana koko yön ja muutenki välttelen synnytyksen ajattelua ettei käy aika pitkäksi :stop
 
Minä näin yöllä unta siitä että sisko syyllisti minua ku oon syöny turkkilaistajogurttia :D en edes muista millä perustein se sen teki mutta muistin unen tänään kaupassa jogurttihyllyllä :)
 
Mun toissaöinen uni oli jotain hyvin mielenkiintoista, taas jälleen.. :D

Oli talvi ja mun synnytys alkoi hyppyrimäen huipulla. Siellä oli jostain syystä myös kätilö paikalla. Noh, siinä sitten synnyttelin korkeuksissa siihen asti, että vauva oli puoliksi jo ulkona. Sit kätilö yhtäkkiä sano, että nyt pitää kävellä hyppyrimäki alas ennen ku vauva syntyy. Siinäpä sitte kävelemään mäkeä alas vauva puoliksi ulkona. Lopulta synnytin hiihtoladulle lumeen ja huusin vaan et peittoa vauvalle, se paleltuu!!! Kätilö löys jostain jonku viltin ja kääri vauvan siihen. Kysyin et tuliko tyttö vai poika niin kätilö sanoi et ei tiedä ja että se selviää sitte ku kuullaan sen lapsen nimi. Yhtäkkiä olinkin jossain koulun juhlasalissa, jossa alkoi nimenhuuto. Tajusin, että nyt saan tietää vauvani nimen ja sukupuolen. Vauvan nimeksi paljastui Necricardo :D :D :D

Siihen loppui uni. Voitte uskoa että olin hitusen hämmentynyt herätessäni kunnes räjähdin melkoiseen nauruun. :laughing025
 
Viime yö taas odoteltu että millon poksahtaaa!! :nailbiting: Myös pari teistä foorumilaisista oli mun kanssa odottelemassa että kuka poksahtaa ensin, ainoa että nämä tyypit näkyi ilmassa leijuvina nimimerkkeinä, ei ihmisinä :hilarious:
 
Viime yönä sitten näin unta että istuin vessassa ja vedet lorisi pönttöön. Ja tuntu että vauvakin tippuu kohta. Ihan ekana oli pakko soittaa miehelle että sinun pitäis nyt tulla tänne. Sen jälkeen yritettiin soittaa synnärille, muttei siellä kukaan vastannut. Odoteltiin, minä makoilin välillä jalat ylhäällä kun tuntu että vauva tipahtaa.. Sitten oltiin yhtäkkiä sairaalalla ja mies sano että täällä on täyttä ei me päästä. Minä itkin että soitetaan vielä kun sattuu. Minä yritin soitella ja tuntu ettei kukaan kuule, itkin puhelimeen että sattuu.. No kohta käveli kätilö luokse ja rauhoitteli. Heräsinki sitten alavatsan poltteluun..
 
Paljon teillä alkaa jo olla synnytys unia ! Itse taas olin Heikki Kinnusen kanssa samassa pöydän ääressä vetämässä vodka paukkuja :D:D mistä näitä unia oikein tulee
 
Voihan unet. On ryöstetty autoja, matkustettu junalla, oltu panttivankina, synnytetty parikertaa, ylä-aste aikaisen poikakaverin kanssa pussailtu.. :p Kaiken näköistä outoa, yleensä onneksi ei painajaisia, mutta niitäkin nyt pörinä yönä nähnyt. :eek:
 
Takaisin
Top