Mä en oo tässä raskaudessa nähnyt kauheesti unia, mutta viime yönä sit senkin edestä! :D
Yhdessä unessa olin ollut kavereiden kanssa leffassa ja shoppailemassa, sitten kadotin ne kaverini ja sattumalta törmäsin erääseen suomalaiseen miesnäyttelijään, ei siis todellakaan kukaan hottis, vaan semmonen about mun isäni ikäinen, joka asuu mun äidin naapurissa ja ollaan ihan sillain tuttavallisissa väleissä. Ensin se tarjos mulle kyytiä kotiin (eli äidilleni?? :D) ja sitten keksi, että hei, mitä jos mentäiskin käymään vielä tossa leffassa ekaks! En siis oikeen tiiä, oliko siinä jotain seksuaalista värettä vai ei, mutta ihan sama, aika "ällö" uni se enihoo oli :D
Toisessa unipätkässä olin töissä ja keskustelin rauhassa yhden meidän nuoren kanssa jostain vakavasta asiasta. Sitten mun piti halata sitä rauhotellakseni häntä, mutta hänen olkapäänsä osui mun tissiin ja yhtäkkiä paita valahti alas (mulla ei kaiketi ollut rintsikoita?) ja alkoi suihkuta kamala maitovana, siis se semmonen samanlainen, kun imettäessä vauva lopettaakin yhtäkkiä imemisen ja irrottaa suun rinnasta, ja maitoa edelleen vaan suihkuaa :D Se oli aika hyvä ice breaker siinä unessa, kun molemmat naurettiin sen nuoren kanssa aivan katketaksemme sitä suihkuavaa maitovuotoa :D