Raskausajan unet

2013&15?

Vauhtiin päässyt keskustelija
Ajattelin nyt laittaa tälläisen ketjun kun minusta on aina ollut hauska jakaa erikoisia unia esim. miehen kanssa. Jotenkas kerätään tänne niitä hauskoja, outoja, kauheita, ihania ja surullisia raskausajan unia. :)

Viime yönä näin muistaakseni ensimmäistä kertaa tähän raskauteen liittyvää unta. Tai siis olin jo kylläkin synnytyssalissa. Ponnistusvaihe kesti 4min ja kivuttomasti, jota siis unessa äimistelin. Sitten mietin että miten ihmeessä olen edes sairaalaan päässyt kun en muistanut muuta kuin sen ponnistusvaiheen. Oli hiukan outoa kun ei mitään olevinaan muistanut. Lapsi sieltä ulos tuli, se ei selvinnyt että kumpaa sukupuolta.
 
Mie nään kans enemmän unia nyt raskaana ollessa tai sit ne vaan muistaa paremmin, täytyykin laittaa tänne ylös :)
 
Mullaki on unet lisääntyneet, mutta yhtä hulluja ovat kuin yleensäkin :D Viime yönä kalastelin joupukkiasuisia mateita virvelillä Mummoni kanssa!
 
mä nään todella värikkäitä unia.. vieraista miehistä ja jopa naisista välillä !! inhottavaa... ennen en hirveesti oo nähny... nykyään joka yö jotakin, vauvoistakin nään ja miehestäni usein :Heartred
 
Täällä myös niin outoja ja meneviä unia, ettei tosikaan. :D En edes aina haluais muistaa niitä!
 
Itsehän olen myös nähnyt paljon seksiunia nyt raskaana ollessa. Ja juu, mäkin oon nähnyt unia vieraista miehistä.. joissain unissa ollut myös tuttuja oikeasta elämästä ja ne vasta outoja onkin o_O Hyih, tullut noiden unien jälkeen hurjia katumuksen tunteita, ihan kuin olisi oikeasti pettänyt!
 
Täälläkin nähty hekumallisia unia :grin yhtenä yönä näin unta että olin mies..! Vilkaisin housuihini ja koin iloista riemua. Arvatkaapa mitä tietenkin ekana menin tekemään.. tuntui niin upealta että herätessäni olin harmissani kun en koskaan voi kokea tuntuuko kyseisen toiminnan harjoittaminen miesten mielestä yhtä hyvältä kuin tuossa unessakin.
 
Sekavia unia täällä. Viimeyönä pelastin kaksi lasta sekopäiseltä äidiltään
 
Jelly Bean: hahhhhahhaaa.. kyllähän sitä nyt pitää testata että mites ne uudet pelit ja vehkeet toimii :laughing005
 
Mä oon nähnyt tän raskauden aikana paljon syntymäunia. Viime yönä olin ultrassa ja siellä olikin niin mahtavat ultrauslaitteet että heti nähtiin, että värkit oli jalkojen välissä :D Monena muinaki kertoina oon nähnyt et vauva on jo syntynyt ja jokaisessa unessa se on ollu poika :) Mä vaan en osaa ees aatella et tää voisi olla poika. Kun jo kaksi tyttöä on nii pakkohan tämänkin on olla tyttö :)
 
Mullakin ihmeellisiä unia. Viime yönä oltii siis menossa np-ultraan, odotusaulassa mies sanoi lähtevänsä vessaan. Sillä aikaa mut pyydettiin sisälle ja vastassa oli kiukkunen kätilö, joka ei suostunut odottelemaan että mies saapuisi paikalle. Sieltä se kuitenkin jossain välissä sisään paukkasi ja oli ultran vuoro, siinä pöksyjä riisuessa huomasin että mitä hittoa, mulla miehen bokserit jalassa:D kätilö siitä huomauttikin ja kun menin siihen pötköllee ultrausta varten niin totes että "et sitte oo hetkeen tehny alapesuja":DD sit yks muistikuva kun oltiin lähdössä että "kuule Tuija" sanoin kiivaasti etten tosiaan oo nimeltäni Tuija että nyt tarkkuutta. Vastasi jotenkin että sama kai se minkä niminen on. Ja että semmonen vauhkoominen ei ole tervettä yhtään. Tämmöstä:D ja niin todentuntuinen et huh!
 
Jep, jep.. viimeyönä oli jonkinlaista parinvaihto hommelia menossa! Nyt kun oma mies oli mukana unessa niin jäi parempi fiilis :wink Eikä siis todellakaan kuulu mihinkään fantasioihin!
 
Ihan kauhee kankkunen, koko viime yön oon ryypänny ja harrastanu irtosuhteita! Huh... :wink
 
Mä näin viime yönä unta, että olin unessakin nukkumassa ja nukuin mukamas viiteen iltapäivällä. Mistä näitä unia tulee?! :laughing021
 
Mulla ei oo niinkään jänniä unia kuin normaalisti, höh. Eikä tosiaan miään äksöniä kenenkään kanssa. Tuntuu, että muistan unia normaalia vähemmän, ja niissä, joita muistan, ollaan mek´lkein aina jossain työkaverien kanssa. ei siis tekemässä töitä, mutta jossain työpaikan juhlissa tms. plääh. Onneksi ei sentään ikävät pomot ole vielä uniin tulleet.
 
Mulla on ollut unia lähinnä syömiseen ja juomiseen liittyen. Parina yönä olen nähnyt unta, että olen ihan innoissani juonut alkoholia ja heti sen jälkeen katunut asiaa vuolaasti. Meillä on ollut keittiössä esillä vanha rommipullo ja ihan tosissani jo pelkäsin, että unissakävelen sitä yöllä juomaan ja tarkastelin pulloa, ettei vaan vahinko ole päässyt jo tapahtumaan (piti piilottaa pullo pakastimeen) :laughing002 :laughing002. Viime yönä näin sen sijaan unta, että söin maksamakkaraa kovin huolettomasti kunnes muistin, ettei sitä saisi syödä ja taas podin huonoa omatuntoa. Erikoista sinänsä, että olen kasvisyöjä, enkä muutenkaan syö maksamakkaraa :laughing002.
 
Näin viimeyönä kamalaa unta :sad001 mulla oli jostain syystä neuvolalääkäri ja siinä juteltiin ja kaikki oli hyvin..kunnes teki sisätutkimuksen ja ilmoitti että paikat ihan auki ja kesken menee..haki vielä toisen lääkärin paikalle joka totesi saman. Kysyin siinä itku kurkussa että ovatko varmoja nii ottivat verinäytteen, luku olis pitäny olla 500 niin oli 260, kai se oli se raskaushormoni. Sit harmitti kun oltiin jo kaikille kerrottu :sad001 pelottavii tollaset.
 
Kuulostaa ikävältä.

Mie näin unta, et miulla oli jo tosi iso maha ja potkut tuntuuhan selvästi. Navan vieressä näky koko ajan sen vauvan jalkapohjan muoto ja yritin työntää sitä pois mut se vauva paino jalalla niin kovaa vastaa etten jaksanu.
Ei tuntunu kyl miltään painajaiselta :).
Oon kans kyl nähny taas aika paljon seksiunia :grin.
 
Takaisin
Top