Raskausajan unet

Terkut leffatreffeiltä Pekka Poudan kanssa! :laughing021 ..treffejä edelsi varmaan puolen tunnin valinnanvaikeus karkkihyllyllä.. :gen113Tän unen näin viime viikolla..

Pari yötä taaksepäin näin unen jossa aloin aamulla vuotaa verta, enkä saanut aikaa neuvolaan(?!). Lääkärille aikaisin aika oli 17.15, enkä olisi halunnut sinne asti odottaa.. Keskenmeno siis rv 21 tossa unessa.. :sad001

Ja edellisyönä olin unohtanu 45 kiloisen koirani pakastimeen ja kun valmistujaisjuhlieni (?) jälkeen sen tajusin, oli se eloton ja kankea ja aloin itkien elvyttämään sitä :sad010 Hyi ja yök!
 
Mulla oli tässä yks yö unessa mukana ah niin ihana Antti Reini. Voitte vaan arvata mikä unessa oli se päätarkoitus, mutta jos on veltto niin on veltto, minkäs tuolle mahtaa.. :p
 
Hyi mitä unta näin viime yönä! Synnytin töissä kaksoset (odotan yhtä), raskausviikolla 20. Ja sit ne räjähti ja joka
paikassa oli verta suolenpätkiä. Ihan tervettä.. Just kun on alkanu keskenmenopelko vähän helpottaa, nyt on taas kauhee olo.
 
Näin viime yönä unta että menin neuvolalääkärille joka tunnusteli järkyttyneen näköisenä kohdunsuuta. Sanoi että vauva syntyy nyt ja sitten menikin hetki niin pienen pieni vauva tuli ulos ja lääkäri juoksi paniikissa vauva sylissään. Olin raivoissani kun lääkäri vain juoksi ympäriinsä :eek: Huh, ihme uni.
 
Nuo unet on kauheita, varsinkkii ku on niin todentuntusia..

Mie vasta toissa yönä näin unta että mies petti minnuu miun entisen kaverin kanssa. Ja se kaveri asuu Joensuussa eikä täällä pohjosessa. Ihme unia.
 
Hyh minäki näin unta viime viikolla, että mies olis olkia kohautellen kertonut aikovansa viettää öitä halien joidenki bikinibeibejen kanssa poissa töissä ollessaan. Ei siinä unessa yhtään ymmärtänyt, ku olin raivona että ei käy. Heräsin, niin piti ihan rauhotella itteäni ku vielä unenpöpperössä en tajunnu oliko oikeesti näin käyny vai ei. Tulipa hyvä mieli, kun tokenin ja tajusin, että ei se mies ehkä sellaista sanoisi saati tekisi oikeesti :p
 
Viime yönä näin unta että syötin vauvan ekaa kertaa syntymän jälkeen (oltiin kotona) ja ukko otti sen sit sylkkyyn ja totes et hei täältähän valuu paskaa reittä pitkin. Käskin vaihtaa vaipan mutta oltiinki unohdettu ostaa vastasyntyneen kokosia ja lähdettiin MOTONETTIIN ostamaan niitä o_O no sinne päästyä mä ostinki vaan pitaleipää ja ukko jotain autorojua ja ne vaipat sit unohtui.. :p suorituspaineita vanhemmuudestako jo?
 
Eka synnytysuni nähty.. Ei kyllä ollut mitenkään omituinen, paitsi ettei tietenkään sattunut ja mietin, että olenpa onnekas kun on kivuttomalla synnytyksellä siunattu :D En muista, päästiinkö siinä unessa ikinä loppuun asti vai ei..
 
Kauhee synnytys painajainen :dead: Synnytin syöksyllä meijän vessan lattialle...lapsivesi virtas kuin puro ja pieni valui mukana kohti viemäriä...Nappasin sen kätteni väliin ja pistin kainaloon ja huusin muille et soittakaa ambulanssi et vauva tuli :wideyed:...Heräsin hiestä märkänä ja valkeena kuin lakana :confused: Huh...Onneksi oli unta.....
 
Musta tuntuu, että oon nähnyt vähemmän unia nyt, ko mitä normaalisti. :/
Ja unet mitä oon nähny/muistan, on ollu seksiunia poikaystävästä. :D
Ei ehkä kaikki, mut suurin osa niistä vähistä mitä on tullut uneksittua.
Yhtäkään raskauteen liittyvää unta en oo vielä nähnyt.
 
Näin nyt viime yönä ekan unen mikä liitty raskauteen. :D
Siinä mulle joku "kaverin kumppani" tms, kerto että kaikesta päätellen odotan tyttöä. :P
 
raskaana näköjään aika moni näkee keskenmeno unia, tai unia menetyksestä.. Itse jo aloin pelkäämään nukahtamista, kun verenvuoto unia tuli. Onneksi loppuivat.. mutta kai ne hormoonit jyllää unessakin. Näkee pahimpia pelkojaan.
 
Nyt oon taas nähny useempana yönä unia. Jonain yönä olin konsertissa musiikkiopistolla (ollu teininä viimeks), sit taas jonain yönä kuoli ns. töissä papparainen (joka oli Ian McShane) ja sille piti tilata kyytiä hautaustoimistolta.. tää uni nyt liitty varmaan miun käymään saattohoitokoulutukseen, jonka näyttö on tulevalla viikolla.. sit on ollu kaikkia muitaki ihme unia.
 
Mie oon kans nähny aika sekopäisiä unia raskausaikana :D

Muutaman kerran olen nähny unta synnytyksestä, ja se on aina ollut täysin kivuton toimenpide. Juu ei taida ihan enneunia olla... :D Yhdessä unessa synnytin bussissa häämekko päällä. Tunsin mahassa painetta ja kurkkasin häämekon helman alle ja totesin että kappas, vauva synty nyt. Ja harmittelin kun häämekossa oli pienenpieni veritahra :D
 
minä näin ekaa keraa unta vauvasta.. se oli niin ihanan tuoksunen ja rakas ja halailin sitä.. se oli niin pieni! en tiiä miks siinä puin rumasti ja nopeesti sen ku halusin vaa äkkii sylii
 
Inhottavia painajaisia näin koko viime yön, mm. että meidän nuorimmainen koira sai paljon palovammoja ja makas maassa täristen ja ite yritin sitä halia että rauhottuu samalla ku selitin ukolle ohjeita miten hoidetaan :sad001 :Heartred
Myöskin tärkeistä ihmissuhteista näin painajaisia että siellä ilmeni jotain koukeroita lapseeni liittyen... ärg!

Mites teillä toi nukkuminen on luonnistunu? mulla oli viime yö HIEMAN helpompi ku kaks edellistä, johtuen siitä että tungin tyynyn polvien väliin. Se oli asennon helpotus.. Unta sain silti ettii kissojen ja koirien kans nimittäin vaikka aamulla 9ltä heränny ni puolen yön jälkeen silmät on vielä yhtä auki ku kummituseläimellä O_O Tai oikeestaan ensin on et aaah sänky ja aaaah lepo ja sit BLING silmät rävähtää sepposen selälleen... :angry1
 
Mie saan kyllä illalla hyvin unta normaalisti yhdentoista aikoihin mut herään 2-3 välissä ja sit joko saan tai en saa unta.. Nyt ainakii nuo ilta aamut töissä on menny nii et en sit enää nukkunu ollenkaa.. Jei on kiva mennä aamuvuoroon ku oot nukkunut kolme neljä tuntii.. Noh tänää on vapaa ni nukuin nyt sit kylkee käännellen miltei yhteentoista (varmaa vaan siks et mies oli yön töissä ni se ei ollu kuorsaamas ja potkimas), kuuden jälkee kävin Vasta ekaa kertaa vessas ja siirryin koiran kainalos sohvalle jatkamaan.. Mut yllensä nukun tooosi huonosti. Sohvalla miul on viltti jalkojen välis et saa parempaa asentoo mut sängys ei onnistu minkää kanssa, tyynyt on liian isoja.. Ja mitä uniin tulee ni nyt nään taas hirveesti unia ku jossai vaihees en nähny mitää, alkuraskaudessaha niitä oli vaikka kuinka
 
Takaisin
Top