Raskausajan unet

Hyyi, näin viime yönä kaikki maholliset painajaiset keskenmenoon ja muiden lapsiin liittyen :/

Harakraah, hyi kauhhee. :/
Miekkii näin viime yönä ihme unta, vaan en mie sitä ennää muista :D pitäs kirjottaa heti aamulla tänne mitä on nähny

Oon nähnyt vaikka kuinka monta kertaa unta, että mun mies jättää mut. Viime yönä taas. Unessa oli kauhean tärkeää, että kukaan ei saa tietää mun olevan raskaana, koska oli kiire saada tilalle uus mies...

Mä poltin viime yönä unessa tupakkaa ja join lonkeroa, sitten yhtäkkiä muistin että oon raskaana ja tuli ihan helvetinmoinen morkkis. Sitten olinkin jossain kummituskartanossa joka oli ihan helkkarin upee kaikkine peilisaleineen, mut sitten siel rupes avautuu laatikoita ja ovia itsekseen jne. herätessäkin olin ihan kauhuissani. Huih! Oon siis aika kauhuleffafani, mutta raskaana ollessa en pysty kauhuleffoja katsoo ollenkaan!

Kaikki unet on todentuntusempia raskaana ku mitä ei raskaana. :D mie nukuin niin sikkeesti koko yön etten muista ees unia.

Melkein jo toivon noita tosi sekavia unia tän valvomisen tilalle. Väsyttää niin pirusti, kun esikoinen valvottaa mahavaivojen takia enemmän, ku tarpeeks ja huutaa päivällä... Mieskin tossa pari yötä valvotti, kun lähti Viroon keskellä yötä ja palasi reissusta keskellä yötä. Huoh, toivoisin vaan, että saisin nukkua edes yhden yön ilman heräämisiä. :sleep002

Suviii: kurjaa kun ei saa nukuttua.. pistähän mies sorvin ääreen ja iskeydy sohvalle nukkumaan, niin mä tein jossain vaiheessa kun esikoinen herätti kesken unien ja just kun sain sen nukutettua uudestaan niin ukko rupes kuorsaa niin kovaa ettei enää itse saanu unta. Joo, kaipa tässä pitäisi taas lähtee näkee jotain outoja unia. KAUNIITA UNIA :sleep002

Mä oon nähnyt tosi levottomia unia nyt raskausaikana, jatkuvasti olen lähdössä ulkomaille ja unessa itkin kun jouduin hyvästelemään mun koirat kun en ollut varma tulenko enää takaisin. Kissatkin annoin työkaverille. Jotenkin outoa nähdä noita matkustelu unia kun en oo matkustanut ulkomaille elämäni aikana kuin kerran, ellei ruotsin ja viron parin päivän risteilyjä yms. lasketa.

Yhtenä yönä näin myös unta että olin jossain pubissa juomassa kaljaa ja yhtäkkiä muistin että oon raskaana ja olin ihan paniikissa mitä nyt pitää tehdä, taisin unessa sitten vaan tilata uuden kaljan kun olin sitä mieltä ettei tilanteelle enää mitään voi ja kun heräsin niin oli todella outo olo.. Kauheeta.. :D

Mie oon ruvennu näkemmään unia miun exästä. :o ei oo onneks seksiunia :D

Mulla on ihan hulluja unia:-D näen kyl muutenki unia aika kivast mut nyt enemä.pari neljäki eri unta yös:-D viime yö näin unta et istukkapunktion tulokset tulee kotti ja sielthä ne tuli!;)

Näin unta että synnytin pojan, joka osaski heti puhua ja kritisoida mun äitiyttä :D menin suoraan siskon luo sairaalasta, ja pyysin vaihtamaan vaipan kun en ite osaa enkä välittäny edes opetella :D Poika tiesi kaiken paremmin ja neuvo mua esim imettämisessä, hyvin näsäviisaasti ja piikittelevästi! :D

mä näin unta.. että hakkasin yhtä tuttua.. (oikeesti en hirveesti pidä siitä.. mutta yritän tulla toimeen.. iha mukava tyyppi kaikkien muitten mielestä mutta emt mikä mull on.. ) jotenki vaa tapeltii ja hakkasin sitä reilusti sit lopuks sovittii.. ja kerroin rehellisesti et mun tekis mieli hakata se iha koko muija. sit se suuttu ku olin rehellinen..

Jotenkin nuo unet jääny kun on tullut univaikeuksia.. siis todella vaikea nukahtaa, pyörin sängyssä monta tuntia ennen ku nukahdan. Ajatukset vaan sinkoilee. Hohhoijjaa. Mutta sen muistan kun yksi yö näin unta että voitettiin lotossa 75miljoonaa euroa :woot: Siinä sitten vaan pohdin että kuinkahan monta miljoonaa antaisin siskoille, äidille jne. Oli ihan kiva uni.

Mulla on painajaisunet loppuneet, mutta mies paljasti tänään, että hänkin tietää mitä unia emäntä on nähnyt...

Olin kuulemma yks yö täydessä unessa tarrannut hänen kädestä kiinni ja sanonut että "pannaan" nonniii, että semmosta. Mies oli havahtunut, laittanut valot päälle ja huomannut kun meikä kääntää kylkeä ja vetää hirsiä. Sanoi vaan, että aika kylmä tapaus kun ensin ehdottelee herkkiä ja sitten rupeaa kuorsaamaan. :D

eikä mulla ole kyllä mitään hajua tommosista unista, mutta yks yö näin kyllä ekan synnytysunen. Ihan imukuppeineen kaikkineen sekä koko sali täynnä jotain harjoittelijoita.. :D

Mä näin unta että mun yli 50v äiti Synnytti kaksospojat. Saatiin mekin sit pari pikkuveljeä.. :grin

Viime yönä näin unta, että vetäisin kunnon kännit. Ja oli muuten herätessä ihan järkyttävä morkkis sen takia.

Mie näin unta, et mies petti Mua miun siskon kanssa. Kamala olo tuli ja ihan kamala uni. Mistä näitä oikee tulee.

Takaisin