Raskausajan unet!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Janscu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikkumyy, apua...hirvee uni sulla. Toi olis mullekin pahin painajainen :o

Näin tuossa yksi yö ihanaa rakastelu-unta! No se ois melkein voinut olla tottakin kun yöllä huomasin miten hyvältä mies tuoksuu. Teki mieli syödä se, mutta en jaksanut kun nukutti niin kovasti.
Seuraavana päivänä sitten olin pirteä kuin peipponen niin niin makiasta seksistä mitä ei siis tapahtunutkaan! Oli vähän stupid olo kun tajusin sen uneksi :confused: No nyt vahinko on korjattu eli uni olikin enneuni ja mikä vielä parempaa: Selkään ei koske! Se parani :cool:

Sorry, testing, testing...
:D
Mua on askarruttanut miten saatte noita hauskoja hymiöitä??? Ja osa hymiöistä näkyy hymiöinä mulla, osa taas tulee tekstinä. Ilmeisesti riippuu siitä lukeeko tietsikalla vai puhelimella ja onko Nokia, Apple vai muuta...

En osaa sanoo. Ite oon huomannu että kännykkä antaa erilaiset hymiöt ku läppäri. Samoin kännykkä ja kone avaa ne eri tavoin :rolleyes:

Mutta saatko siis valittua valmiit hymiöt jostain vai teetkö ne merkeillä? Siis esim että : ja ) peräkkäin niin tulee :)

Valitsen valmiit. Tässä kännykkäsovelluksessa ei ole iso valikoima, ennen oli samat mitä läppärillä mutta mulla muuttui joku aika sitten tämä koko sovellus ihan eri näköiseksi. En ois tunnistanut samaksi ilman teijän nikkejä :eek:

Höh! Mulla ei näy valmiina kuin nuo iPhonen omat ja niitä kun kokeilin ne ei näy tekstissä lainkaan. Tekstareissa viljelen paljon hymiöitä ja harmittaa kun en saa käytettyä täällä kuin :) :D :( Muita en saa. :(

Ei se mittään... Mutta minä ihmettelin joskus vuonna miekka ja kivi kun ekat kännykät tuli, että mitä varten mun sisko laittaa aina tekstarin loppuun kaksoispisteen ja sulkumerkin :D Sit mä en ite voinu vastata viesteihin kun en saanut näppäiltyä kaikkia kirjaimia. Ne kun on näppäinpuhelimissa toistensa alla...

Mulla Androidin appis ymmärtää noi "normaalit" : ja ) miten ymmärtää, sit ne : ja wink ( :wink ) -hymiöt ja : ja Heartred ( :Heartred ) saa lisättyä full web -versiosta (tietsikka tai Android) mut niitä sit taas se appis ei ymmärrä. Androidissa näkyy myös sen omat merkit, enpä ookaan ikinä huomannut kattoa, miten ne näkyy sit taas netistä :). Nettikin näkyy ymmärtävän tämän perus : ja ).

Ja käytän ihan miten sattuu noita, näköjään enempi näitä merkkipohjaisia. Selvästi olen hyvin tottunut mailien kirjoittaja ;)

Viime yönä näin ekaa kertaa unta et pojat tuli pihalle. Toisella oli otsassa kolme spiraalimaista ja karvapeitteistä sarvea, joista kätilö sano et ne tippuu pois itellään ajan myötä :D Toinen pojista käveli ja sillä oli pitkät hiukset ja näytti ihan tytöltä :D Kyl joku nappi oli jääny välistä :D

Voi kun näkisinkin edes jotain unia mutta yöt menee valvoessa :( ärsyttää heräillä monta kertaa yössä joko ilman syytä tai sitten pissahädän takia.. muutaman huonosti tunnin jälkeen herätä kouluun ja olo on kuin puolikuolleella.. varmaan käy kohta henkisen puolen päälle, oon vaan niin väsyny henkisesti ja fyysisesti :( viikonloputkin kun voisi nukkua pitkään niin heräilen monesti aamuyössä, joka kerta uni pitää uudestan etsiä ja pyörin vaan sängyssä.. onko muilla unettomuutta?

Mä herään monta kertaa kans yössä joko vessaan tai sit on kädet tai jalat puutuneet. Yleensä saan kyllä ihan hyvin unenpäästä kii, mut nyt oon ollu vajaan puoli tuntia hereillä... :o Onneks iltavuoro ni ehtii ottaa päikkärit :)
Nyt ei kyllä väsytä enää pätkääkään, vois nousta kohta touhuu jotain:)

Mä en ymmärrä..nykyään saan unta vast joskus klo 23 jälkee ku aikasemmin menin ysilt nukkuu ja asmulla oon kuoleman väsyny :/

Minä myös oon väsynyt, mutta unensaanti on vaikeeta ja uni katkonaista :(
Ennen saatoin nukkua kellon ympäri, nyt yöunet jää 6-7 tuntiin mikä ei todellakaan riitä mulle!

Mä herään kerran aamuyöstä mut ongelma on nyt nukahtaminen iltaisin. Ei tahdo millään tulla uni. Saikulla ei ollut niin väliä kun pysty nukkumaan aamulla pidempään tai ottamaan kunnon päikkärit mut nyt oon aivan zombie kun pitäis mennä töihin.

Ennen saikkua olin väsynyt iltaisin ja nukahdin klo 21-22, nukuin kunnolla, heräten vaan kerran yössä pissalle. Saa nähdä tasaantuuko kun on ollut muutaman päivän töissä...

Takaisin