Raskausajan unet!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Janscu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Luoja näitä unia saikun aikana! Öisistä unista en muista mitään mutta päikkärit... Samalla kun mut pistettiin saikulle mies pelästy seksiä raskauden aikana ja nyt nään unta vaan SIITÄ! Ja se vaan kasvaa joka unen myötä... Nyt aamupäivän päikkäreissä ei miehen kasvoja edes näkyny kun tuijotin vaan sen jalkovälin komistusta! :D :D :D Taitaa mies tietämättään kerätä aika kovat paineet itelleen pidättäytymällä, mulla on meinaan aika moiset odotukset! :D

Ei siis nyt tää ei oo enää kivaa! Nuo unet miehen kalusta oli miellyttäviä ja olin hyvällä tuulella herätessäni mutta en tänä aamuna! Tiedättekö mikä on suurin fallossymboli unien tulkinnan mukaan? Käärme!
Näin unta että oli juhannus ja oltiin mökillä. Okei, normi-porukan lisäks siellä oli Cheek/Samuli Edelman (Edelmanin kasvot mut kutsuttiin häntä Cheekiks...) meidän mukana. Muut oli pihalla ja kun mä tulin mökistä ulos olin yllättäen käärmeiden ympäröimä!!! N 20 käärmettä siinä tais olla. Eikä mitään ihan pieniä vaan yli metrin mittaisia paksuja mustia ja ruskeita sahalaitaisia käärmeitä. Ne vaan köllötteli siinä mun ympärillä ja paikalla olleet miehet keräili niitä yksitellen ja vei pois mun kiljuessa kurkku suorana. Ihme jos en huutanut oikeestikin unissani. Tällaisia painajaisia en halua lisää!

Janna: mä oon vuosia nähny satunnaisesti melkein samaa unta.. mökillä ollaan ja piha pullollaan kärmeksiä, isoja mustanruskeita kärmeitä. Cheek-man puuttuu kyl unesta ja kukaan ei pelasta mua niilt kärmeiltä vaan yritän paeta aina takas mökkiin. Onneks sitä unta ei oo nyt tarvinnu viime aikoina katella.

Untuva: mulla oli sentään useampi mies roudaamassa niitä käärmeitä pois mutta ne toimi niiiiin hitaasti! Enkä päässyt enää mökkiinkään kun oli tullut käärmeitä mun ja mökin väliin...

Mua ne muistaakseni lähinnä tuijottaa sellasina käärmekieppeinä missä pää pystys

Mun unen käärmeet ei edes ollu kiinnostuneita musta, näytti ennemminkin siltä kuin ne olis nukkuneet. :D Tosin niiden olis pitänyt olla kuuroja jotta olis voineet nukkua mun kirkuessa vieressä...

:D mut eiks käärmeet ookin kuuroja tai lähes? Mun mielestä ne aistii ääniaallot mut ei varsinaisesti kuule (voin kyllä olla hyvinkin väärässä) ja maan tärähtelyt tms.

Hyvä juttu :D mullakin on miehen kans diili että saan kaivautua kainaloon jos tulee painajaisia. Mulla siis muutenkin tulee herkästi pahoi unia ja saatan herätä siihen että itken tai oon vaan hirveen ahdistunu (siin kohtaa en välttämättä ees muista mitä unta nähny) eikä uskalla vaan nukahtaa.

Mä näin viime yönä unta missä hoidin vastasyntynyttä mustatukkaista tyttövauvaa ♡ Olin huolissani imetyksen sujumisesta sillä minulla ei ollut imetysliivejä... Siis imetysliivit ovat tosiaan hankkimatta vielä. Käytän tällä hetkellä vanhoja liivejäni, jotka ovat ajalta jolloin painoin yli 10 kg enemmän kuin nyt.
Mutta muuten ihana ja todentuntuinen uni :) Lisää näitä! (Mulla ja mun kuopuksella on muuten ollut mustat pitkähköt hiukset syntyessä)

Mulla ei ollu hiuksia vielä 1/2 vuotiaanakaan et toivottavasti saa siinä mielessä geenit isältään :D

Minun kaksi vanhempaa tyttöä syntyi kans vaan vauvahöntyvät päässä, mutta pian ne kasvoi. Keskimmäiselle tulikin korkkiruuviluonnonkiharat ja on tänäkin päivänä :)

Meillä varmaan epäillään maitomiestä, jos lapsi syntyy kaljuna. :p Meillä on miehen kanssa molemmilla ollut kunnolla hiukset päässä suntyessä; ei siis selkainen vauvahaitula, joka lähtee pois, vaan ihan kunnon hiukset. Samoin oli tytöllä ja neidille sai jo vuoden vanhana saparot päähän.

Katoin eilen elokuvan Twilight – Aamunkoi osa 1 ja nyt mä en uskalla enää nukkua... Heräsin painajaiseen jossa odotan ja synnytän vampyyri lapsen ja synnärillä se sit tappoi kaikki ihmiset, myös mut ja miehen... :o
Kauheita unia sitä näkeeki pikku rinselistä

Viime yön unissa oltiinkin sitten synnyttämässä. Meitä oli kahdella tosileveellä perussängyllä 8 naista per patja. Vuorotellen hoitsut sitten siinä autteli vauvoja maailmaan rivissä edeten. :P Lopputulos oli 16 tyttöä (yks kaksospari) ja 1 poika. Kaksoset pääs ekana sairaalasta. Sitten piti tietty imettää omaa tyttöä, mutta väliin laitettiin puhelin jossa oleva sovellus laski maidon määrää ja alko hälyttää kun sitä tuli liikaa..
Kiitos taas tästä vauhdikkaasta yöstä alitajunnalleni ;)

Untuva: mä repesin täysin tuohon puhelimen sovellukseen! :D Tuo on niin tätä aikaa, joka asiaan pitää olla oma sovellus. :) Kai sulla on raskauskalenteri ym. puhelimessa?

Mulla on niin vanha puhelin että sillä saa soitettua, tekstattua ja otettua kehnoja kuvia :D (oisko 5-6v vanha nokialainen)

Viime yönä oli uni jossa oltiin miehen kanssa ostamassa isompaa autoa ja meidän vastasyntynyt poika oli sillä aikaa mun vanhemmilla hoidossa. Haettiin sitten vauveli hoidosta niin hän oliki jo 8 kk ja käveli ja puhua pälpätti. Päästiin kotiin ja todettiin, että kaikki kotona olevat vaatteet on liian pieniä. Mun mutsi oli laittanut mukaan vaatekassin jossa oli sopivan kokoisia vaatteita. Ne oli kaikki mekkoja.... :eek: :grin

näin nyt sit unta Kelan lomakkeista ja tukien hausta.... Ei ollu hauskaa ainakaa unessa.
Ja sit siinä unessa meidän makkari oli täynnä ampiaisia isoja sellasia, nyt mä en uskalla nukkua enää :( :o

PikkuMyy: no voi... Ei se lomakkeiden täyttäminen niin vaikeaa ole. :) Mä täytin just omani eilen illalla ja vien tänään töihin. Vaikein kohta mun mielestä oli oma tilinumero! :D

Takaisin