Raskausajan unet!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Janscu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä just pelkään, että sotken rytmini tämän viikon aikana. Oon nyt siis touhunnu päivät ja pitänyt huolen etten nuku päivällä liikaa, mutta taas, liian väsyneenä on vaikeaa saada unen päästä kii. Kyllä kuuntelisin omaa kehoa, mutta se on hormoneista ihan sekasin..

Eläväiset unet ovat tulleet kehiin. Pettämis- ja seksiunia on tullu nähtyy paljon, sitten myös hassuja ja aivan ihmeellisiä unia joita on saanut aamulla itsekseen naureskella. Unissa on näkynyt niin mudalla pommittavia mustia aasialaisia joita juoksen karkuun, kuin villisikoja, jotka jahtaa. :D

Kaveria jo huvitin viime yön unella..
Mulla oli vauva, josta mulle kivenkovaan väitettiin että se on poika, vaipanvaihdossa selvis kuitenkin tytöksi.
Aloin sitten imettää häntä ja sylki vaan rinnan suustaan, sitten sanoikin että rintamaito on liian kuumaa. -> no meikämamma sitten lypsää sellasiin metallisiin mittakippoihin 5dl/rinta, puolet "saaliista" on ihan selvää maitoa mutta puolet on sellaista juoksevan hunajan kaltaista eli paksua, kullanväristä läpikuultavaa.. Nää sitten sekotetaan yhteen ja juotetaan vauvalle sellaisesta pienen öljypullon näköisestä kapeakorkkisesta pullosta (esim. ompelukoneöljy on usein sellasissa).
Diudiu ja päivää psykologian laitos ;)

Kamala mitä unta mä näin! Olin unessa rv 30 raskaana. Vauva oli poikittain, ja potki vimmatusti mua vasempaan kylkeen. Istuttiin miehen kanssa sohvalla, oli jo myöhänen ilta, ja lapset 7v ja 5v nukkui. Yhtäkkiä mä päätin yrittää kääntää vauvaa, ja mun käsi oli mun mahassa. Sain vauvan käännettyä, ja olin hirmu tyytyväinen itseeni. Sitten seuraavaksi näen edelleen sohvalla istuen kuinka lapsivesi ja verta valuu lattialle, ja vauva perässä. Ymmärsin että ei ollut fiksua kääntää vauvaa.. No sitten nappaan vauvan rinnalle, ja vauva alkaa hamuamaan rintaa, ja annan imeä. Vauva oli iso vahva, ihan täysiaikainen. Ollaan miehen kanssa tyytyväisiä, kun kaikki hyvin. Sitten taas yhtäkkiä vauvan iho alkaa punertaa, kuivua ja kutistua. Vauva itkee, on ihan verinen ja napanuora ällöttävän näköinen. Olen ihan rauhassa, ja vakuutan miehelle että tämä on ihan normaalia. Hälytän äitini univahdiksi, ja me miehen ja vauvan kanssa ruvetaan lähtemään sairaalaan. Sitten jostain ilmestyy ambulanssi, jonka henkilökunta on kauhuissaan miksi en ole soittanut apua. Vauva tekee kuolemaa. On vasta rv 30 menossa. Sit heräsin. Hyi!

Taas minä hoidin viime yönä tummatukkaista tyttövauvaa. Tyttö oli vanttera ja hällä oli tosi kiinteät lihakset :eek: Alitajunta siis reagoi vauvelin liikkeisiin näin. Tällä kun oli illalla ja alkuyöstä permantovoimistelutreenit kesken tai mitä lie ollutkaan...

Näin unta et meille myönnettiin äitiysavustus (pakkaus) mut saadaan se vasta 19.2.2015 (LA 14.2.2015) :confused:
Piti heti käydä kelan sivuille kirjautuu ja kattoo onko päätös vihdoin ja viimein tullu ja olihan se juurikin eilen, jee ei jaksa oottaa et tulee postista ilmoitus ja voi hakea paketin... hitto niinku pikkulapsi oottais joulua :excited001

Mulla taas on unet kadonneet kokonaan! En muista koska olisin viimeks herätessäni muistanut mitä unta olen nähnyt. Ehkä se käärmeuni oli viimeisin...

Janna: Mulla ihan sama juttu. Unet on hukassa. Tylsää... Mun alitajunta yleensä järjestää mulle hyvinkin viihdyttäviä ja jänniä pläjäyksiä. :happy

Mä näin painajaisia koko yön. Ensin mä olin kuviokelluntakurssilla ja kaikki muut muuttu zombeiks ja yritti syödä mut. Sit mä olin töissä ja meiltä loppu valmiiks paistetut joulukinkut ni ruvettiin paistamaan niitä ite grillissä myyntiin. Palkaks meidät vietiin kapakkaan joka oli niin kauhee räkälä, että edes Matti Nykänen ei suostunu tulla esiintymään sinne. Meni kyllä pyörimiseks puol yötä niiden unien ja liitoskipujen takia. Ja ennen seittemää sit nousinki jo ylös. Alkaa olla yöt sellasia, että vois jättää ne väliin ihan tyystin.

Mä kans voisin jättää yöt väliin näiden unien ja kipujen takia... mut kuuluu vissii "taudin" kuvaan :laughing002 Olin eilen siskolla Partylite kutsuilla ni siellä pari naista joilla oli jo lapsia kysy et millon mulla LA ni sanoivat et kohta alkaa se kamalin vaihe... olin vähä et whaaat mitä ne sillä tarkotti?? onko jotain kamalia öitä kamalempaa vielä tulossa??:smiley-ashamed008:smiley-angry017

Mua varoteltiin, että loppuvaiheessa jää nukkumiset toooooooooooooosi vähiin kaikenmaailman vaivojen ja ison vatsan takia... Niinku nyt jo ei olis maailman valtavimmat silmäpussit naamataulussa. :oops:

Pikku myy, ehkä ne tarkotti sitä kun loppuvaiheessa on niin helkutin kömpelö olo, ei taivu ei ylety ja yks monottaa koko ajan joko virtsarakkoon tai kylkiluihin... Ja nukkuessa on lähes mahdotonta saada hyvä asento! Että sellasta tässä vielä edessä päin... :D

Mä näin yks yö unta,et menin synnyttää ja sit se lapsi oliki jo rinnalla :D sitä synnytystä en nähny näin sen ku menin sairaalaan ja seuraavaks oli lapsi rinnalla :D

Takaisin