Kamala mitä unta mä näin! Olin unessa rv 30 raskaana. Vauva oli poikittain, ja potki vimmatusti mua vasempaan kylkeen. Istuttiin miehen kanssa sohvalla, oli jo myöhänen ilta, ja lapset 7v ja 5v nukkui. Yhtäkkiä mä päätin yrittää kääntää vauvaa, ja mun käsi oli mun mahassa. Sain vauvan käännettyä, ja olin hirmu tyytyväinen itseeni. Sitten seuraavaksi näen edelleen sohvalla istuen kuinka lapsivesi ja verta valuu lattialle, ja vauva perässä. Ymmärsin että ei ollut fiksua kääntää vauvaa.. No sitten nappaan vauvan rinnalle, ja vauva alkaa hamuamaan rintaa, ja annan imeä. Vauva oli iso vahva, ihan täysiaikainen. Ollaan miehen kanssa tyytyväisiä, kun kaikki hyvin. Sitten taas yhtäkkiä vauvan iho alkaa punertaa, kuivua ja kutistua. Vauva itkee, on ihan verinen ja napanuora ällöttävän näköinen. Olen ihan rauhassa, ja vakuutan miehelle että tämä on ihan normaalia. Hälytän äitini univahdiksi, ja me miehen ja vauvan kanssa ruvetaan lähtemään sairaalaan. Sitten jostain ilmestyy ambulanssi, jonka henkilökunta on kauhuissaan miksi en ole soittanut apua. Vauva tekee kuolemaa. On vasta rv 30 menossa. Sit heräsin. Hyi!