Raskausajan unet!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Janscu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä näin unta että mun koira oli kettu ja se lähti karkuun säikähdettyään jotain. Oli pimee talvi ja mä en päässy millään ison mahani kans juoksemaan perään, hirveen hitaasti ja kömpelösti ylämäkeen. Löysin kaks lasta joita kovistelin onko nähneet sitä. Täs vaihees se oli jo mun lapsi eikä koira :D Ne ei suostuneet kertomaan millään ja mä olin ihan paniikissa ku olin varma että se ehtii kuolla jos en löydä sitä. Sit ne kerto, lähdi perään ja olkkin kaunis ruska-aika kun metsätietä juoksin samalla ku selitin jollekki kuinka kaikki kuolee joskus mut mun lapsen aika ei ole vielä. Löysin sen jostain paraatista, joka kulki kuivassa joen uomassa, mut en päässy se luo ku oli liikaa ihmisiä. Heräsin aika ahdistuneena :(

Pitkästä aikaa näin taas unta viime yönä. Alkaa näköjään meidän Bones-maraton vaikuttaa jo uniin! :D Ollaan katottu miehen kanssa varmaan 20 jaksoa Bonesia perjantai-illasta lähtien. :) Viime yönä mä olen ratkonnut murhia ja mulla oli vauva mukana labrassa. :D Heräsin pari kertaa yön aikana mut uni jatku aina siitä mihin oli jäänyt! :D

Mä näin unta taas,et tuli lähtö synnärille ja tän vauvelin isä tuli sinne ja itki sille et mitä vittua sä täällä teet,mee pois :D

Viime yönä se sit synty (unessa) :) Tultiin kotiin ja sillä oli päällä pinkki rinseli body, nalle kuvioinen fleece housut ja takki, lakki, töppöset ja tumput. Siellä se köllötteli turvakaukalossa siinä untuvapussissa (vai mikä se oli) :) Vissii päässy unissaan itku ku oli silmäkulmat kosteet :)
Oli se kyllä kaunein lapsi ja varsinki ihanin uni minkä oon koskaan nähny :) ❤

Huomaa, että alkaa jo mielessä myllertää elämä vauvan kanssa. Näin unta, että imetin ensimmäistä kertaa ja vauva oli niiiiiiiiin söpö. En sentään heränny yöpaita märkänä :)

Mulla menee nää unet entistä hulluimmiks ei hitto.... Meillä oli viikkoja 60 jotain (meinaan vissii oottaa vähä kauemmin) :)

^Mut hei onhan näitä jotka tosissaan kysyy kestääkö kaksosten odotus tuplat eli 18kk :rolleyes:

^ Mä oon nähny kuvakaappauksia huumorisivustoilla näistä fiksuista kysymyksistä. Sitä toki en ihan varmaksi tiedä onko ne vaan pilaa.

Hei, multa kysyi yksi tuttu nuori nainen (ei siis mikään lapsi, vaan 21-vuotias), että onko se lapsi vatsassa vatsalihasten päällä vai alla. :eek: Irvisteli vielä sitten kauhistuneena, kun vastasin, että alla.

Kyseinen henkilö on käynyt koulunsa Ranskassa, että en sitten tiedä, mitä siellä ihmisen biologiasta, tai biologiasta ylimalkaan, opetetaan, mutta täytyy myöntää, että olin aika pöllämystynyt siitä, että aikuinen ihminen voi kysyä tuollaista.

Mä en välillä tajuu näitä mun unia..oon nähny nyt pariin otteeseen unta ihan kuolemasta,enkä tiiä johtuuko se nyt siitä et pelkään niin paljon et jotain tapahtuu :/

Okei katoin jo uni sanakirjasta ja musta tuntuu,et se myös riippuu siitä mitä oon telkkarist kattonu :) Nimittäin eilen tuli joku leffa missä oli kuolleita ihmisiä..kai mulla on vaan vilkas mielikuvitus :)

Joo tiada, mulla ainakin tulee elokuvat yms liian vahvasti uniin niin en sen takia voi mitään kauhuleffoja katsoa enkä siten niistä tykkää muutenkaan.

Joo mulla tulee kans muutkin leffat ja välillä sarjatkin. Yks aamu ihmettelin kun olin nähny unta että mun veli oli eronnu. Aamulla olin ihan ihmeissäni. No edellisenä iltana olin kattonu jotain elokuvaa missä pariskunta eros jne. Pitäis lopettaa tv:n kattelu niin vois päästä omien ajatustenkin lähteille välillä :D

Mä näin kans yks yö unta että synnytin taas, tälläkertaa beibe oli ihan kunnossa (!) mut mä hoidin synnytyksen yksinäni, ja kesken työpäivän. Kapaloin vauvan ja jätin sen yksin johonkin huoneeseen. Sit vaan menin jatkaa töitä. Pomo kävi iloisesti onnittelemassa ja se luuli että jatkan normisti töissä. Mä olin ihan että ehei, katotaan parin viikon päästä. Sit päivän lopuksi lähdin normaalisti kotiin, ja matka parkkipaikalle oli PITKÄ. Siellä autolla sitten tajusin että unohdin vauvan, ja että se on ollut koko päivän yksin!! Se kamala fiilis mikä mulle tuli oli ihan hirvee. Lähdin sit itkien ja huutaen juosten vauvan luo. Heräsin ennen kuin pääsin perille. On nää mun unet ihania!!!

Takaisin