Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itse oon juonut, alkoholiprosentti on tosi alhainen niin uskalsin juoda pari lasillista nyt vapun kunniaksi.Uskallatteko juoda simaa?
Join kyllä itsetehtyä maltillisesti.Uskallatteko juoda simaa?
Mulla joka kerta raskaana tehnyt hulluna mieli just kaikkia kiellettyjä, vaikka normaalisti esim. metukkaa syön ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Salmiakki ja lakritsi kyllä pahimmat ja tiedän etten täysin voi välttää. Onneksi nykyäön on niitä salmiakkeja myös mitä raskaana saa syödäMikä teille on vaikeimmat luopua? Itselle (home)juustot, salmiakki ja lakritsi![]()
Viikonloppuna just harmitti valkohomejuusto, kun ei voinut syödä
Lakua oon sen yhden kaks palaa syönyt, jos jossain on tarjolla. SIllä saa vähän tyydytettyä himoa, mutta kotiin en ostais. Siemenet on varmaan kans paha, koska syön välipaloina tosi paljon siemennäkkäreitä. Mut loppupeleissä 9 kk on aika lyhyt aika. Itsellä varmaan isoin ongelma, että välillä unohtaa rajoitteet ja ns. vahingossa syö jotain väärääoikeesti onko!?Mulla joka kerta raskaana tehnyt hulluna mieli just kaikkia kiellettyjä, vaikka normaalisti esim. metukkaa syön ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Salmiakki ja lakritsi kyllä pahimmat ja tiedän etten täysin voi välttää. Onneksi nykyäön on niitä salmiakkeja myös mitä raskaana saa syödä![]()
en tiennytkään, pitää tutkia heti löytyisikö täältäpäin!Toi on just hankala, kun ei aina muista, ettei sais syyäMä join pari lasia simaa viikonloppuna. Oon myös juonut joskus jotain 0,5 % viinejä edellisissä raskauksissaViikonloppuna just harmitti valkohomejuusto, kun ei voinut syödä
Lakua oon sen yhden kaks palaa syönyt, jos jossain on tarjolla. SIllä saa vähän tyydytettyä himoa, mutta kotiin en ostais. Siemenet on varmaan kans paha, koska syön välipaloina tosi paljon siemennäkkäreitä. Mut loppupeleissä 9 kk on aika lyhyt aika. Itsellä varmaan isoin ongelma, että välillä unohtaa rajoitteet ja ns. vahingossa syö jotain väärää
Esim namitupa nimiseltä firmalta löytyy muutama ja jos oikein muistelen niin Fazerin salta kattenit (ei siis millään tasolla varma tieto tai faktaa tämä) tais myös sellasia olla.oikeesti onko!?en tiennytkään, pitää tutkia heti löytyisikö täältäpäin!