Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon kanssa kova juomaan kahvia, onneksi kofeiinittomatkin on yllättävön hyviä! Eihän se nyt tietty sama ole, mut paremman puutteessa.Mä en juo teetä, mut kahvia kyllä. Kahvia juon liikaa, yleensä kyllä aamulla mut menee nykyään helposti 4 kuppia eli suunnilleen sen 4-5dl. Ennen join yleensä noin 2-3, mut on vuosien saatossa määrät vähän nousseetpitää yrittää alkaa pikkuhiljaa vähentämään ja jos ees pääsis tohon 3 niin sekin ois parempi kun nykyinen taso
Energiajuomia silloin tällöin, mut ne on helppo jättää pois.
Kolistakin nykyään aika kivasti kofeiinittomia versioita ettei kokonaan tarvitse luopua.Pitääkin alkaa kattelee taas mitä kaikkea saa syödä ja juoda. Nyt eka päivä ilman energiajuomaa. Yhden kolan join sitte ettei tuu pää kipeeksi.
Tätä pitää kyl itekki selvittää, et mistä lähikaupasta löytyyMulla joka kerta raskaana tehnyt hulluna mieli just kaikkia kiellettyjä, vaikka normaalisti esim. metukkaa syön ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Salmiakki ja lakritsi kyllä pahimmat ja tiedän etten täysin voi välttää. Onneksi nykyäön on niitä salmiakkeja myös mitä raskaana saa syödä![]()
Sama, täällä toinen kahvisieppo! Tänään oon juonut vähän liikaa kahvia, mutta ajattelen, että kunhan ei tavaksi ota niin tuskin (toivottavasti) haitannee.Tää on aika hassua kun kiellot on erilaisia eri maissa! Me asutaan Ruotsissa ja täällä ei ole mitään rajoitusta esim salmiakkiin, siemeniin eikä inkivääriinraakaa kalaa saa syödä jos on tuoretta ja esim sushi ok ravintoloissa.
Mulla on vaikein vähentää kahvia, normaalisti menis helposti 5-6 kuppia päivässä![]()
Luin myös tosta inkivääristä, monilla englanninkielisillä sivuilla sitä suositellaan esim. raskauspahoinvointiin, Suomessa ehdoton nounouTää on aika hassua kun kiellot on erilaisia eri maissa! Me asutaan Ruotsissa ja täällä ei ole mitään rajoitusta esim salmiakkiin, siemeniin eikä inkivääriinraakaa kalaa saa syödä jos on tuoretta ja esim sushi ok ravintoloissa.
Mulla on vaikein vähentää kahvia, normaalisti menis helposti 5-6 kuppia päivässä![]()
Mä tuun tänne vähän jo kurkkimaan, mutta tää kyllä jotenkin vähän nyt lohdutti, kun mietin, että miten suuria syntejä on olleet pellavansiemenet ja savukalasalaatti joita tähän asti vetelin. Jätin ne nyt pois, mutta nyt kun on yrittänyt ottaa tuota kieltolistaa haltuun, niin tuntuu kyllä osa vähän lannistavalta. Kahvi tulee olemaan hankalin, tänään aamukahvin join normaalina, mutta iltapäivällä join kofeiinitonta ja se tuntui ihan kuralta.Tää on aika hassua kun kiellot on erilaisia eri maissa! Me asutaan Ruotsissa ja täällä ei ole mitään rajoitusta esim salmiakkiin, siemeniin eikä inkivääriinraakaa kalaa saa syödä jos on tuoretta ja esim sushi ok ravintoloissa.
Kofeiiniton kahvi ei kyllä ole yhtään sama asiaMä tuun tänne vähän jo kurkkimaan, mutta tää kyllä jotenkin vähän nyt lohdutti, kun mietin, että miten suuria syntejä on olleet pellavansiemenet ja savukalasalaatti joita tähän asti vetelin. Jätin ne nyt pois, mutta nyt kun on yrittänyt ottaa tuota kieltolistaa haltuun, niin tuntuu kyllä osa vähän lannistavalta. Kahvi tulee olemaan hankalin, tänään aamukahvin join normaalina, mutta iltapäivällä join kofeiinitonta ja se tuntui ihan kuralta.
Mulla salmiakki. pakkasessa olisi salmiakkijäätelöä ja voi, kun se niin mua huuteleeMikä teille on vaikeimmat luopua? Itselle (home)juustot, salmiakki ja lakritsi![]()