Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja lakun/salmiakin osalta ei ymmärtääkseni oo ihan täyskielto, mutta isommat määrät voi aiheuttaa riskejä. Eli uskoisin, että lakujätski on ok silloin tälliön, siinä sitä kiellettyä glykyrritsiiniä on varmasti aika vähän 
Mulla kans salmiakki kaikista pahin! Tässä vaiheessa jo himottaa, toki varmasti entisestään buustaa, kun tietää, että on kiellettyjen listallaMulla salmiakki. pakkasessa olisi salmiakkijäätelöä ja voi, kun se niin mua huuteleetaidan myös olla ainoa perheessä joka sitä syö, joten se ei tule katoamaan sieltä hetkeen
Kahvia oon vähentänyt vuosien varrella reilusti. Nyt mennyt yksi kuppi aamulla ja yksi iltapäivällä.
Ei ole kuuma kypsennettyä, vaikkakin suolalla kypsytettyä on käsittääkseni. Itse en lähtisi syömään tälläistä, vaikkakin alkupalat yleensä aika pieniä, joten voisi määrällisesti olla vähäinen annos. Sen puolesta vähän ”kaksi piippuinen” juttu kuitenkinMä en kalaa syö ollenksan enkä salmiakista pidä. Vaikein jos jatkuu raskaus on varmaan että pitäisi rajoittaa kahvia/kofeiinia. Toinen on kun ei taida edes puoli raakoja pihvejä saada syödä.
Viikonloppuna tosin oltaisiin menossa Lappi ravintolaan kun meidän tapaamisesta tuli täyteen tänään 2 vuotta ja jossa alkupalana houkutti riimihirvi.Ja se taitaa olla raakaa?? Pikaisen googlettelun perusteella ainakin. Kuinkahan paha olisi jos sitä söisin?
![]()
Muuhun en osaa sen kummemmin sanoa, mut ite ainaki just esim. Pizzassa syöny mozzarellaa, salaattijuustokuutioita, pienen määrän myös aurajuustoa. En tiedä onko tää ny iha oikein, mutta oon aatellu, että kuitenkin ne käy kuuman uunin kautta ni ei nii paha oisMä en oo kiltisti perehtynyt siihen mitä saa syödäLääkäri sanoi että etenkin haukea pitäisi välttää, kun siinä on niin paljon raskasmetalleja? Ja en voi tajuta miksen sais syödä lakua ja salmiakkia
Kuulemma voi aiheuttaa keskenmenon...
Mutta kuulemma kuitenkaan millään ei voi ite aiheuttaa keskenmenoa, joten ota siitä sitte selvä
Äskein söin pizzaa missä mozzarellaa. Saiko sitä syyä? Luki siinä että pastöroitu maito.
Nyt kun sanoit, niin hieman googlettelin. Oot kyllä aivan oikeassa ton pastöroidun kanssa, että niitä on turvallista syödä. Aina oppii uuttaUunissa kuumennettuna saa mun mielestä syödä kyllä mozzarellaa, fetaa ja aurajuustoakin. Ja siis oon ymmärtänyt että mozzarellaa ja fetaa vois syödä ihan semmoisenaankin, kunhan on pastöroitua![]()