Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuli muuten mieleen että chiasiemenet on muistaakseni raskauden aikana kielletty kokonaanOlipa hyvä tietopaketti!
Tein vähän tutkimusta ja uskoisin että saan suurinta osaa noista riittävästi, syön paljon munia ja maitotuotteita. Rautaa ja omega-3:sta voisin ostaa lisänä monivitamiinin kanssa. Omegat sais kyllä jostain saksanpähkinöistä tai chiansiemenistäoon aika huono syömään kalaa viikottain, mut pähkinät ja siemenet menee.
Neuvolasta ne varmisti vaan että syö foolihappoa alkuun, ja tosiaan tuplana tai 1mg jos BMI on yli 30. Pitänee kysyä koska ois hyvä aika alottaa niitä muita, kun vielä ei oo kiire![]()
Ootko testannut kofeiinitonta kahvia? Kulta Katriina Plus Night on musta hyvää. Mulla on sitä varalla, jos tekee yhden aamukupillisen lisäksi mieli keittää iltapäiväkahvit. Oon lukenut joidenkin kahvinystävien laittavan sekaisin tavallista ja kofeiinitonta, niin voi juoda useamman kupin. Tietty jos pahoinvointi ratkaisee ongelman ikään kuin itsestään, niin eihän siinä sitten mitään.Ainiin ja tämän ketjun aiheeseen, ainoa rajoite mikä tulee olemaan haastava, on kofeiini. Olen kovasti kahvin ja pepsimaxin perään, nyt niihin tulee heti tästä päivästä alkaen iso rajoitus. Viime raskaudessa kyllä pahoinvointi piti huolen siitä että kahvia ei pystynytkään juomaan.![]()
Joo näin on. Pieninä annoksina ok (max. 15g päivässä) ja ei joka päiväTuli muuten mieleen että chiasiemenet on muistaakseni raskauden aikana kielletty kokonaanleivän päällä tms. Pienenä annoksena ei vissiin ollu paha kuitenkaan
Mulla oli tuolla kaapissa 23 raskaudesta jäljellä kofeiiniton kahvi paketti.Ootko testannut kofeiinitonta kahvia? Kulta Katriina Plus Night on musta hyvää. Mulla on sitä varalla, jos tekee yhden aamukupillisen lisäksi mieli keittää iltapäiväkahvit. Oon lukenut joidenkin kahvinystävien laittavan sekaisin tavallista ja kofeiinitonta, niin voi juoda useamman kupin. Tietty jos pahoinvointi ratkaisee ongelman ikään kuin itsestään, niin eihän siinä sitten mitään.![]()