Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei onneks oo ollu mitään ruokavaliopulmia ja toivottavasti ei tuu nytkään. Painokin on 3kg vähemmän kuin ennen edellistä raskautta kun oon tässä välissänonnistunu tiputtaa raskauskiloja jostain 96-98kg -> 87kg. No se toki vois olla tavoitteena ettei paino nousis niin paljoa ku viimeks nousi 102,7kg asti eli noin 12-13kg nousi raskauden aikana ja noi viitisen kiloa lähti heti synnärillä.
Mulla oli ekassa sama että tuli +30kg, synnärillä lähti 15kg, sit vielä 5kg ja sit tulin raskaaksi. Tossa tokassa meni niinku yllä kirjoitin. Ja en ajattelis ollenkaan että on pinnallista ajatella kilojen kertymistä ja pudottamista, musta päinvastoin oikein tervettä tavoitella suunnilleen ennen raskauksia ollutta painoa ainakin sinne päin. Tuskin itekään ihan sinne pääsen mutta onhan se olo nyt niin paljon parempi ku selkeesti raskauden tuomat ylimääräset saa pois ja yleensä samalla kuntokin paranee ja ylipäätään palautuu koko raskaudesta.Minulle tuli viime raskaudessa +30kg ja ensimmäiset 20kg lähti hujahtamalla. Nyt 10kg plussan puolla vielä ja lähde sitten millään, toki vielä imetän esikoista. Pinnallista mutta silti jännittää vähän ettei nyt taas tule niin paljon painoa.