Raskausajan ruokavalio

Sushin poisjättäminen kirpaisee ehkä eniten mutta hyvää kannattaa odottaa 😅 kahvia oon juonut pari kuppia per päivä (ja reilulla maidolla kuten normaalistikin) ja harkitsen nyt myös tuota kofeiinitonta versiotakin kokeiluun.
Kalaa pitäisi koettaa syödä enemmän.

Oon yleensä aikamoinen karkkihiiri varsinkin salmiakin suhteen mutta jostain syystä makean himo on ihan kokonaan hävinnyt mikä on toisaalta ihan hyvä asia🤣

Ainoa mieliteko tähän mennessä on makkaraperunat kaikilla mausteilla. En ole vielä päässyt hakemaan mutta joku kaunis päivä teen sen kun jo monta päivää olen niitä himoinnut 😅

Mullei oikee tee ny mitään mieli,mut luulen et johtuu tosta elämäntapa/ruokavaliomuutoksesta. 🤔 Ehkä vähä enempi kaikkea suolasta himottaa.

Eilen illalla en oikee syöny mitää ni sit ennen puoltayötä piti hakea banaani 😂 noh se huono syöminen kostautu, sillä tänään on ollut KOKO AJAN nälkä. Venähti vielä lounas enkä ehtiny syyä välipalaa, kun töissä oli kiirettä. Kauhee heikotus ja hieman huono olo kun selkeästi keho kaipaa energiaa. Pitää vissii alkaa varata taskuun jotain, et saa nopeasti tarvittaessa napata. 😊

Sushin poisjättäminen kirpaisee ehkä eniten mutta hyvää kannattaa odottaa 😅 kahvia oon juonut pari kuppia per päivä (ja reilulla maidolla kuten normaalistikin) ja harkitsen nyt myös tuota kofeiinitonta versiotakin kokeiluun.
Kalaa pitäisi koettaa syödä enemmän.

Oon yleensä aikamoinen karkkihiiri varsinkin salmiakin suhteen mutta jostain syystä makean himo on ihan kokonaan hävinnyt mikä on toisaalta ihan hyvä asia🤣

Ainoa mieliteko tähän mennessä on makkaraperunat kaikilla mausteilla. En ole vielä päässyt hakemaan mutta joku kaunis päivä teen sen kun jo monta päivää olen niitä himoinnut 😅
Okei syön äskeiset sanani, kunnon makkispekkis kyl kelpais 🤭

Oon vasta lähinnä selaillut pikaisesti läpi noita ruokasuosituksia. Kofeiinittoman kahvin kävin ostamassa ja sekoitan sitä tavallisten purujen sekaan, jotta voisin paremmalla omallatunnolla juoda lähes yhtä paljon kahvia kuin aiemmin😆 kahvista en voi täysin luopua.

En haluaisi alkaa liian tarkaksi kaiken kanssa varsinkin, kun on taipuvaisuutta ocd-oireiluun. Juuri kun päässyt isoja harppauksia oireilun kanssa eteenpäin eritoten ruoan suhteen, niin pitäis väkisin alkaa syynäämään kaikkea taas tarkemmin.🙄

Takaisin