Raskausajan mieliteot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kismet90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun on alkanut tekemään mieli maitoa. :woot:
Muistan esikoisen odotuksesta saman, normaalisti en juurikaan juo maitoa.
Sama homma. 3 vuoteen en oo maitoa juonut mut nyt taas alkanut tekee mieli. Itku tuli yks ilta kun teki maitoa mieli mutta unohtui kaupasta ostaa :'D

Ei pitäs avata tätä ketjua, nyt mullakin alko tehä mieli maitoa :grin Mitä en siis juo ikinä muutaku kahvissa!
Hampurilaisista ku oli puhe, niin nekin alko himottaa ja pari päivää sitten käytiin tytön kans Hesburgerissa herkuttelemassa ja nyt voisin vaikka elää niillä...

Mie olen aina ollu tosi hoikka, aina painanu sen alle 50kg, kun minuun ei vaan tartu kilot vaikka söisin mitä. Esikoista oottaessa aloin kuitenkin paisuu ku pullataikina heti alussa, ja loppuraskaudessa painoinkin jo himpun yli 70. Aika äkkiä ne kilot kuitenkin sitten hävis, en ois ollu pahoillani jos osan niistä olisin saanu pitääkin.

Tulee kyllä syötyä ihan tajuttomia määriä, melkein mikä vaan uppoaa, lämmin ruokakin maistuu liki tupla-annoksina jo. Huh.
Mut ite aion kyllä ihan hyvällä omalla tunnolla vetää sitä mikä maistuu ja niin paljon kun maistuu. Mitä näistä stressaamaan liikoja. Jos ei siis tuu mitään tuomioita et pitäs alkaa rajottaa.

Mun tekee mieli kaikkea epäterveellistä ja suolasta sekä sitä maitoa ja cokista. Ihan niinku esikoisen kohdallakin. Pelottaa vähän et paljonko sitä taas paisuu....

Tuntuu että mun mielihalut keskittyy tällä hetkellä tosi outoihin juttuihin kuten tekee mieli sushi-inkivääriä ja chilejä. Muuten ei maistu mikään niin hyvin.

Ja siis eniten ällöttää kaikki asiat missä ei ole hirveää määrää mausteita. Ei vaan uppoa mikään semmonen perus mitä tottunut syömään niinkun leipä tai tomaattikastike.

ai ihana nautinto! kauraleipää, voita ja rasvaista juustoa, raikasta salaattia ja makeeta paprikaa ja kylkeen toopillinen kaakaoo! oijoi!

Mulla melkein sama! Normaalisti en leipää juurikaan syö niin nyt Oululaisen jälkiuunipalat voilla, rasvaisella juustolla ja kylmillä, paksuilla kurkkuviipaleilla on parasta mitä tiedän! Ja niitä tulee muutama päivässä syötyä...:rolleyes: Esikoisesta sain 17 kg (jotka onneksi myös lähtivät), mutta mikäköhän mahtaa nyt olla aloituspaino neuvolassa, jos tätä tahtia ruoka maistuu ja paljonko sitä tulee kaikkinensa kerrytettyä..? Pitänee jättää kaikki herkuttelu, jos perus ruokakin uppoaa liiankin hyvin.:bag:

Mulla alkanut tekee mieli kahvia ja valkoviiniä, luonnollisestikkaan viimeistä en saa juoda :woot:

Hauskaa, kuinka samanlaisia mielihaluja on ihmisillä! Mullakin tarttu meinaa eilen kaupasta mukaan banaanijigurttia, kasa appelsiineja ja viinirypäleitä :D Ja sit karkkia.. En oo ikinä tykänny karkista (herkuttelen suklaalla, leivoksilla ja sipseillä mut karkki hyi), mutta eilen oli ihan pakko saada..

Ääk, mä himoitsen sipulia. Oon siis muutenki aina tykänny siitä, mut nyt sitä on varsinki pakko tunkee kaikkiin ruokiin! Eilen mies teki itelleen pyttistä, olin kahden metrin päässä siitä, niin se vasta leikattu sipuli tuoksui aivan taivaalliselta! Sitruuna on kans toinen, en tiiä koska oisin ostanu näin usein sitruunaa ku puristan sen mehua jopa ihan pelkkiin riisinuudeleihin mausteeks :hilarious:

Samoin subit ois sellasia mitä voisin syödä jatkuvasti, mut toistaseks vasta yhen puolikkaan vetäny. Auraa tekis mieli ihan hirveesti, mun suurin herkku! Pitää vaan pidättäytyä pois siitä. Täytyy varmaan pyytää synnärillä sit, että mies tuo mulle kunnon subimätön tuplajuustolla ja auralla :hilarious:

Mulla ei oo yleensä ollu kauheen hyvä itsekuri, mut nyt jotenki napahtanu niin, että en syö ihan kamalia määriä ja että ruokien pitää olla terveellisiä. Nyt rupes tekee mieli jogurttia ja appelsiinia :shy:

Appelsiinit ja suklaa, nam! Etenkin suklaanhimo on ihan sairasta ja ku normaalisti en syö. Voivoi... Uunituoreet sämpylät kans houkuttais.

Pakko lisätä vielä listaan kermajuusto ja lauantaimakkara [emoji23] ja tosiaan täysmehut.

Hyissaakeli. Tekaisin sunnuntaina koko perheelle pari peltiä pitsaa. Söin sitä kerran, ja sen jälkeen on yököttäny nähä siivuja edes muiden lautasilla. Kokkasin siis itelleni tänään tilalle riisi-kauraa voilla (namnamnam), appelsiinikanaa ja currypaahdettuja kasviksia. Maistu jopa hyvälle. Näinköhän nuokin huomenna ällöttää.

Me syödään tosi harvoin mitään teollista ruokaa, mutta nyt on monta iltaa himottanu tehä uunissa semmosia ristikkoperunoita pakkasesta ja nakkeja. Erikoista. Myös ajatus hampurilaisesta kiehtoo. Ja sipseistä. Ooh, ja dipistä!

Ylipäänsä kaikki tosi hiilarinen ja suolainen himottaa. Toistaiseks oon silti syönyt normi kotiruokaa enkä oo saanu aikaiseks ostaa epäterveellisiä herkkuja. Kohta kyllä annan periks. :D

Miulle tuli pari päivää sitten töissä ihme himo grillattuun kanan koipeen :grin piti sit sellanen hakee tauolla evääks. Tästäkö se jo alkaa kun viikkoja vasta 4+ :hilarious:

Takaisin